Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 13 jan 2015 - 16:07:
S.
No. No, no no no.
Lieverd, ik wil niet dat je jezelf vermoord in Turkey-stan, want daar ben ij bang voor. Ik ben bang dat ik domme dingen ga doen als ik niet meer even snel naar jou kan fietsen. Ik heb het verprutst. Maar als ik het niet vertelt had, zou je dan wel beter worden? Ik wou dat ik je kon spreken. Dat je wacht bij de klok. Dat we op het grasveld gaan zitten praten. Praten, over dingen waar we het niet met anderen over kunnen hebben. S, ik moest dit doen. Je zakt weg. Je valt alleen maar af en je bent geobserdeerd door eten. Maar ik wou dat je minder boos was. Kan ik je nog één keer spreken voor je weg bent?
Ik ga je missen.

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 13 jan 2015 - 18:25:
Myself,

Stop met zeuren en verkeerde gedachtes krijgen. Je moet niet moeilijk gaan doen, je hebt alles wat je nodig hebt. Een beste vriendin, een lief vriendje en de liefste vrienden en familie om je heen.

Love, me

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 22 jan 2015 - 15:53:
Dear me,

fuck you. Look at you. Look at yourself. You. Are. FAT. You know why? Because you eat all the damn time, that's why.You need to get of your lard ass and do some exercise.
Don't eat that. You know what food is? Just a nice way to see fat. And who wants fat girls? NOBODY. You can't control yourself, can you?
But I promise, you'll get better.
I promise.
Don't eat, you'll be happier.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 jan 2015 - 16:02:
Eh, Vera, een paar weken geleden was je nog aan het vertellen over je thigh gap, dus zo dik zul je wel niet zijn. Je bent dertien en meisjes van dertien worden nou eenmaal breder. Je krijgt heupen en borsten en dus word je zwaarder en pas je je oude kleren niet meer. Maar geloof mij: vrouwen met een beetje vorm zijn vaak mooier dan vrouwen met magere kleine meisjeslichaampjes. En van niet eten word je echt niet gelukkiger.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2015 - 18:12:
I second Bodine. Ik heb er vroeger zelf ook problemen mee gehad, maar ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest als toen.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 7 maart 2015 - 21:58:
Voor Madelief.

Waarom kan je niet gewoon blij zijn? Maak jezelf niet kapot, denk aan de mensen die om je geven. You'll get better. Niet vandaag. Niet morgen. Misschien nog niet in een maand, maar het word beter. Trek je alsjeblieft niet zo aan wat mensen tegen je zeggen. Houd niet al je gedachten binnen, zoals je psycholoog zei; mensen kunnen stom reageren, maar ook aardig. Als je je gedachten niet uitspreekt, krop je je gevoelens alleen maar op. Het wordt niet beter door te snijden, ook al zijn je gedachtes dan even ergens anders komen je gevoelens wel weer terug.
Lees een boek. Luister muziek. Neem een douche (en neem geen mesje mee!). Ga met Noa praten. Ga tekenen. Schrijf je gevoelens op. Huil. Doe iets anders. Zorg dat je niet in de buurt bent van je mesjes-verzameling.
Het is moeilijk, maar stay strong.

Van Madelief.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 7 maart 2015 - 22:08:
Voor Madelief. Again.

Oké, ik heb gezegd dat je mocht huilen. Daarmee bedoelde ik heel even en niet dat je tot twee uur 's nachts niet kan slapenden je dan zo fucked up voelt dat je de rest van de nacht gaat huilen en geen slaap meer krijg, net zoals de afgelopen hele week. Je moet wel slaap krijgen. Eén uurtje slapen per nacht voor 1,5 week is niet genoeg oké? Oké.

Van Madelief.

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 8 maart 2015 - 18:16:
L.

Can you please stop hurting me? I know you don't like me as a friend, but I don't need to hear it again and again, I KNOW IT OKAY?!
Listen, we don't like each other that much as a friend, but let it go. I mean, it was last year, just let it go and go on with your life, just like me.
Stop hurting me with those words, it hurts like hell, you know.
Thank you and I hate you

Me

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 maart 2015 - 18:54:
P.

Ik voel me zo zwak en zo stom. Het lijkt wel alsof jij de enigste bent die ervoor kan zorgen dat ik volledig mezelf ben, dat ik zelfverzekerd en gelukkig ben. Je maakt me zo blij, weet je dat? Vandaag was geweldig en nu ben je weg en voelt het alsof ik weer alleen, grijs en saai ben. Mn zelfvertrouwen is weer ingezakt en ik voel me weer zo leeg. Ik vind je zo leuk, weet je dat? Ik wou dat ik het je dufde te zeggen, maar ik ben zo bang dat het alles verandert tussen ons. Ik voel me zo stom.

Iv

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2015 - 16:20:
League of Legends

Waarom haalt gij altijd het ergste in mij naar boven? Ik haat het om zulke intense woede onder mijn huid te voelen koken en er geen uitlaatklep voor te hebben.

Mvg,
iemand die wenst dat ze kon stoppen met jou te spelen.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 11 maart 2015 - 20:42:
S.
Can you please just shut the fuck up? Het is niet aardig wat je doet. Je weet niet waar ik allemaal doorheen ga, je weet helemaal niks van me! En sowieso heb je nooit je nooit het recht om iemand vertellen dat hij/zij dood moet. Je weet niet dat ik gedachten heb over het eindigen van mijn leven. En het is al helemaal rude dat je het allemaal met een glimlach op je gezicht zegt alsof je er trots op bent dat iemand (ughe ughe ik ughe ugh) straks misschien wel zijn/haar leven eindigt omdat jij dat heb gezegd. Het doet pijn oke?!

Raad eens? Ik weer!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 maart 2015 - 10:25:
Dear me,

Don't overthink. It makes things worse.

Greetings Me.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 maart 2015 - 23:21:
Dyl,

Gosh - it's been forever since I used this topic, let alone since the last time I used it to write happy bubbly lovely shit but fuck you make me so happy and you make me feel so loved and I can't tell you how thankful I am. You know, that day when we and Pim and Merijn went to Moenen and I got so many shit off my chest, about how I felt, about what was bothering me and my fears and honestly there are just a few things I didn't mention, and I was so scared that if you liked me - i wasn't even sure about my own feelings for you back then but still - you would've like... stopped liking me but you obviously didn't and I am so happy that you're so supportive and - yeah. I owe you.

Merijn
It's still funny how half the people in our class think we're dating or "friends with benefits" because we know how to support each other and when one of us needs a hug. Anyway. I am so happy to have you as my "big brother" because you're literally always there for me even when I try and shut you out. You know when something's up and you try and understand me even though my thoughts probably don't make any sense to you and fuck I owe you a lot.

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 15 maart 2015 - 15:01:
Me,

Don't worry so much about things! Nothing bad has hapened, I mean, everything went well so don't worry. Love yourself more and be proud of what you've got and don't look at the things you don't have, you are amazing just the way you are <3

Love, Me

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 15 maart 2015 - 20:25:
Lieve ik,

dus het is eindelijk waarheid: Hij heeft je gevraagd en nu heb je een lief vriendje.
Laat al die meiden lekker kletsen en laat ze haten. Je bent niet lelijk, dik, etc.
Ik weet dat je sterk bent en het negeert, maar toch om een of andere reden knaagt het aan je. Je bent een prachtig meisje met lieve vrienden en een lief vriendje. Ze zijn gewoon jaloers!
Xx Melina



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14