Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182

Offtopic #182

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 18:28:
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 juni 2012 - 13:47:
DEAR LORD. This is the gayest thing I have ever seen, and that includes the time I went to the gay pride parade and danced on top of a fire truck with six drag queens in hot pink afro wigs.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 juni 2012 - 13:52:
DEAR LORD. This is the gayest thing I have ever seen, and that includes the time I went to the gay pride parade and danced on top of a fire truck with six drag queens in hot pink afro wigs.
HAHAHAHA_o_

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 15 juni 2012 - 16:41:
Ik heb GEEN trek in warm eten burb

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 juni 2012 - 22:24:
DEAR LORD. This is the gayest thing I have ever seen, and that includes the time I went to the gay pride parade and danced on top of a fire truck with six drag queens in hot pink afro wigs.


HAHAHA, ja, die zag ik net voorbij komen op tumblr, ik ging echt dood _0-
En ik ben ook wel wat gewend qua gayheid, aangezien ik sinds ik heel klein was al meegesleept word naar Roze Zaterdag e.d.

Overstreet
Overstreet

Overstreet is offline

[2]
Overstreet zei op 16 juni 2012 - 9:58:
Ik ga me even douchen...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 juni 2012 - 10:44:
Nieuw punt van schaamte bereikt: ik heb lopen kotsen op een feestje in iemands tuin en moest opgehaald worden door mijn papa.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 16 juni 2012 - 13:06:
Nieuw punt van schaamte bereikt: ik heb lopen kotsen op een feestje in iemands tuin en moest opgehaald worden door mijn papa.
Zie het als een mijlpaal in je feestgeschiedenis. Dat is leuker om aan terug te denken. Ik heb zelf nog nooit zo veel gedronken dat ik echt superdronken was of moest kotsen (of zoals dat hier heet: spauwen) en ik ben het ook niet van plan, maar reken maar dat er véél beschamende dingen gebeurd zijn in de jaren dat ik mijn studiegenoten ken. 8D

Myth
Myth

Myth is offline

[7]
Myth zei op 16 juni 2012 - 13:53:
Morgenavond komt er een nieuw seizoen van Glee ben zo benieuwd!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 16 juni 2012 - 14:16:
@Jill; nee, geen nieuw seizoen, ze gaan gewoon verder met het derde seizoen aangezien er toen één of ander verschrikkelijk programma tussen kwam dat ik al weer heb verdrongen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 juni 2012 - 15:54:
(...)Zie het als een mijlpaal in je feestgeschiedenis. Dat is leuker om aan terug te denken. Ik heb zelf nog nooit zo veel gedronken dat ik echt superdronken was of moest kotsen (of zoals dat hier heet: spauwen) en ik ben het ook niet van plan, maar reken maar dat er véél beschamende dingen gebeurd zijn in de jaren dat ik mijn studiegenoten ken. 8D
Ondertussen kan ik er wel om lachen (dat punt is overigens erg snel gekomen, vanochtend durfde ik niet onder mijn dekens vandaan te komen.), maar mijn God, wat heb ik me kapot geschaamd! Ik ben meteen (of ja, toen ik enigszins opgelapt was en zo) naar beide mensen gegaan die het feestje hadden georganiseerd, met een bloemetje. Een keer vijf minuten lang mijn excuses aanbieden en uitleggen hoe erg ik me schaam, bij de andere de bloemen achtergelaten bij het broertje van met een boodschap aangezien er verder niemand thuis was.
(Ongemakkelijkste gesprek ooit: "Eh, hi. Ik was hier gisteren op je broers feestje. Ik ben het meisje wiens kots jullie op hebben mogen ruimen. Sorry." Volgens mij vond hij me een beetje eng, hij werkte me zo snel mogelijk de deur uit.)

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 16 juni 2012 - 16:59:
@elise jij duidt ook op alles dat ik fout zeg het was gewoon een vergissing.. Ik was vergeten dat Glee een break had hoor

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 16 juni 2012 - 21:09:
^Ik vloog je niet om de keel. Sheesh, calm your tits.

Edit; ohwacht. Ze heeft een permanente ban. Vergeten. x.x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 16 juni 2012 - 21:21:
@Elise; srsly?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 juni 2012 - 21:24:
Jup.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 16 juni 2012 - 21:25:
Eindelijk. <3 Of is dat ongepast om te zeggen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16