Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182

Offtopic #182

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 18:28:
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juli 2012 - 17:59:
@Yara: Mijn werkgevers vertelden me dat hun streven is om voor zessen naar huis te gaan en dat ze ook oprecht balen als ze pas om kwart over zes klaar zijn. Zooo blij daarmee!
En dat van het strand klinkt echt vreselijk! Hoeveel pauzes kreeg je in die tijd? Je hebt echt amper tijd om te slapen dan!
En ik moest stiekem lachen om je supermarktverhaal. :'
Ik vind het echt gaaf dat je het lef hebt om na twee dagen alweer op te stappen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 13 juli 2012 - 18:01:
Wij hebben geen bagels&beans in BE. Denk ik. Meer zelfs: ik heb nog nooit een bagel gegeten.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 juli 2012 - 18:05:
@Emma; Oooh dat is echt heel fijn. Als ik bij de Hema ga werken ben ik sowieso op zaterdag voor 6 uur klaar. Alleen op vrijdag tot 9. Dan is er koopavond. I don't mind.
Het strand is ook echt vreselijk. Ik kreeg dan wel goed betaald voor al die uren enzo. Maar je staat echt als een walking zombie op het terras.
En de supermarkt is gewoon vreselijk. Altijd als ik mee moet met boodschappen doen en we gaan afrekenen sta ik zowat al bij de auto. Ik kan echt niet tegen dat geblieb. En dan heb je natuurlijk ook nog is van die domme dozen achter de kassa die vragen of je nog een bonuskaart hebt. En als je dan Nee zegt vragen ze ook nog of je er één wilt. Als ik nu al geen bonuskaart heb hoef ik ook geen bonuskaart! #irritatiefactor.
Ja, met mij naar de supermarkt gaan is echt TOP! #sarcasm

@Carlina; Je, je, hebt nog NOOIT een bagel gegeten?? O.O Give that girl a bagel!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juli 2012 - 18:28:
Wij hebben geen bagels&beans in BE. Denk ik. Meer zelfs: ik heb nog nooit een bagel gegeten.
Wut? _o_
Nou, stel je zou ooit om een of andere manier naar Leiden moeten: kom langs, zou ik zeggen!

@Yara: Bij de Hema klinkt ook wel nice, zeker als je dan ook niet tot al te laat hoeft te werken. Horeca is wel zwaar, je moet de hele dag natuurlijk staan en een dienblad met drie bagels en drie drankjes is al vrij zwaar. ^-^

Ik vind zelf naar de supermarkt gaan nog best wel leuke, eigenlijk. Vooral met van die zelfscanners.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 juli 2012 - 18:30:
Ik was helemaal mindfucked omdat ik niet kon vinden waar jullie het over hadden, maar kwam toen tot de conclusie dat dat in het gooi-het-eruit-topic stond.

Anyway, GEFELICITEERD EMMAAAA!<3 Ik denk dat het super leuk is om daar te werken. ^^ En al helemaal als je thee/koffie en iedere dag een bagel mag eten. Mhiwww!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juli 2012 - 18:31:
Thanks Mars. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 juli 2012 - 18:34:
@Emma; Ja horeca is echt heel zwaar. Blaren op je voeten, rug pijn als een MF! En dan dienbladen met 40 drankjes die je naar 60 tafels moet brengen. En de borden die we daar hadden waren al zwaar van zich zelf. En dan ook dat eten erop. Ik kon echt niet meer als 3 borden tegelijk dragen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juli 2012 - 18:39:
Ik kan nu, na één dag, vier bagels tegelijk dragen, maar het dienblad is dan ook vol. Alleen het afladen is dan moeilijk. Je moet het natuurlijk op een hand dragen en als je dan gewicht van het blad afhaalt, kan het gaan wiebelen. Maar over een tijdje moet dat wel goed gaan, hoop ik.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 juli 2012 - 18:43:
Awesome. De drankjes gingen bij mij eerst echt fout. Liet best vaak wat vallen. Gelukkig wen je er heel snel aan. Na 3 dagen loop je al als een volleerd serveerster door de tent.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juli 2012 - 19:41:
Ik heb nog niets laten vallen, wel een keer een lepeltje vergeten en twee keer vergeten te vragen bij speciaal soort bagels welke cream cheese ze erbij wilden. Want blijkbaar zijn er bagels die en belegd zijn en waar je dan ook nog cream cheese bij krijgt.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 juli 2012 - 22:32:
Ik werk in de horeca, in een mega-pannekoekenrestaurant. En ik vind het leuk. Drinken doen is iets minder, want dan loop je inderdaad met 100 drankjes naar 30 tafels, maar goed. Ik vind het werken wel leuk. Ik sta de hele dag op mijn voeten, maar weet je, het went. Het went heel erg.
En ik laat zo vaak iets vallen We hebben één dienblad en die is scheef, en niemand gooit hem weg, en dat is stom, maar ja, daar laat ik dus wijnglazen vanaf vallen
Maar ja boeien, ons grootse publiek is kleine kinderen, en die laten ook zo vaak iets vallen.

Edit: En ik werk gemiddeld van 11.00 tot 21.30, met maar een kwartier of halfuur pauze op de hele dag, maar ja. Het verdient goed, en ik mag gratis alle pannekoeken eten waar geen gehakt/shoarma ofzo opzit. En oh ja, ik moet met mijn handjes van de carpaccio afblijven
En ik mag gratis alles uit het koffieapparaat (dus ook chocomel) en ik mag gratis schepijs in alle smaken de hele dag. En ik mag gratis limonade XD En ik mag 's avonds een flesje frisdrank of maltbier.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 juli 2012 - 23:13:
Dat was idd wel chill aan het werken op het strand. Ik mocht gewoon de keuken inlopen en zeggen ik wil dit en dit vanavond eten. En 20 min later stond dat eten voor mij klaar en tada. Me middag/avond eten. Drinken was onbeperkt tijdens het werken. En na het schoonmaken en opruimen en shit. Mochten we 2 drankjes p.p. Daarnaast als je zeg maar niets te doen had en je had honger waren er altijd nog left overs. Ik stond vaak met alle jongens in de keuken de extra broodjes op te eten. #oeps ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 juli 2012 - 23:26:
Ik heb ook nog nooit een bagel gegeten.
Ik heb een tijdje geleden een zomerbaantje gezocht, maar zelfs op het land wilden ze me niet. ):

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 juli 2012 - 23:45:
Op het land willen ze alleen jongens (hier dan), dus trek het je niet aan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juli 2012 - 23:47:
Oh, en er wordt geen alcohol geschonken, dus waar mijn zus altijd het meest over klaagt over haar horecabaantje wordt ook geen probleem voor mij: half dronken mannen die aan je gaan zitten.
@Rianne: Als het mega is, hoe onthoud je dan waar elke tafel is? _o_ ik ben blij dat wij maar zevenentwintig tafels hebben.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20