Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34

Gooi-het-eruit-topic #34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 22:45:
Gooi het eruit.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2012 - 22:40:
Het is echt! Kijk! Kijk!

Oh dear me. Is Bill nou onderhand al uit de kast of hoopt hij echt dat die baard ons allemaal op een verkeerd spoor zet?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 aug 2012 - 23:03:
Mijn papa dacht dat het een slim idee was om naar het strand te gaan. Toen ging het stormen.
Net op het moment dat we de autodeuren dichtdeden, ging het stortregenen. Helaas, want zus plus ik wilden in de regen dansen, maar van daddy en mommy mochten we de auto niet meer uit. Of het mocht wel, maar dan moesten we met de bus terug.

Mijn leven is zooo interessant.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 aug 2012 - 23:16:
LOOL. Ik was aan het werk in het restaurant toen het begon te stortregenen. En toen stormde iedereen naar binnen en was het chaos.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 aug 2012 - 23:17:
Oude topics teruglezen is geweldig.
De droogheid.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 aug 2012 - 0:59:
@Oma's geld, kan het zijn dat ze dat geld heeft gestort als voorschot op de erfenis? Want dat doen mijn opa en oma dus, die geven paps en mams, mijn tante en oom en alle kleinkinderen elk jaar een behoorlijk bedrag omdat dat voordeliger is qua belasting en zo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 10:04:
Kleine, niet veel voorstellende Mary Sue-test op Quizlet geplaatst. Toch meer dan een kwart heeft de uitkomst Mary Sue. Heheheh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 10:27:
Kleine, niet veel voorstellende Mary Sue-test op Quizlet geplaatst. Toch meer dan een kwart heeft de uitkomst Mary Sue. Heheheh.

Allow me to present: my total lack of surprise.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 10:36:
(...)
Allow me to present: my total lack of surprise.
Ik had er meer verwacht, eigenlijk, maar volgens mij liegen er vrij veel mensen en trekt een quiz zonder interpunctiefouten minder schrijfsters die Mary Sues als hoofdpersoon hebben dan de gemiddelde quiz. Je zou je toch door al die correcte zinnen heen moeten slaan, met hoofdletters en vraagtekens en alles erop en eraan.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 16 aug 2012 - 11:34:
Kleine, niet veel voorstellende Mary Sue-test op Quizlet geplaatst. Toch meer dan een kwart heeft de uitkomst Mary Sue. Heheheh.

Die quiz is trouwens handig.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 11:56:
(...)Ik had er meer verwacht, eigenlijk, maar volgens mij liegen er vrij veel mensen en trekt een quiz zonder interpunctiefouten minder schrijfsters die Mary Sues als hoofdpersoon hebben dan de gemiddelde quiz. Je zou je toch door al die correcte zinnen heen moeten slaan, met hoofdletters en vraagtekens en alles erop en eraan.

Er is ergens een site met een heel lange Mary Sue-test, weliswaar in het Engels. Daar kan je je mss op baseren als je hem langer wil maken. I'll look it up for ya.
En mss moet je meer dan 2 uitkomsten hebben? Just a thought :3

Edit; hierzo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 12:46:
(...)
Er is ergens een site met een heel lange Mary Sue-test, weliswaar in het Engels. Daar kan je je mss op baseren als je hem langer wil maken. I'll look it up for ya.
En mss moet je meer dan 2 uitkomsten hebben? Just a thought :3

Edit; hierzo.
Thanks. (:

Eigenlijk streef ik niet per se naar een geweldige Mary Sue-test, maar heb ik besloten de wereld te verbeteren en begin ik bij Quizlet (next stop: Ghana!). Ik hoop dat er in ieder geval één iemand die nog nooit van Mary Sues had gehoord deze quiz ziet en zich realiseert dat ze schuldig is aan het creëeren van stompzinnige personages en dat ze zich kan verbeteren. Oh, wat ben ik toch vreselijk optimistisch. Ik wil ook een quiz maken over clichés, maar ik ben nog aan het uitvinden hoe ik dat helemaal aan moet pakken.
Ook heb ik zojuist in een topic een halve lezing gegeven over Freud, alsof dat iemand ook maar iets interesseert.

In ieder geval. Dat was ondertussen misschien een beetje offtopic. Daarom: Over twee weken en een paar dagen ga ik weg. Mijn moeder wordt nu al sentimenteel. Heeeeeeeelp!

Edit: Oh my, wat klink ik weer eens vreselijk aardig.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 12:58:
Ik wil ook een quiz maken over clichés, maar ik ben nog aan het uitvinden hoe ik dat helemaal aan moet pakken.

Omg, can I help? =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 13:04:
(...)
Omg, can I help? =D
Natuurlijk.

Edit: Het clichétopic is echt handig hierbij. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 13:08:
(...)Natuurlijk.

Erm. Het Cliché-topic hier is misschien een begin?
-gaat zoeken-

Edit; gotcha

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 13:09:
Haha, dat had ik net bij mijn bericht ge-edit.
Topic.

Edit: haha. x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20