Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wishlist

Wishlist

1 2 3 4
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 10 mei 2012 - 15:53:
Is er iets dat jij graag wilt? Iets waar voor je aan het sparen bent? Of dat gewoon al heel lang op je verlanglijstje staat?

Ik zou later wel graag zo'n grote apple pc willen hebben, zoals deze. Want ik vind dat ook gewoon heel mooi staan. /shallow. Ben wel benieuwd of ik er ook effectief zoveel geld zou kunnen aan uitgeven, want Apple blijft duur.

En ik zou ook heel graag zo'n spiegelreflexcamera hebben, want dat zijn altijd zo'n mooie foto's. Maar ik heb ook al gehoord dat je wel moet weten hoe je ermee moet werken vooraleer je zo'n mooie foto's kan trekken, en daar heb ik geen zin in. _o_

Voor de rest wil ik constant nieuwe kleren. _o_
Zoals dit schattige zomerjurkje dat ik daarstraks spotte, maar dat ga ik me dit weekend toch maar eens aanschaffen. <3



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 mei 2012 - 15:55:
-Heel veel concerts (TH, 1D, BLG, SP, SP en GC sowieso)
-Heel veel CD's
-Een nieuwe laptop (of reparatie van degene die ik nu heb)
-Een nieuwe TV

Dat zijn de dingen waar ik voor aan het sparen ben. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 mei 2012 - 16:07:
Ik wil graag Polar Oppisite van Sick Puppies (gesigneerd) maar omdat ik in Nederland woon moet ik $20.50 meer betalen dan gewoonlijk, dus ik weet nog niet helemaal of ik het er voor over heb.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 mei 2012 - 17:32:
Concerten, albums, vrienden - the usual stuff.
Apart from that, what I just really, really want is my VWO-diploma and preferably cum laude and I want to know what to study. Right now that's my main desire. Japjap.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 mei 2012 - 18:04:
Meer tijd. Das wäre schön. Of vakantie. Mijn propedeuses. Een Brits accent in mijn Engels, in plaats van Andy's vreemd-amerikaanse. Nooit meer dat stomme vak (hangt een beetje samen met de propedeuses). Zonder het gezeik over/van mijn broer te kunnen leven. PadS afgeschreven hebben. Alle Harry Potter films op dvd. En verder: heel veel cd's.
I want so much. :/

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 mei 2012 - 21:30:
Goed Engels kunnen, mijn tekening afhebben, kunnen tekenen, oliepastels, volgend jaar naar 4VWO (liever uni, maar daar heb ik zo'n stom papiertje nog, en paps is een realist dus laat ik me ook maar even zo gedragen), niet meer naar deze "school", auditie doen voor het JSOD zodat ik een nieuw stuk kan spelen en de musicalstukken goed kunnen spelen.
Dat is het lijstje wel voor nu, denk ik.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 10 mei 2012 - 21:32:
Films kunnen snappen zonder ondertiteling 3:

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 10 mei 2012 - 21:34:
Money, CD's, bands, certain people, certain ships, a 7 for chemistry, to be born in the seventies (= to live in the eighties as a teenager.) To not having to fucking grow up (that doesn't even sound correct.)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2012 - 22:45:
Right now I want to pass my exams with at least a 6.8 (preferably higher, tho) so I can go to HAVO for real. I want to have the albums I want to have (wow Sherlock). I want more bands to come to Holland.
And I want friends around me. I also want to live closer to them.
Oh. And money would be nice as well.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 mei 2012 - 9:19:
- een horloge dat ik 1 keer zag en nergens vind nu (typisch, it's how I roll)
- de blazer van 30 euro van de Mango die natuurlijk hier niet te verkrijgen is (en mijn cadeaubon werkt online niet, want dan moet je gift vouchers hebben)
- een Ikea-logeerbed dat ik van een eenpersoonsbed naar een tweepersoonsbed kan omtoveren (sleepovers, here I come!)
- een stageplek in Duitslanddd (als ik durf)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 mei 2012 - 10:10:
- dat ik me examens niet had verneukt en dus nu HAVO deed.
- dat ik alles kon eten zonder dik te worden.
- dat ik echt in LA zou zijn om Tom en Bill hun ass te kicken!
- dat ik geld had zonder te werken.
- dat ik dat ene leuke jurkje pas en er niet uit zie als een dik varken.

