Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2012 - 17:04:
Ghanezen
Het feit dat ik blank ben, geeft jullie niet het recht om me zomaar vast te grijpen en pas los te laten als ik mezelf daadwerkelijk losruk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 sep 2012 - 14:34:
Mutn
Wij verdienen elkaar.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 sep 2012 - 16:57:
School

Ik snap weer helemaal waar jullie reputatie vandaan komt.
Vorige week hingen er geen lokaalindelingen bij het boeken halen, toen waren jullie wiskunde C vergeten op te schrijven, dus dachten we dat we vrij waren, maar eigenlijk moesten we een PO maken waar we nu dus minder tijd voor hebben gekregen terwijl het eigenlijk een wiskunde A PO was, en we dus juist extra tijd zouden moeten krijgen. Thanks. Toen waren er geen Duits werkboeken, waren de andere boekjes verkeerd gekopieerd en mochten we met die nietjes gaan pulken, we moesten ons zelf op it's aanmelden, we hebben nog steeds geen PTA en wat gaan jullie nou doen met Cambridge? De uren zijn ingepland op tijden dat wij helemaal geen keuzelessen kunnen kiezen. Betekent dat dan maar meteen dat we er maar mee moeten stoppen? Ga maar naar die, en die stuurt ons weer door naar de ander, en die weer naar iemand anders...
Misschien is het een idee om een keer iets goed te regelen? Het gaat elk jaar zo, en ik ben het nu echt zat.
En geez, ik kan ook geen nederlands meer.

Edit: Oh ja, dat kan er ook nog wel bij. Een mailtje dat ik er gisteren niet was. Bij Engels, geschiedenis en Spaans zijn de namen gechekt en heb ik toch echt duidelijk 'ja' gezegd, en bij rekenen heb ik mijn eigen naam zelfs opgeschreven dus wat zeuren jullie nou. Aaaaargh.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 sep 2012 - 7:43:
J, S, A,
All three of you. Just because I'm not a directioner does not mean II can't be your friend.
Je kan over ze praten, dat maakt mij echt niet uit, maar ga alsjeblieft niet praten zoals dit: ''HARYY OH MY GOD I WANNA MARRY YOU.''
En als je dan over ze praat, ik ben er ook nog. Ik wil soms ook een leuke foto zien. Jullie hoeven me niet compleet te negeren.
En iets totaal anders. Ik begrijp het niet meer. De ene dag is het super gezellig, en de andere dag lijkt het weer alsof jullie me liever weg hebben.

M.
Stop. Following. Me. Yes I like you, but I really don't want you 24/7 with me. I have other friends too, okay?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 sep 2012 - 15:15:
Good sir,
blow me. (:

BlackAlpha
BlackAlpha

BlackAlpha is offline

[2]
BlackAlpha zei op 13 sep 2012 - 16:58:
Mevrouw Veenstra
Hoe kunt u nou weg gaan van onze school, en ons achter laten. U was eens anders dan die andere leraren, gewoon wat jonger, losser, flexibeler, en nu bent u gewoon naar een ander school gegaan. Dat is zo zwaar klote, ook al wist ik al zeker de laatste les dat u weg ging, nu school weer een weekje begonnen is begint het gemis weer op te spelen. Niet alleen bij mij maar ook bij Elise en de anderen. Dit is gewoon zo klote! Waarom zei dan niet eerder dan u weg ging, als ik het niet per ongeluk gehoord had had ik het niet eens geweten! Weet u hoe klote!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 sep 2012 - 20:19:
Me,
Get the fuck over yourself. You don't even deserve it, so the least you can do is appreciate it. Act normal for once, would you.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 sep 2012 - 10:35:
Lieve Tom,
Ik heb je maar zo kort gekend, 3 weken is veel te kort, en 19 jaar is veel te jong. Het is overweldigend hoe groot het gat is wat je hebt achtergelaten. Ik heb nog nooit iemand ontmoet als jij. Je was een vrolijke en spontane jongen, je organiseerde altijd van alkes en iedereen was welkom. Tijdens de introductie ging jij altijd als laatste naar huis en was jij in de ochtend energieker en vrolijker als ons allemaal bij elkaar. Ik weet nog dat jij me op je laatste vrijdag zo erg aan het lachen maakte met je teleporterende elektronen. Ik weet nog dat je altijd zat te tekenen in de collegezaal. Ik kan je nog liedjes horen zingen met je gitaar als ik goed luister. Ik weet nog dat je altijd en iedere daf je shirt uittrok. Ik weet nog dat je ons kwam uitzwaaien voor weekendkamp toen je zelf niet meeging. Ik weet nog dat je nadat wij de tywrap contest hadden verloren beweerde dat je gewoon je vrijheid nodig had. Ik weet nog dat je aan mij vroeg of ik dacht dat er tussen jou en Tara iets zou gebeuren op appelpop. Nu zijn jullie er allebei niet meer. Iets wat zo moeilijk te accepteren is. Twee mensen, 18 en 19 jaar oud, in één avond uit het leven weggehaald. Het is zinloos om boos te zijn, hoe kon die man weten dat jullie daar waren. Hoe konden jullie weten dat die auto eraan kwam. Lieve Tom, ik zal je onwijs missen en nooit vergeten. Dinsdag neem ik voor het laatst afscheid van je. Daarna zullen we allemaal verder moeten. Dat zal ik doen, maar ik zal daarbij altijd denken aan hoe jij in het leven stond. We missen je.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2012 - 14:54:
Daniela
Bedankt. Je was de kamergenoot die ik nodig had. Je was misschien dan wel negentien jaar ouder en angstig aangelegd, dat was precies wat ik nodig had. Het was fijn om iemand te hebben die een beetje voor me zorgde, die de spullen mee had die ik vergeten was en geduldig genoeg was om me tien keer uit te leggen hoe ik naar werk moest reizen. Ik wil niet eens weten hoe ziek ik was geworden als je me niet gedwongen had een test af te laten nemen. Bedankt dat je dat gedaan hebt. Veel plezier in India. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 sep 2012 - 15:23:
M.

