Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 maart 2013 - 19:40:
Marit,
Thank you for cheering me up, even if it's just a little.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 maart 2013 - 19:43:
Bo
You're welcome, boo <3
I'm glad I could help, even if it's just a little?
You're the Lou to my Dare. still don't know if that's positive or negative, but you get my point.
Wacht. bedoelde je mij wel? hahahaha

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 maart 2013 - 23:10:
Meneer Grieks,
Leuke 'netzoals Latijn' toets. Ik weet niet of u onze Latijntoetsen kent, maar die bestaan toch voor zo'n 90% uit teksten. Maar goed, die heb ik dus voor niets geleerd, bedankt.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 maart 2013 - 10:14:
My chem,
Hey. Things are better if you stay, you know.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 20:21:
.
I really hate you at times, you know? I don't think you know, but I do.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 maart 2013 - 7:38:
Me rug,

Waarom ben jij zo slecht? Waarom ga jij altijd tegenwerken op de momenten dat ik het niet wil? Heb vandaag een toets op school, maar ik kan niet eens normaal lopen omdat jij zoveel pijn doet. Argh, wees maar blij dat de toets niet zo belangrijk is.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 maart 2013 - 12:54:
Duits docent,
Moet ik nu ''even snel'' voor morgen een presentatie gaan maken? Come on, dat kan je niet vragen van een leerling. En al helemaal niet zomaar uit het niets. Argh. Maar blijkbaar mag het dus wel. Greeeat. >.<

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 maart 2013 - 15:55:
D.
AAAAAAAAH, I SO F'ING HATE YOU!!

Mockingjays
Mockingjays

Mockingjays is offline

[1]
Mockingjays zei op 30 maart 2013 - 1:17:
A.
'Het is niet omdat we naar verschillende scholen gaan dat we geen beste vriendinnen meer zijn' Zei je nog. Ik had moeten weten dat het niet waar was maar ik durfde de waarheid niet onder ogen te zijn en nu wordt het in mijn gezicht geduwd. Je begon me meer en meer te negeren en je duwde me weg toen ik je nodig had. Ik heb je vertelt over alles, hoe ik me altijd zo alleen voel en minder eet om vreetbuien te krijgen, hoe mijn zelfvertrouwen helemaal verdwenen is en met welke gedachten ik soms rondloop, hoe ik mezelf haat maar jij blijft me wegduwen. Je vertelt het zelf naar mensen waarvan ik niet wil dat ze het weten! Ik probeer bij je binnen te dringen en het te snappen, maar je laatste sms was 'Ik ga nu om met betere vrienden.' Ik snap het niet. Ik ben er altijd voor je geweest! Ik heb je vertrouwt voor zo lang maar dat was een grote fout! Ik gewoon voor een tijdje niet meer aan je denken, mijn gedachten uit zetten, de zwarte mist en onzekerheden in mijn hoofd eruit gooien maar je maakt het zo moeilijk. Het is alsof je een geheime ingang in mijn hoofd kent en er altijd weer in kruipt. Ga weg

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 1 april 2013 - 18:41:
...

Jullie zijn steeds de reden geweest dat ik doorging, omdat ik jullie als ik blijf zitten kwijtraak. Maar ik heb nu het idee dat ik gezeik over me heen krijg over dingen waar ik niks aan kan doen. Ik vind het ook niet leuk, maar het lukt. me. gewoon. niet. Als ik dit niet doe blijf ik zitten, sowieso. En ik haat het gewoon dat ik nu weer het gevoel krijg dat ik niks goed kan doen, ook bij jullie niet.
Ik kom om in alles, sta op het punt om alles gewoon neer te gooien en een jaar over te doen. Want ik heb ook geen zin om op het nippertje over te gaan en met magere cijfers mijn examenjaar in te gaan, om me vervolgens weer dood te stressen met alles. En ik zit hier nu de hele dag al steeds om te janken, en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Dit kon ik er echt net even niet bij hebben.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 april 2013 - 17:14:
Fanfic,
Hoi. Tijdje geleden. Maar ik stond onder de douche en ik dacht na, en, fuck - jullie hebben zo veel voor mij betekend. En ik hield zo veel van dit en hier en alles en jullie allemaal en de dingen die we deden en zeiden, en ik voelde me zo goed en oud en volwassen terwijl ik dat niet was, maar alles was okay. En ehm. Dankje. Daarvoor.
<3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 april 2013 - 8:51:
Fanfic,
Hoi. Tijdje geleden. Maar ik stond onder de douche en ik dacht na, en, fuck - jullie hebben zo veel voor mij betekend. En ik hield zo veel van dit en hier en alles en jullie allemaal en de dingen die we deden en zeiden, en ik voelde me zo goed en oud en volwassen terwijl ik dat niet was, maar alles was okay. En ehm. Dankje. Daarvoor.
<3

<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2013 - 21:40:
B,
Idunno but that sort a was really nice and thank you for doing that, even though it wasn't much or maybe because it wasn't really much because I would love to bond with you & I know we won't but still it's nice that you did that. Yeah.

Directioners I met in London,
I never thought I'd say this, but you were amazing. I don't know any of your names, but you were. Even the Belgium girl that barely spoke English - you rocked. And you Croatians rocked too. And you Australians - you are the ones I will really never forget. We owe you so much, thank you so so so much. If it wasn't for you, it wouldn't even have happened and you took a risk doing that for us so THANK YOU SO MUCH. I swear. Thank you so much.

Joshua,
Give up, please. Please.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 juni 2013 - 20:43:
N.
Vandaag heb ik drie uur gereisd, speciaal voor jou. You'd better sodding adore me now.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 juni 2013 - 13:16:
N.
Vandaag heb ik drie uur gereisd, speciaal voor jou. You'd better sodding adore me now.

This is not about me. But can I adore you anyway? Sodding or otherwise.
<3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14