Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182

Offtopic #182

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 18:28:
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juni 2012 - 12:56:
@Natascha; nou, als je het maar niet in je hoofd haalt om weer weg te gaan. Je straalt zo'n positieve energie uit over het forum. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 18 juni 2012 - 14:01:
N'aahw, Bodine. *bloost* Ik ga niet weg hoor. Wat ben jij lief! En je maakt mijn dag stiekem wel een beetje. ^^" (En die is heel zielig en gevuld met dikke boeken en diepe zuchten en "Was ik maar eerder begonnen" en "Had ik dit maar nooit gekozen", just so you know.)

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 18 juni 2012 - 14:03:
Iemand hier die in Nederland op kamers zit?
Want ik snap helemaal geen flikker van het feit of je huurtoeslag krijgt of niet, en dat soort zooi ><

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 14:39:
Haha, Emma! *hugs* By the way: what were you doing om 4u deze ochtend? 8D
Ik kwam net thuis en ik kijk altijd voor het slapengaan of er nog iets is gebeurd op FF.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 18 juni 2012 - 20:56:
Is het heel erg slecht dat ik me cool voel omdat er allemaal mensen zijn die nu simple plan pas kennen door dat bekende nummer, Summer Paradise, terwijl ik 3/4 jaar geleden al naar een concert van ze ben geweest XD?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 21:15:
Ik voelde me ook cool toen ik Owl City al een jaartje of wat kende voordat ze spontaan door mijn hele school zowat gekend werden.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 juni 2012 - 21:16:
@Rianne; Oh god, tell me about it. Ik had was mensen mee gevraagd naar het concert van hun, dit jaar nog. Vonden ze niets. Horen ze nu Summer Paradise op de radio is het ineeens. OJA SUPER COOL

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 18 juni 2012 - 21:18:
Ik dacht dat Simple Plan allang uiteen was? : D Ik weet dat heel wat vriendinnen van mij daar gek over waren toen ze 15,16 waren. Dus da's nu toch al zo'n vijf jaar geleden. Maar ik ken hun muziek voor de rest niet echt.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 juni 2012 - 21:19:
@Rianne; Ik zou je op de brandstapel gooien als je ineens zou beslissen dat Simple Plan niet meer cool is omdat er meer mensen zijn die ze nu kennen. Ik haat het als mensen dat doen. I mean, c'mon, wees gewoon blij dat de band die je leuk vindt wat populariteit krijgt, in plaats van dat je een bitch fit krijgt omdat 'jij de band eerst kende dus anderen hem niet mogen kennen.' [/rant over]

Dus, ja, nee, ik heb het zelf ook. xP

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juni 2012 - 21:22:
I can't wait for people to forget what One Direction is. I swear. Their fans are so annoying. Maar wat je zegt, Elise. (: Het leukste argument om een band niet meer leuk te vinden, dat ik ooit heb gehoord is "ze zijn te mager geworden".

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 juni 2012 - 21:28:
*laughing uncontrollably* You've got to be fucking kidding me.

Guys. Also. Marianas Trench is een awesome band. 's all I needed to say.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 21:33:
Ik zou niet niet meer fan zijn van een band omdat ze meer fans krijgen, maar ik ben wel bang bij de onbekendere bands die ik leuk vind, dat ze heel erg zouden veranderen als ze bekender worden/om bekend te worden. Dus dan heb ik een "Noooooo! They are mine!"-neiging, maar ik gun het ze allemaal wel, natuurlijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juni 2012 - 21:36:
Inderdaad, wat Emma zegt. Maar ja. Ik ben niet zo cuwl om fan te zijn van een band voor ze doorbreken.
Of Sick Puppies misschien. Dat is de enige die ik kende voor ze iets uitbrachten in Nederland and I will never ever forget the day that Tesja & me were visiting my granddad and heard Maybe on the radio. Like. In het bejaardentehuis. Wij naar de radio rennen om te kijken welke zender het was maar we konden het niet vinden.
Ik ben nog steeds zo trots elke keer dat ik ze op de radio hoor. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 juni 2012 - 21:38:
@Emma; Ja, oké, maar dan vind je ze niet meer leuk omdat ze als het ware van stijl veranderen, en ik bedoel dat je ze niet meer leuk zou vinden omdat te veel mensen ze kennen en je jezelf als een soort van opperfan/enige fan beschouwt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 21:40:
Ik realiseerde me pas na het bericht van Bodine geheel te lezen te hebben dat het spontaan in het Engels was en toen weer naar Nederlands overging. ^^"

En ik ben heel erg bang dat Sick Puppies heel erg van stijl gaan veranderen. Mwuh.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20