Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182

Offtopic #182

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 18:28:
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 juni 2012 - 22:24:
*feestjevanwegeJill* God, wat was die irritant.

En en.. Elisa. Ik wil best naar je toekomen, ik ben er gek genoeg voor. Maar dan moeten er wel een paar mensen mee gaan. Ik kan wel in de week van 29 juni t/m 7 juli ofzo.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 10:56:
Over Jill: Jullie weten toch dat het forum openbaar is, hm? Ik bedoel: ze kan alles wat jullie net gezegd hebben, toch alsnog lezen? Ik ga er verder niks over zeggen. (:

Ik zou heel, heel, heel graag mijn boek van mijn laatste examen door het raam smijten. Of ritueel verbranden. Maar het kostte wel 54 euro, dus misschien is dat niet zo'n puik plan. _o_

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 17 juni 2012 - 10:59:
Over Jill: Jullie weten toch dat het forum openbaar is, hm? Ik bedoel: ze kan alles wat jullie net gezegd hebben, toch alsnog lezen? Ik ga er verder niks over zeggen. (:

Ik zou heel, heel, heel graag mijn boek van mijn laatste examen door het raam smijten. Of ritueel verbranden. Maar het kostte wel 54 euro, dus misschien is dat niet zo'n puik plan. _o_


Ik weet helemaal niet wie Jill is en snap niets van die hele affaire, maar rewind: ik dacht dat je je moest aanmelden om het forum te kunnen lezen? Niet? Of ben ik nu echt zo fout?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 juni 2012 - 11:00:
Ja, het forum is openbaar en ze kan alles lezen, als ze daar zin in heeft. Daarom heb ik mijn post een beetje neutraal gehouden. ^^'

Edit: Jill was Celestial (en weasley en Dumbledore en Frappucino En Briefcase en Westwick en Blaine en nog een paar), die ben je waarschijnlijk wel eens tegengekomen op het forum? Niet iedereen was even dikke vrienden.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 12:11:
Jill was een user die hier elke mod en driekwart van de users tegen haar in het harnas heeft gejaagd door haar gedrag en overdreven reacties. Ze maakte constant nieuwe profielen aan ondanks uitdrukkelijke waarschuwingen en een dozijn bans. Iedere keer kwam ze terug, spamde ze het forum onder met "excuses" en deed dan alsnog lekker verder. We hebben een stapel klachten over haar ontvangen, ze negeerde de mods, en als ze een waarschuwing of een forumban kreeg zette ze haar profiel op inactief en maakte ze een ander aan. Zo was het voor de mods niet houdbaar om haar onder controle te houden, en het is ook totaal onfair tegenover de andere users. (want ze wiste zo haar eigen strafblad steeds schoon)
En nu was het de definitieve druppel en hebben wij -de mods- besloten dat ze met 13 tweede kansen de grens van het aanvaardbare wel ver genoeg gepusht had, en nu komt ze gewoon niet meer terug. Wie zich niet aan de regels van de site kan houden, heeft hier niks te zoeken. Ze zal waarschijnlijk nog wel een paar keer een nieuw profiel aanmaken, dus kijk niet vreemd op als er opeens random bans verschijnen. We hebben het een beetje helemaal gehad met haar.
En we willen ons hierbij ook verontschuldigen voor de situatie bij alle andere users. We weten dat een heel aantal onder jullie zich er ook flink aan hebben geërgerd dat ze er steeds mee bleef wegkomen.

En dat is het laatste dat ik hierover wil zeggen, horen of lezen. Over naar de orde van de dag.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 13:12:
*strooit hartjes en glitters en bloemetjes rond* <3 Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, want Fanfic is wél een hele fijne plaats. Ik voelde me hier in het begin ook helemaal niet welkom (en ik ben niet zo rechtuit als Carlina om het forum binnen te banjeren met awesomeness <3), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig éérst naar Fanfic ga, en als er op Fanfic helemaal niks meer te doen is, dí¡n check ik een ander forum waar ik initieel haast in woonde. ^^"

Dat kom ik even zeggen: I luv Fanfic. <3 En jullie.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 17 juni 2012 - 13:16:
*emotional sobbing and hugs everywhere*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 juni 2012 - 13:32:
*group hug*? <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 juni 2012 - 13:45:
*strooit hartjes en glitters en bloemetjes rond* <3 Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, want Fanfic is wél een hele fijne plaats. Ik voelde me hier in het begin ook helemaal niet welkom (en ik ben niet zo rechtuit als Carlina om het forum binnen te banjeren met awesomeness <3), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig éérst naar Fanfic ga, en als er op Fanfic helemaal niks meer te doen is, dí¡n check ik een ander forum waar ik initieel haast in woonde. ^^"

