Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34

Gooi-het-eruit-topic #34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 22:45:
Gooi het eruit.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 juli 2012 - 20:45:
Carlina. <3 :'D

Ik heb Tumblr aangemaakt! _o_ Ik ben zo trots op mezelf omg. Ik had dat ooit al eens gedaan en toen snapte ik er niks van en heb ik het allemaal laten zitten. En nu vond ik dat ik het toch eindelijk opnieuw moest proberen, omdat ik zooo veel op Tumblr rondstruin in verband met fandoms en zo. Nu nog mijn best doen om het allemaal te snappen. ^^"

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 30 juli 2012 - 21:24:
Dankje allemaal voor de hulp<3 ik voel me al wel een beetje beter. (:



Oooh dat had ik ook! Ik heb nu ook Tumblr en ben best verslaafd

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 juli 2012 - 21:45:
...dat klinkt niet zo bemoedigend voor mijn time management. :'D En n'ahw. *knuffelt* Doen wat je vindt dat je voor jezelf moet doen, en dan komt alles in orde. Als je zelf niet gelukkig bent, kan je ook niet iemand anders gelukkig maken, uiteindelijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 juli 2012 - 21:55:
Ik heb een gat in mijn hoofd haha.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 juli 2012 - 23:20:
Als het goed is werkt de auto morgen weer en zit ik in Duitsland. Auf Wiederschnitzel!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 juli 2012 - 14:56:
Het is zooooo heet hier! *klaag klaag* [gaat overmorgen weer terug naar Nederland wilt niet weg uit het warme zonnige Frankrijk!]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 juli 2012 - 18:39:
Grr.

Ik voel me weer volledig een puber - en mijn ouders zijn weer in een heerlijke after-work bui. v.v
Roepen ze me eerst naar de keuken. En als ze dan iets zeggen, doen ze dat lekker zacht, zodat ik hen niet versta. Hebben ze het over "Geen rommeltjes hier leggen die we niet moeten hebben." Draagt mijn vader een glazen kommetje met een blok zeep naar de vuilnisbak. Zeep!
Ik: "Jamaar, da's zeep. Wij hebben dat nog nodig!"
Papa: "Waarom?"
Ik: "Omdat wij (broer en ik) die vloeibare zeep niet leuk vinden."
Mama: "Dan ga je maar boven je handen wassen."

...want dat minizeepje dat ik daar gelegd heb, voor degenen die het wel tof vinden om met iets vaster dan water hun handen te wassen, neemt zoooooo veel plaats in, ja ja. v.v
En omdat mijn ví¡der liever een restje vloeibare zeep vult met water (zodat er effectief alleen wat water uit het potje sprietst, echt heel vervelend, want alles druipt er meteen vanaf, dus ik verspil massa's van dat geknutselde zeepje), dí¡í¡rom moeten we dat allemaal maar zo doen?
Ik kan mijn handen niet wassen met twee drupjes water met een honderdste zeep erin, hoor. En ik snap echt niet waarom mijn moeder niet zo'n blok zeep beneden wil leggen. Waarom maakt ze daar in godsnaam zo'n punt van? We gaan niet dood als er een twee zeepjes staan. We zouden eventueel wel dood kunnen gaan als broer en ik nooit meer onze handen wassen uit ergernis aan dat stomme waterzeepje, though.

HMF.
Ik voel me echt terug zo klein _o_ Hoe langer ik thuis woon, hoe meer ik weer een puber wordt die zich mokkend opsluit in haar kamer, om me maar niet te ergeren aan onze onbekwaamheid om fijn samen te leven allemaal. (Niet dat het erg is, maar het zijn van die minisubtiele ergernisjes waardoor ik héél blij ben dat ik op kot zit.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 aug 2012 - 6:49:
I wanna stay up all night and jump around until we see the sunnnn.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 aug 2012 - 10:31:
I wanna stay up all night and find a girl and tell her she's thee onee.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 aug 2012 - 10:52:
Hold on to the feeling
And don’t let it go
Cause we gotta go now
Get out of control

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 aug 2012 - 12:07:
I wanna stay up all night and doooo it all with yooooou.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 aug 2012 - 18:07:

HMF.
Ik voel me echt terug zo klein _o_ Hoe langer ik thuis woon, hoe meer ik weer een puber wordt die zich mokkend opsluit in haar kamer, om me maar niet te ergeren aan onze onbekwaamheid om fijn samen te leven allemaal. (Niet dat het erg is, maar het zijn van die minisubtiele ergernisjes waardoor ik héél blij ben dat ik op kot zit.)


Hahahaha, ik kom naar dit forum om ook effe mijn frustraties te uiten over mijn eigen ouders, lees ik net jouw post en denk ik 'Jaaaaa, ik snap wat je bedoelt!' en 'Jaaaaaa, da's waar!'. Luvluvluv joe. <3

De auto was vandaag in panne, dus ouders heel ambetant en natuurlijk werken ze dat weer op mij uit. Want dat is echt mijn schuld ja, dat die auto in panne is gevallen. _o_ En elk ding dat ik zeg is fout. Echt elk ding. Crazy people.

Ugh. Ik kan hier zo, zo, zo kwaad om worden he. Vooral omdat ik zelf nu al 22 ben, toch over enkele jaren kinderen wil en NOOIT mijn kinderen zo ga opvoeden. En als ik daar dan met mijn ouders over wil praten, een gezond gesprek over hebben, over het feit dat ik hun opvoedingswijze niet meteen de beste vind:
'We hebben u toch nooit geslagen ofzo?'

_o_

Ja, dag dan he.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 aug 2012 - 19:54:
Hahaha, inderdaad. _o_ Bij mij is het dan altijd: "Als gij later kinderen hebt, dan doet ge maar wat ge zelf wilt." Constructief gesprek? Njet. Not possible. :'D

Ontdekking van de dag: ik ontdek Tumblr en ik zit al een aantal blogs te volgen. Kijk ik vandaag even welke dat eigenlijk ook weer waren, blijkt dat het gewoon allemaal Merlinblogs zijn.

...oeps. ^^"

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 aug 2012 - 20:21:
Trap het af, Beeckman!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 aug 2012 - 20:32:
Tumblr, eh. Da's lang geleden. Ik heb het al 3 jaar, maar ik gebruik het nauwelijks nog.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12