Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34

Gooi-het-eruit-topic #34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 22:45:
Gooi het eruit.



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 aug 2012 - 14:46:
Ik haat ziek zijn. Ik haat het niets doen. Ugh. En ik haat het om het zo warm te hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 aug 2012 - 19:03:
Ik erger me aan hoe luid apparatuur van Apple eigenlijk is. Als ik met mijn Apple-oortjes naar muziek luister op mijn iPad of iPod, is, als de omgeving niet veel lawaai maakt, de zachtste stand eigenlijk al te hard. Het lijkt me sterk dat het goed is voor m'n oren. Mwuh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 aug 2012 - 19:58:
Okay. Breathe. x.x

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 aug 2012 - 20:54:
@Emma: dat heb ik ook al gemerkt. Als ik in mijn bed 's avonds muziek luister, is de zachtste stand al best hard. Maar ik erger me er niet aan. ^^ Het is op zich bij mij nog altijd vrij zacht - en het lijkt me dat alle muziek die via oortjes je oren binnenkomt, slecht is voor je oren, dus ja.

Bo, what's wrong? o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 aug 2012 - 20:58:
Ik zit nu al in de examenstress en het schooljaar is nog niet eens begonnen. Wat besluit Tokio Hotel dan? Juist - een nieuwe website beloven en dat betekent dat de kans groot is dat er binnen nu en een jaar een album is en dus tour en als ze hetzelfde plannen als de vorige keer, valt die tour exact samen met mijn examens. En. I can't. Want ik weet dat ik dan voor Tokio Hotel kies en daarmee m'n school verpest én m'n moeder ontzettend kwaad maak [en terecht, overigens].

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 aug 2012 - 22:01:
._. Ik hoop heel hard dat die tour er nét een maandje later aankomt dan jij vreest, en dan valt alles perfect in je agenda. <3 ...maar best wel stom. Op zich weet TH dat toch ook? Hun fanbase is grotendeels een gezelschap dat nog naar school gaat en dat dus pas naar optredens kan gaan als er neit te veel schoolwerk is. Ik vind stiekem dat ze daar een beetje rekening mee kunnen houden. ^^"

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 13 aug 2012 - 23:41:
Maar, maar: kun je dat niet een beetje combineren? Als je goed plant ofzo? Ik weet je exacte situatie niet, maar 1 concertje inplannen hoeft toch niet fataal te zijn voor school? Of wel?
Ik ken namelijk een meisje dat op een maandagmorgen een examen had op universiteit, en de dag ervoor de hele dag naar graspop metal meeting was geweest. _o_ Ik weet nu wel niet of ze geslaagd was voor dat examen. :'D

En voor de rest: 2012, stom aanpassingsjaar, ga weg.

TomEnDoos
TomEnDoos

TomEnDoos is offline

[134]
TomEnDoos zei op 14 aug 2012 - 0:28:
@Vespertine
ze houden nergens rekening mee, met HMC tour hadden we geluk
dat het viel in de voorjaarsvakantie

@Carlina
Bodine heeft het minstens over 4 concertjes.

--
omg iemand kopiert al mn tweets >.<

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 aug 2012 - 11:29:
Wauw, Bo! Stress om iets dat nog moet gebeuren, dat noem ik pas time management

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 11:40:
Ik droomde dat ik een lichtroze jurk aan had. Het was echt de lelijkste jurk die ik ooooit heb gezien.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 aug 2012 - 11:42:
Ik droomde dat ik een lichtroze jurk aan had. Het was echt de lelijkste jurk die ik ooooit heb gezien.

-ziet Emma voor zich in lichtroze jurk met veel kanten frutseltjes en strikjes-
Nou, best schattig n.n

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 aug 2012 - 13:40:
JKDFGJKDSFJGKLSJDGKLSFJGKSN. IK HOU VAN HAAR. I DON'T KNOW HER BUT. DJSKLGJDLS
Ik ging naar de rommelmarkt, zag allereerst een Tokio Hotel vlag hangen, maar die was dus blijkbaar niet te koop. Ik helemaal chagrijnig. Draai me om... HEEL KLEED VOL MET TH SPULLEN! ik had niet genoeg geld bij me, dus heb uiteindelijk drie cd's gekocht die ik nog niet had. Even later loop ik door de stad, kom ik dat meisje tegen. ''Hé, jij was toch die fan? Wil je dit nog hebben *hele TH tas vol th spullen*, want anders gooi ik het weg.'' Me: kdslgjkdljdgf JA OH MY GOD BEDANKT. HEEL ERG BEDANKT'' *ondertussen zit Angela -vriendin die mee was- te zuchten*
Later bedacht ik me dat ik misschien wel wat terug had moeten doen. Maar. Ik was zo djklgjlkdsg

Edit: Dit dus, min de drie cd's

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 14:26:
(...)
-ziet Emma voor zich in lichtroze jurk met veel kanten frutseltjes en strikjes-
Nou, best schattig n.n
Hmpf. De jurk was van een soort glinsterende stof en het was echt extreem oncharmant.

@ Mars: Tof! Wat vreselijk lief van dat meisje!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 aug 2012 - 14:29:
@Carlina; wat Doos zegt. Eentje zou wel lukken... als je na school heengaat, maar dat zit er ook niet in. En hoe verder weg, hoe eerder je wegmoet. En. Nou ja. Wat Doos zegt, dus.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 14 aug 2012 - 18:57:
Ik hoop heeeeel erg dat het somehow wél perfect uitkomt met goeie time management! (Ik ben in het weekend voor mijn examenperiode ook een dag naar Pinkpop geweest. 8D Maar ik was gewoon een studente die dacht dat ze meer aankon dan ze eigenlijk kan.)

@Neversay: Wat leuuuk!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18