Argh. Oké, ik weet dat ik niks van hockey bak, maar je hoeft niet de hele tijd te lopen schreeuwen dat je het gevoel hebt dat je geen teamleden hebt, want ik stond heel vaak vrij. Dat jij dat niet wilt zien, daar kan ik niets aan doen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 20 sep 2012 - 15:15:
Noot.

You're a fucking ass. I liked you but like dude. No, that's not okay.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 23 sep 2012 - 16:29:
All of them,
Zolang ik maar happy ben, is alles goed? Dan mag ik vrienden met jullie zijn? En zodra ik jullie nodig heb, dan moeten jullie ineens zo afstandelijk doen? Of merken jullie het gewoon niet? Moet ik echt gaan zeggen: 'Het gaat niet goed, ik heb jullie nodig.' Ik hoef echt geen peptalk of whatever. Ik wil gewoon dat jullie om me geven, wanneer ik vrolijk ben en ook wanneer ik niet vrolijk ben. En you know what? Ik ga het morgen gewoon zeggen. Dan ben ik maar een loner voor de rest van het jaar. Ik heb geen zin meer om iemand te zijn die ik niet ben, om elke keer een happy face op te zetten. Want really, you're not worth it. Dus, ik ga het jullie morgen gewoon zeggen. En. Dan ben ik maar een loner. I don't care.
Why are you guys pretending you still like me? Or am I so stupid?
And yes, you, you are still hurting me. I mean, it happend like a year ago? Maar. I still hate you for it. Bitch.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 24 sep 2012 - 16:52:
S,

Ik mis je. Ik vind het echt jammer dat je het contact verbroken hebt. Nu lijkt het alsof je van de aardbodem verdwenen bent. Je zei dat ik je nooit kwijt zou raken en dat is uiteindelijk dus toch gebeurd. Ik kan je niet ongelijk geven, maar toch. Ik ben ook gelijk mijn beste vriend kwijt. Ik spreek je misschien ooit nog wel eens en misschien kan het dan weer worden zoals het was.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 sep 2012 - 17:43:
Idiots,
HHAHAHAHAHHAHAHA. Shut up. Ga niet m'n twitter stalken om te kijken wat ik naar Morgan stuur. Ga niet over me rodelen. Morgan is er echt meer geweest dan jullie, en hij is beroemd. Hij kent me niet eens. En jullie doen nu het tegenover gestelde van helpen, want door jullie kan ik nu ook niets meer naar Morgan tweeten omdat ik veel te bang ben dat jullie het lezen of doorlullen. En antwoorden van Morgan maakte me altijd vrolijk. En hij zei dat hij alles las, misschien nu niet meer omdat hij op tour is, maartoch. Het laate me altijd een stukje beter voelen.
Oh en jullie hebben het recht niet om uit mijn naam te spreken. Ik mag haar wel. Ik vind haar niet irritant. Dus alsjeblieft, ga dat dan niet vanuit mijn naam zeggen.
Ohh en eh, misschien kunnen jullie ook eerlijk tegen mij zijn, als jullie dat wel kunnen tegen een onzeker iemand. Ik hoor het morgen wel. Liever één goede vriendin dan drie slechte. Ha.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 sep 2012 - 18:05:
PadS,
work with me, man! story PMS or what. pissin' me off.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11