Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34

Gooi-het-eruit-topic #34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 22:45:
Gooi het eruit.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 17:42:
Nog bezig met het dichten van dat ene gat.

(Trouwens, Dorien, heb je ooit nog hetgeen waar het clichétopic voor bedoeld was nog gemaakt? ^^)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 17:43:
Nog bezig met het dichten van dat ene gat.

(Trouwens, Dorien, heb je ooit nog hetgeen waar het clichétopic voor bedoeld was nog gemaakt? ^^)

Nope. Dat is er soortvan nooit van gekomen, dat ging ik doen als al mijn andere verhalen af waren. -kucht en wijst in richting van profiel- Wanna go count?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 18:11:
(...)
Nope. Dat is er soortvan nooit van gekomen, dat ging ik doen als al mijn andere verhalen af waren. -kucht en wijst in richting van profiel- Wanna go count?
Jammer, maar begrijpelijk. Ik vind het wel een heel leuk idee. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 18:11:
(...)Jammer, maar begrijpelijk. Ik vind het wel een heel leuk idee. (:

Je mag het hebben ;p

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 18:13:
Seriously?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 18:16:
Seriously?

No, that was a joke. I'm the funniest person alive, haha!
Yes, numnuts, seriously ;p Ik ga er toch niks meer mee doen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 18:19:
(...)
No, that was a joke. I'm the funniest person alive, haha!
Yes, numnuts, seriously ;p Ik ga er toch niks meer mee doen.
Tof tof tof. Oooh, dan kan ik in Ghana daar aan gaan schrijven, dan heb ik iets "luchtigers" te doen als ik uit het ziekenhuis kom. Yaaaay.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 16 aug 2012 - 19:19:
(...)Tof tof tof. Oooh, dan kan ik in Ghana daar aan gaan schrijven, dan heb ik iets "luchtigers" te doen als ik uit het ziekenhuis kom. Yaaaay.


Ik dacht dat jij naar een ander Afrikaans land ging? Ofwel ben ik weer helemaal fout, wat wel het geval zal zijn. ^^

Enenen - raar verhaal, ik ga het proberen logisch te vertellen: een jongen waarmee ik dit jaar een groepswerk heb moeten maken, voegde mij onlangs toe op facebook. En ik vond dit heel raar want a) we hebben elkaar tijdens het groepswerk nooit toegevoegd en b) het groepswerk is gedaan, ik ben afgestudeerd - waarom voegt hij mij in godsnaam nu toe?
Dus ik wou effe gaan kijken of hij bevriend was met de andere leden van het groepswerk (waar ik dus wel mee bevriend was op Facebook), en toen merkte ik dat een van die andere teamleden mij heeft verwijderd uit z'n vriendenlijst. En ik kon die jongen niet uitstaan! En hij mij duidelijk ook niet. MAAR hij moet degene zijn die er plots moet achterkomen dat ik hem heb verwijderd, niet omgekeerd! Tssh. Loser.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 19:23:
(...)

Ik dacht dat jij naar een ander Afrikaans land ging? Ofwel ben ik weer helemaal fout, wat wel het geval zal zijn. ^^

Enenen - raar verhaal, ik ga het proberen logisch te vertellen: een jongen waarmee ik dit jaar een groepswerk heb moeten maken, voegde mij onlangs toe op facebook. En ik vond dit heel raar want a) we hebben elkaar tijdens het groepswerk nooit toegevoegd en b) het groepswerk is gedaan, ik ben afgestudeerd - waarom voegt hij mij in godsnaam nu toe?
Dus ik wou effe gaan kijken of hij bevriend was met de andere leden van het groepswerk (waar ik dus wel mee bevriend was op Facebook), en toen merkte ik dat een van die andere teamleden mij heeft verwijderd uit z'n vriendenlijst. En ik kon die jongen niet uitstaan! En hij mij duidelijk ook niet. MAAR hij moet degene zijn die er plots moet achterkomen dat ik hem heb verwijderd, niet omgekeerd! Tssh. Loser.
Nee, ik ga toch echt naar Ghana. Of ik heb de verkeerde vliegtickets geboekt, dat zou best wel naar zijn. ^^

Mag ik stiekem lachen om dat laatste stukje? (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 aug 2012 - 19:39:
Guys, have I ever told you I love you? *sigh*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 19:43:
Guys, have I ever told you I love you? *sigh*

-aait-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 21:30:
Mijn papa is gemeen. Als je een zeventienjarige dochter hebt, moet je geen grapjes over een litteken op haar gezicht willen maken als je niet wilt dat ze geïrriteerd raakt. Of in ieder geval niet als ik die zeventienjarige dochter ben.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 aug 2012 - 21:34:
Het is zo grappig dat Tokio Hotel een voting-contest-dingie van "best boyband" heeft gewonnen van One Direction. Tokio Hotel is niet eens een boyband. Hell yeah.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 21:37:
Huuuuh, ik was braaf gewoon een fanfictie over HP vol clichés aan het lezen, komen er opeens een Zayne Gordon, een Liam Payne en Louis Tomilson in voor. Heel vreemd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 aug 2012 - 21:38:
Wie is Zayne Gordon?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20