Dat kom ik even zeggen: I luv Fanfic. <3 En jullie.
Ik zie je punt wel dat je het jammer vindt dat het zo gelopen is, maar ik heb wel het idee dat elke FF'er Jill in het begin wel een kans heeft gegeven. Het is niet dat we het niet geprobeerd hebben, de combinatie FF + Jill werkte gewoon niet.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 juni 2012 - 13:56:
Okay, één van jullie heeft vast wel The Woman in black gezien? Zoja, denk je dat ik hem in m'n eentje durf te kijken? ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 juni 2012 - 14:00:
Nog niet, maar ik wil hem best wel gaag zien.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 14:05:
Okay, één van jullie heeft vast wel The Woman in black gezien? Zoja, denk je dat ik hem in m'n eentje durf te kijken? ^^

Ik durf ook niet alleen kijken. o_o
FF MOVIENIGHT!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 14:13:
@Emma: I know. But I can't help it, I feel a tiny bit sad for her, even after all that's happened. Maar ja.

@Neversay: Ik ken jouw filmsmaak niet, maar persoonlijk ga ik die film NOOIT meer kijken. Wat een schrikwekkend gevaarte was me dat! Ik heb de ganse week 's avonds met open ogen in bed gelegen en stiekem mijn nachtlampje weer aangedaan, en telkens als ik mijn ogen sloot en mijn fantasie een béétje op dreef was, zag ik dat gezicht weer voor me. _o_ Maar ik ben ook een persoon die expres griezelfilms mijdt, omdat ik zo veel fantasie heb dat ik er nog weken aan terugdenk. Ik heb TWIB ook niet vrijwillig gezien: het was de gratis film waar we recht op hadden bij een quiz van de cinema. Je zou denken dat ze dan een soort algemene film laten zien die iedereen leuk zou vinden, maar néé. Waarom zouden we dat doen? Laten we gewoon The Woman In Black draaien, zodat we kunnen tellen hoeveel studenten met hun handen voor hun ogen zitten. v.v

Hij was heel eng. ^^" Vond ik.
Tip: als de enge muziek en de enge geluiden voorbij zijn en Daniel (en jijzelf) haalt opgelucht adem, DAN komt het enge. Helped me to get through the movie (een vriendin zei me dat toen ik in schok sms'te wat voor film we voorgeschoteld kregen _o_).

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 juni 2012 - 14:16:
Oké jullie maken me bang. Ik ga hem wel gewoon met een vriendin kijken. x'D Of gewoon volgende week. Dan hoeft het in ieder geval niet onder m'n schoolwerk te leiden. :'
Maar het is zeg maar een heel griezelig gezicht? Of is het meer van bloed hier bloed daar. Of is het zo'n mindfucking film?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 14:58:
Kijk het in elk geval met iemand waarbij je heel hard over iets anders kan beginnen babbelen als het eng is. :'D Wat mij hielp was het feit dat ik lang niet de enige was die zo'n schrikkepiet was in de cinemazaal: elk super eng moment werd gevolgd door een zenuwachtige lachbui en veel "oef"-gezucht, dus ik dacht telkens: "Juist, ik zit in de cinema." <3 + groepsgevoel (=veiligheid). Volgens mijn cursus consumenten gedrag dan toch.
Het is niet bloederig hoor Ik vond hem eerder mindfuckerig in de zin van: hij onderzoekt het huis van een dode vrouw, die random kinderen in het dorp aanspoort om zelfmoord te plegen (bv. uit een raam te springen). En dan zie je soms haar gezicht en hoor je haar gekrijs en er is ook iets héél engs met een aapje (een AAPJE, for christ's sake). En je wéét dat er "iets" is. Het zit ook vol met situaties van:
Huis: *eng geluid*
Jij: .___. !
Daniel: *kijkt op*
Jij: GA. NIET. KIJKEN.
Daniel: *staat op*
Jij: HIDE! YOU IDIOT!
Daniel: *gaat op zoek naar geluid*
Etc. _o_

Het einde vond ik heel lame. De film op zich vond ik ook een beetje lame, als in: eng, goeie effecten, etc. maar het verhaal op zich... njeh. Bij Shutter Island zat ik ook tegen het plafond (zo'n schrikkepiet ben ik wel), maar die film vond ik zo, zo, zo goed dat ik hem best nog wel kan kijken.

Edit: trailer.
Edit 2: daar had je dus niks aan. Trailer 2.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18