Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 jan 2013 - 20:23:
.
Please don't get mad.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 jan 2013 - 21:34:
Wie is de mol?
Echt grappig dit. Hilarisch. De Sherlock soundtrack onder de hele eerste aflevering zetten. En dan iemand van een hoog platform laten springen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 jan 2013 - 22:00:
.
Stop acting like you don't know how I feel about you.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 jan 2013 - 16:44:
^ Dorien
I iz here for you eh. <3
Rant away...

&

X.
Ik had nooit verwacht dat jij (jullie) je zo zouden gedragen... maar ik ben ontzettend blij dat het toch gebeurd is.
Nu weet ik wat ik echt aan jou (jullie) heb. En hoewel het bitter weinig is, ben ik blij dat ik daarover tenminste duidelijkheid heb. (Kan ik mijn tijd tenminste steken in mensen die het wel echt verdienen.)
Als jullie voor zulke pruts-redenen iemand uitsluiten en erover roddelen, dan weet ik niet of ik überhaupt wel behoefte heb aan mensen zoals jullie.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 12:17:
Zus
Doe alsjeblieft even wat minder elitair als het over muziek gaat. Ja ja, je bent heel cool dat je klassieke muziek luistert en maakt, maar dat betekent echt niet dat alles wat ik luister meteen kut en slecht is. Verschil in smaak. Ik kraak toch ook niet alles wat jij luistert af? Niet zo hatelijk doen over bands die veel voor mij betekenen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 jan 2013 - 22:30:
Mevrouw Latijn,

De volgende keer dat we een essay moeten schrijven waarin we twee gedichten moeten vergelijken zou het misschien leuk zijn om te vermelden wat de titels van de gedichten zijn. Dat verwijst wat makkelijker.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 27 feb 2013 - 10:48:
Fanfic
Mijn oprechte excuses dat ik je zolang heb genegeerd en bijna heb verwaarloosd. Ik beloof dat ik vanaf nu enkele keren in de week er voor je zal zijn en ik ga ook proberen om weer te gaan schrijven. Misschien iets nieuws, misschien iets bestaands. Want ik mis het. Ik mis het schrijven. Ik mis zelf het vervormde weerwolfen van wakkerdam x'D Ik mis de expressie die ik kan laten gaan bij het schrijven. Dank je dat ik weer terug mag komen :3

Pap
Omdat mama nu 2 dagen even weg is en de rust nodig heeft, betekend niet meteen dat zij de grootste egoist is van iedereen. Volgens mij denkt zij altijd aan iedereen behalve zichzelf.. Daarbij kan het niet zijn dat jij eigenlijk alleen maar aan andere denkt.. Jij bent een hier in huis de egoist en dat weet je. Dus doe normaal en ga praten met mama. Ze zit er doorheen en kan je hulp misschien wel een beetje gebruiken, right?

Inspi
Come to me, I need you.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 maart 2013 - 9:26:
FanFic
Don't ever leave me again. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 maart 2013 - 12:05:
FanFic
Don't ever leave me again. ):

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 maart 2013 - 22:21:
FanFic
Don't ever leave me again. ):


Don't you dare.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 5 maart 2013 - 22:29:
J.

Ja. We weten dat je dat rekenexamen een makkie vindt. En ja, we weten ook al dat je 'sowieso 100% gaat halen'. We weten allemaal dat je ontzettend geweldig bent in rekenen en dat mensen die zich er zorgen over maken (zoals ik) echt wel dom moeten zijn. Hou de volgende keer dat je weer gaat verkondigen 'zeker 100% te gaan halen' je facking bek eens dicht. Er zijn ook nog andere mensen die misschien een klein beetje ongerust worden van dat examen.
Danku.

En een klap toe,
Lieke

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 maart 2013 - 18:21:
Meneer Grieks,

Nee, als ik om half zes thuis ben (wat meeviel omdat ik weg mocht bij Nederlands, maar dan nog) heb ik geen tijd om even voor morgen bijna dertig regels te vertalen. En aangezien ik mijn zaterdagmiddag heb opgeofferd om twee teksten te vertalen én de proefwerkstof echt buitensporig veel is, heb ik er eerlijk gezegd ook niet genoeg zin in om mezelf te motiveren. Sorry.

Eén van uw twee leerlingen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 maart 2013 - 18:44:
Studenten in mediatheek Kantienberg,

Welke lolbroek houdt zich bezig met alle boeken van dyslexie omgekeerd in de rekken te zetten? Zo grappig is het nou ook weer niet.

MVG, de stagiair die ze daarna allemaal weer goed moet zetten.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 maart 2013 - 20:01:
Geitenkaas
Het is moeilijk om sowieso mensen te vertrouwen, maar bij jou lukt dat wel, denk ik. Even though, heb ik er wel moeite mee. Ik hoop dat je niet zo bent als de anderen. Dat je niet slaat, vreemdgaat, meerdere malen, of me eigenlijk gewoon heel erg lelijk vindt.
Laten we het hopen, dat het niet zo is.

Marije
Kom op man, dit is zo'n persoon die aan je voor zou stellen aan je ouders (als je dat niet al had gedaan) Zo iemand die nooit wat fout doet. Zo'n vent die wel een pakje boter doormidden kan slaan maar het niet doet want het is zonde van de boter. Zo iemand die chocola voor je haalt als je je kut voelt. Come on man.
Waarom zeur je. Het komt goed. En stuffs. Dan zag hij misschien wel iemand best wel zitten kort geleden, en nu jou, maar nu is die ander weer single, en gaat hij weer vaak met haar om, maar hij zal niet vreemd gaan, nee. Echt niet.
Je praat jezelf weer dingen aan.

Marije
Ja, maar dat dacht ik ook van m'n vorige vriendin.

Marije
Smoel dicht, je wist wel dat het zou gebeuren want ze kan niet met mensen omgaan, hij wel. Ga maar gewoon aan mooie dingen denken. Gooi je wantrouwen in de prullenbak, want het komt helemaal goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 maart 2013 - 13:25:
A

UGH! Wat heb ik toch een hekel aan jou! Hou je mond!! Niemand mag jou!!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13