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 11 mei 2012 - 10:42:
Concerten van Miyavi.
Een micro sd kaart van 32gb vooral mij mobiel.

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 11 mei 2012 - 18:43:
Ik wil 2 en 3 juni naar Tolkien-dag kunnen, maar ik heb dan al iets anders, heb beloofd met een vriendin naar de kermis te gaan en dat ga ik ook doen, maar ik baal ontzettend want ik vind dat écht leuk.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 21 mei 2012 - 20:55:
Ik wil/ga, als ik afgestudeerd ben, gaatjes laten schieten. Ja, ik ben 21 en heb geen oorbellen (om de een of andere reden vindt iedereen dat altijd heel raar?).

Maarrrrrrr ik heb schrik. Van de pijn en ontstekingen enzo. Brrr. Maar ik ga het echt doen! Hoop ik. Want dat is mijn afstudeercadeau voor mezelf! En soms, soms moet een meisje gewoon iets aan zichzelf cadeau doen.

Edit: Eigenlijk heb ik gewoon een kleine afstudeercrisis. Want ik zou ook heel graag een tattoo laten zetten en mijn haar ros verven. Maar laat ik het voorlopig maar bij de oorbellen houden, dan is hopelijk die hele identiteitscrisis al afgelopen. _o_

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 21:02:
Ik wil/ga, als ik afgestudeerd ben, gaatjes laten schieten. Ja, ik ben 21 en heb geen oorbellen (om de een of andere reden vindt iedereen dat altijd heel raar?).

Maarrrrrrr ik heb schrik. Van de pijn en ontstekingen enzo. Brrr. Maar ik ga het echt doen! Hoop ik. Want dat is mijn afstudeercadeau voor mezelf! En soms, soms moet een meisje gewoon iets aan zichzelf cadeau doen.

Ik heb in totaal vijf gaatjes laten schieten (oorbellen, bij ieder oor nog een gaatje vlak daar achter en in mijn rechteroor een helix) en zolang je het goed verzorgt, ontsteekt het niet. Sterker nog, ik heb toen ik voor het eerst gaatjes liet schieten geen ontsmettingsmiddel of zo meegekregen en na drie weken had ik er al andere oorbellen en en die zijn ook nooit ontstoken :'
En helix doet wel pijn, ja, maar oorbellen niet echt. Binnen een kwartier of zo was bij mij de pijn volledig weg, ook als ik erop drukte. En het is ook niet echt heel erge pijn, een beetje een branderig gevoel.

En en en. Ik wil mijn diploma.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 21 mei 2012 - 21:10:
Oo Carlina, wat een fijn cadeautje voor jezelf! ^-^ Het doet echt geen pijn hoor. Je voelt even een prikje en je denkt: "Auw- ohdatwashet?" En jeuhj, oorbellen! Ik ben geen sierradenmens en ringen, armbanden en kettingen irriteren me mateloos, maar zonder oorbellen voel ik me heel naakt. _o_
Identiteitscrisis, I know what you mean. Ik wil mijn rosse haar net bruin of blond laten verven, maar dat is maar een wensscenario, want dat durf ik nooit van mijn leven en zeker niet als ik lí¡ng haar heb. Also: misschien weet je nu wie ik ben, die ene met dat lange rosse haar in de les 8D Maar waarschijnlijk niet _o_). Anyway: als je je haar wil verven: gewoon doen! Anders blijf je maar twijfelen. Ik wilde toen het gedaan was met mijn ex-vriend mijn haar keigraag kort laten knippen (want: ander kapsel helpt keihard!) en ik deed dat niet waaaant: ik was aan het sparen om mijn lange haar dan te laten afknippen voor zo'n haarstuk voor mensen die dat nodig hebben ivm ziekte en zo. Dus ik deed dat niet, man, daar had ik spijt van! Nu ben ik overigens weer opnieuw aan het sparen, want de vorige poging was toch mislukt. Ik brabbel. Laat ik maar terug ontopic gaan.

Ik wil ook mijn diploma.
Zodat ik al deze onzin niet meer hoef te doen.
Oostenrijkse vooroorlogse halfjoodse auteur met puberale semipassionele problemen, my ass.



1 2 3 4