Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34

Gooi-het-eruit-topic #34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 22:45:
Gooi het eruit.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 juli 2012 - 19:53:
Denk je dat je even snel een foto van iemand kan vinden tussen je tags op tumblr, zijn er alleen maar eeuwige gifs.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 juli 2012 - 21:35:
Oprecht, regenwater op blote benen jeukt!

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 28 juli 2012 - 20:59:
Meh. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 juli 2012 - 21:03:
@Tosca; What's wrong? ):

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 juli 2012 - 21:58:
OMG. Ik heb net een geweldig shirt besteld. <3

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 28 juli 2012 - 22:01:
@Tosca; What's wrong? ):


Ik heb een vriendje. Hij vindt mij echt super leuk en heeft zo'n beeld van dat we voor altijd samen zullen zijn en ik vind hem niet meer leuk. Dat vind ik super erg en ik weet niet hoe ik het moet uitmaken met hem. Ik vind het zó erg. Ik wil hem niet kwetsen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 juli 2012 - 22:21:
Ik draag een jurk. En. We gaan niet eens ergens heen. Ik draag hem zomaar. I'm still shocked.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 juli 2012 - 22:56:
@Elise, hé, dat had ik vorige week ook. Ik heb alleen jurken omdat dat van orkest moet en vorige week had ik er zomaar vrijwillig één aan.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 juli 2012 - 23:07:
@Tosca; Ik weet niet zoveel van dat af. Maar. Ik weet wel dat je iemand meer kwetst met de waarheid achterhouden. Dus ik denk dat je het hem toch maar moet vertellen. Hoe precies weet ik ook weer niet. :x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juli 2012 - 23:15:
Hoe langer het duurt, hoe langer hij in de waan blijft, hoe harder het aan gaat komen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 juli 2012 - 23:34:
Er gaat iets verschrikkelijk mis: ik heb al twee dagen vrijwillig sport gekeken.

Edit: nou, heb ik besloten om morgen te gaan fietsen, zegt buiradar dat het praktisch de hele middag gaat regenen hier of het is in ieder geval niet droog genoeg om vijftig kilometer te fietsen zonder nat te worden.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 juli 2012 - 12:03:
Hoe langer het duurt, hoe langer hij in de waan blijft, hoe harder het aan gaat komen.
True that.

Ik had ook zo'n vriendje trouwens. Ik ben er uiteindelijk bijna 2 jaar mee samen geweest (oke, het sleepte langer aan, maar het was officieel 2 jaar), waarvan ik het eigenlijk bijna een jaar heb laten aanslepen omdat ik niet durfde.
En hij was altijd maar van: "Ik wil dat jij de mama van mijn kindjes bent later." en: "We gaan nooit meer uit elkaar he?" en: "We blijven altijd samen he?" ...en zo werkt het gewoon niet. Hoe meer hij mij deed beloven dat ik hem nooit zou verlaten, hoe meer ik weg wilde.
Het klinkt heel gemeen en hij gaat het je initieel waarschijnlijk heel erg kwalijk nemen, maar het beste dat je kunt doen is denk ik toch echt wel een clean break maken ._. Een goed gesprek hebben/een monoloog voeren over waarom het voor jou niet meer werkt. Als iemand niet meer van een ander houdt, dan kan je dat gewoonweg niet meer veranderen - of toch maar héél zelden. Soms is de liefde gewoon op, en soms werkt het gewoon niet. (Mijn ex-vriendje en ik maakten elkaar kapot met ruzie en liefheid - of in elk geval hij mij.)
Als je hem één keer heel hard kwetst en daarna uit zijn leven verdwijnt, heeft hij de kans om weliswaar heel diep te vallen, maar daarna ook op zijn gemak en op zijn eigen tempo uit dat zwarte gat te klimmen. Het langer laten aanslepen gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat het een smerig einde krijgt, waarin hij zich nog veel meer gekwetst voelt omdat je hem niet gewoon het recht gaf op netjes verder gaan. Denk ik.

*knuffelt heel hard* Veel succes met wat je ook doet. Denk je dat het echt niet meer goed komt? Misschien kan je praten over hoe jij je voelt bij die instelling van hem, en gaat het dan wel beter?
Mijn huidige vriendje heeft nog nooit gezegd: "Ik wil voor altijd bij je blijven" en dat vind ik prima. Misschien doet hij dat ook omdat ik tegen hem verteld heb over mijn vorige vriendje, maar het is gewoon fijn om te beseffen: als ik voor altijd met deze persoon samen zou blijken te blijven, dan is dat omdat ik er zelf voor kies en niet omdat ik ooit een stomme belofte van "voor altijd" gemaakt heb. En we zeggen wel: "Ik hoop dat ik nog lang met jou samen ben" en soms zeggen we dingen over later, zoals: "Stel dat wij later nog samen zijn, dan..." of: "Als ik kinderen heb - met jou of met iemand anders - dan..."
En dat doet deugd, want geeft me niet het gevoel dat ik in een kooitje opgesloten zit, maar dat ik volledig zelf kies waarom ik met die persoon samen ben. ^-^

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 30 juli 2012 - 14:04:
Ik weet dat ik het zo snel mogelijk moet uitmaken en dat ga ik ook doen. Ik heb hem ook al bijna 2 weken niet gesproken, want hij woont helemaal aan de andere kant van het land en omdat ik elke dag moest werken was ik ´s avonds dood op. Ik hoop maar gewoon dat het goed met hem komt. Want ik ben zeg maar een soort van de enige die hij heeft.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 juli 2012 - 14:51:
*knuffelt* .__. Ik begrijp wel dat dat heel naar is. En zeker omwille van dat laatste ga je je toch nog zorgen om hem maken. Maar op zich - en dit klinkt heel hard - is dat jouw zaak niet meer, als je het uitmaakt. Je moet ook aan jezelf denken, hoe moeilijk het ook is om je egoïstisch op te stellen in zo'n situatie. Heel veel succes ermee lieverd <3

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 30 juli 2012 - 20:20:
^ Wat Vespertine zei. Komt wel goed!

En grmbl. De vriend was nog aangemeld bij Hotmail op mijn laptop en zo zag ik dat hij een mail had gekregen die denk ik gaat over een cadeau voor mij. En nu ben ik zooo nieuwsgierig. Ik heb hem alweer afgemeld, maar ik ken toch zijn paswoord en de inhoud van de mail is maar een klikje weg en aaaaaaaaaargh! Mag. Mail. Niet. Openen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11