Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 jan 2014 - 19:18:
Klasgenoten

Stop met alles fucking te kritiseren. Ik kan nooit iets goed doen sjezus, denk je dat ik hierdoor niet wordt gegrepen ofzo? Ik weet heus wel dat jullie me niet mogen, maar jezus man. Dit gaat echt te ver. Elk woordje, elk dingetje ALLES LEGGEN JULLIE ONDER DE LOEP
Ik zeg wel gewoon niks meer, zei toch al bijna niks dus veel verschil zal het niet maken.
Fuck you all.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 jan 2014 - 23:28:
Flappie,
Stop distracting me from my homework.

Thanks.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 jan 2014 - 23:31:
Dane, Gage, Iggy en Trevor,

Fuck you for making me cry on a happy day.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 jan 2014 - 1:36:
Orange is the New Black,

Seriously? Wat was daar voor een seizoensfinale?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 jan 2014 - 0:48:
Baileys Caramel,
Thanks for putting my brain on mute.
That makes me a happy (albeit uncoordinated) Captain.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2014 - 14:24:
Bodine,
Well, je hebt nu twee van de drie tentamens van dit kwartaal gemaakt, en allebei had je ze een stuk beter kunnen doen als je opgelet had en de hele stof had geleerd, niet alleen drie kwart. Het volgende kwartaal ga je je colleges bijwonen en, vooral, opletten. Geen iPhone meer tijdens colleges, geen random gesprekken tijdens colleges, geen spelletjes meer tijdens colleges. Opletten tijdens colleges.
Danku.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 feb 2014 - 16:33:
Yara,
Stop is met het kopen van make-up! Ik weet dat je er verslaafd aan bent maar kom op! Je koopt altijd make-up als je naar de winkels gaat. Het is nu wel even genoeg! Stop maar even met het kopen van make-up. Minimaal een maand. Of naja, na je bestelling binnen is. C:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 feb 2014 - 17:25:
Kassierster van de Standaard Boekhandel in Essen

Ik weet niet wanneer ik begon te komen voor jou en niet voor de boeken en ik weet niet wanneer ik je nummer eindelijk ga durven opslaan en je sms'en, maar ik weet wel dat je glimlach te mooi en aanstekelijk is.
Ik kijk al uit naar dinsdag wanneer ik mijn bestelling kom ophalen.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 1 feb 2014 - 18:00:
Moeder en opa.

I miss you guys soo much. I love you two with all my heart and i will never ever forget you guys.

JustaStory
JustaStory

JustaStory is offline

[35]
JustaStory zei op 6 feb 2014 - 18:50:
L.

Wat gaat het toch allemaal deze periode. Eigenlijk zou het voor mezelf het beste zijn om te zeggen "Ik hoef je niet meer te zien." maar dat is niet gemakkelijk. 2 jaar lang sta je al aan mijn zij als er iets is. Helaas merk ik wel steeds meer dat dit van een kant is. Als ik iets tegen je zeg dan wordt er kortaf gereageerd en als het je niet uitkomt hoor ik niets van je. Voor mij voelt de vriendschap gewoon niet meer goed, maar aan de andere kant hebben we super tijden gehad samen en wil ik je eigenlijk niet kwijt.

we need to talk, a lot!

x

1DNiaLL
1DNiaLL

1DNiaLL is offline

[8]
1DNiaLL zei op 7 feb 2014 - 20:46:
M,

ik ken je niet eens echt goed. Je WAS het vriendje van mijn nicht, nu haar ex, ik heb je denk ik 2 keer gezien. Je bent 6 jaar ouder en ik vind je eignelijk best eng. We hebben eigenlijk nooit contact. Dus waarom ga je dan zeuren dan ik een directioner ben? wat maakt jou het uit? laat mij lekker fan zijn&scheld me niet uit omdat ik fan van ze ben. En ik zie er de lol niet van in om elke dag tegen me te zeggen dat ze gay zijn. GAST IK KEN JE AMPER SHUT UP. Laat me gewoon. Ik laat jou toch ook fan zijn van jou rare band? en o ja, hou op met mijn nicht stalken, het is uit.
thanx

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 feb 2014 - 21:25:
Conducteur van vanmiddag,

Werkelijk waar, als ik een prijs mag uitreiken voor de grootste klootzak die ik ooit heb ontmoet, krijg u hem. Een bejaarde man de trein uitzetten met een boete en zonder kaartje omdat hij zijn dagkaart had gestempeld in plaats van had ingecheckt? Belachelijk!
En ik heb het net gecheckt, maar ik kan nergens vinden dat ik geen papieren kaartjes zou mogen gebruiken bij mijn voordeelurenabonnement op mijn ov-chipkaart. Sterker nog: er wordt me op de site van de NS zelfs aangeraden een papieren kaartje te gebruiken als ik buiten mijn maandtrajectkaart reis, zodat ik kan blijven zitten. Dus ik ben blij voor je dat je bij nader inzien mijn kaartje niet in beslag hebt genomen en me geen boete hebt gegeven, want ik zou het mediacircus erbij gehaald hebben en vooralsnog lijkt het erop dat ik behoorlijk in m'n recht had gestaan.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 11 feb 2014 - 17:56:
Broertje

Vandaag is het vijf jaar geleden dat je weg bent gegaan. Ik mis je nog steeds, elke dag opnieuw. Ik heb nog steeds honderden vragen die ik zou willen stellen en nog meer dingen die ik zou willen vertellen.
Maar jammer genoeg lukt dat niet meer, of toch, ik zal geen antwoord krijgen.
Ik weet dat je ergens over me waakt, ik wou alleen dat ik je nog eens een knuffel kon geven.

Kusjes en een dikke knuffel van je kleine zusje
Ik mis je

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 maart 2014 - 23:37:
Bijlesjoch,
nu moet je eens goed luisteren. Ik offer niet elke week mijn dinsdagavond op om van jouw pen-op-colafles-getokkel en je brutale opmerkingen te genieten, laat dat duidelijk zijn. Laat het ook duidelijk zijn dat ik hier honderd keer makkelijker mee kan kappen dan jij: jij zit nog minstens anderhalf jaar aan Duits vast, ik heb het geld van jouw bijlessen echt niet nodig. Overigens: ja, ik heb een leven. Mijn leven bestaat uit twee studies, vrienden verspreid door half Europa, een basgitaar, een Iejoorverzameling en drie dozijn half afgemaakte verhalen. Dus de volgende keer dat je besluit liever boeren te laten dan te leren spellen, laat het me van tevoren even weten, dan blijf ik thuis.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 maart 2014 - 8:12:
Dezh,
Laat het aan z'n ouders weten dat ze jou inhuren om Duits te leren aan hun vergissinkje. Hem manieren leren is hun taak. En als 'ie niet eens een klein beetje beleefd kan zijn, dan moeten ze met hem naar de Zoo. Om ondersteboven hangend aan een tak bananen te eten moet je geen Duits kunnen en dan mag hij boeren laten zonder dat jij of iemand anders er last van heeft. Maar tot die tijd kan hij zich gedragen.

-zoiets, maar dan misschien beleefder...-



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14