Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34

Gooi-het-eruit-topic #34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 22:45:
Gooi het eruit.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 aug 2012 - 23:55:
Wow, ik ontdek net dat ik in amper 9 dagen 64 uur gewerkt heb, ziekelijk.

En dan te bedenken dat ik vergeleken met mijn collega's helemaal niet veel werk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 aug 2012 - 2:46:
Het is drie uur. Ik wil slapen. Ga naar huis.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 10:49:
Rianne, jezelf niet verliezen in al dat werk he ._. *knuffelt* En als het te zwaar wordt: geld, geld, geld? It's what keeps me going, hoewel mijn werk nog heel erg meevalt en de sfeer is er soms wel leuk. ^^

Bo, waar was je heen gegaan? Hopelijk is het niet te laat meer geworden. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 aug 2012 - 11:21:
Ik ging nergens heen. De buren hadden een feestje tot vijf uur 's morgens en ik kon alles letterlijk verstaan.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 17:01:
Heeeeh. Bah. Ik snap je. _o_ Een luidruchtig feestje, oke. Maar tot vijf uur 's morgens - eh, nee. Beetje respect voor de buren alsjeblieft.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 aug 2012 - 17:25:
Aghjfkflsd. Waarom is op vakantie gaan altijd zoveel stress.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 aug 2012 - 17:27:
Mhiiiiii. Ik vind next generation Harry Potter verhalen zo leuk. *_*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 19:01:
JA HE! _o_ ...je bedoelt toch verhalen met Scorpius en Hugo en Rose en Teddy he? Ik had nooit gedacht dat ik post-DH leuk zou vinden, maar sommige fanfics zijn zo tof gewoon. Vooral als Scorpius in het nieuwe Gouden Trio zit, hihi.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 aug 2012 - 19:52:
Hahaha, ik juist niet! Heeeeeeeel raar! Ik vind het altijd zo cliché dat Scorpius nu de beste vriend is of het vriendje van...
Ik heb wel ooit eens een Teddy/Lily fic gelezen, en hoewel dat een beetje een onorthodox koppel is, was dat wel een heel goed verhaal. Of verhalen over James Sirius. Maar voor de Wemelkindjes en Scorpie heb ik het zo niet. (I have no idea what they ever did to me? _o_)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 aug 2012 - 20:04:
Ik vind Rose/Scorpius zo schattig. *knijpt wangetjes*
Ik heb de neiging om een fanfictie over Albus te schrijven (cuz he's kjoooooet), maar ik moet eerst van mezelf een ander verhaal af maken. Hmpf.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 20:34:
Jaaa Scorpius/Rose! En Albus, dat was de derde van het trio. Albus is ook zo schattig. ^-^
Maar het moet wel goed gedaan worden, want anders hoef ik het ook niet. Het moet realistisch zijn, want die drempel tussen Wemels en Malfoys zal altijd blijven, vrees ik. En die moet wel op een overtuigende manier overgestoken worden.

Oooh. Ik heb zin om een nieuwe fic te lezen. Emmaaa, als je zin hebt om een paar van je favoriete fics te delen...?

(Ik heb daarnet The Student Prince opnieuw gelezen. Merlin-fanfic, maar zooo leuk! En grappig. De vriendschap tussen Merlin en Gwen is zo tof. En de wand-mopjes. En de stiekem-verliefd-maar-jij-weet-het-niet-verleidelijke-momentjes zijn heet. 8D)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 aug 2012 - 21:50:
... ik heb op vakantie een paar dingen gekocht & ging mijn rekening checken, zo van "Kan ik straks mijn studieboeken nog betalen of moet ik mijn papa lief aankijken?" Blijk ik een saldo van meer dan duizend euro te hebben; om één of andere obscure reden heeft mijn oma vorige maand duizend euro op mijn rekening gestort. Zonder ook maar iets te zeggen, mailen, bellen, communiceren.

*volledig van de kaart*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 21:58:
Wat lief! Ik snap wel dat je daardoor van de kaart bent, 1000 euro is helemaal niet niks en zeker niet als dat komt van iemand die dat eigenlijk nooit echt doet, zo geld op je rekening storten. *knuffelt* Maar wel een fijne verrassing, zeg. ^-^ Misschien is je oma gewoon héél erg trots op je studieresultaten? Ik weet dat ik apetrots op jou zou zijn als je mijn dochter was. ^^ ...en ik ben stiekem nu ook een beetje heel erg trots op jou, zelfs al ken ik je niet.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 aug 2012 - 22:01:
Ik was me er niet eens van bewust dat mijn oma wéét wat voor studieresultaten ik heb behaald? .__. Mijn moeder praat natuurlijk wel met haar, dus ik had het kunnen weten, maar... Wut. Ze heeft vorig jaar ook al eens 1000 euro op mijn rekening gestort, maar dat was omdat ze mij en mijn broer alvast een deel van de erfenis wilde geven (om een reden die ik ook niet snapte, alleen wí­st ik tenminste wat haar reden was). Dit is echt random. *bezig aan mailtje naar oma* Wat zeg ik nu? "Bedankt voor de random 1000 euro! Trouwens, waar zijn die eigenlijk voor?"

Ahw. <3 *knuffelt terug*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 aug 2012 - 0:08:
Ik vind dat altijd zo akward, als ik een grote som geld krijg van mijn opa of oma. Dan zegt mijn moeder altijd, ja je moet wel even bedanken! En dat vind ik altijd zo AKWARD, want ik weet nooit wat ik moet zeggen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17