Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 15 maart 2015 - 22:13:
Dear Melina,

It's true what you've written there! You aren't ugly, fat etc. You're perfect, and to him, and to me an angel from heaven.
He's got to be lucky with a girlfriend like you, he couldn't get better than you! Believe me!

Lots of love, Me

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 maart 2015 - 23:12:
Dear Period,

Stop making me eat chocolate. Fuck you, period.
But thanks for letting me know that i'm not knocked up.

Kind regarts,
The rerst of my body and spirit.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 16 maart 2015 - 17:29:
meiden uit mijn klas,

Dafuq is jullie probleem?! Ja ik draag zwarte kleding, zwarte nagellak en luister graag naar rockbands, maar is dat zo probleem voor jullie? waarom roddelen jullie over mij? Waarom doen jullie zo moeilijk? Laat mij gewoon lekker m'n eigen ding doen. Dat jullie elkaar willen na-apen, is jullie keuze. Laat mij daar lekker buiten. Ik hou van mijn eigen stijl! Ik hoor jullie opmerkingen echt wel, ook al lijkt het alsof ik altijd muziek luister.

-Melina

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 maart 2015 - 9:01:
school

ga weg, alsjeblieft ga weg. Ik heb hier echt totaal geen zin meer in

iv

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 maart 2015 - 15:02:
Z.

Het spijt me zo erg dat je het niet meer aankon. Het spijt me dat ons fandom je tot het uiterste heeft gedreven, het spijt me dat modest je niet genoeg rust heeft gegeven. Ik ben trots op je dat je voor jezelf hebt gekozen, maar ik zal je heel erg missen. Always in my heart.

Iv

----
Me

Stop met huilen. Hij is verdomme niet dood. Droog je tranen en ga verder. Doe niet zo dramatisch.

Iv

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 26 maart 2015 - 18:23:
Dear friend,

Stop acting like we're married. I have my own life, my own friends and it's not my problem that you don't like each other. I don't need permission from you if i want to hang out with them, nor do i need to ask if you can come along everytime someone asks me to hang out.
Stop getting angry every fucking time, stop being jelous - Stop met fucking zeiken als ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals jij dat wilt.

Doei.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 27 maart 2015 - 20:16:
Chantal,

you are perfect like you are, die meid is gewoon een enorme bitch.
je moet niet naar haar luisteren!
je bent veel beter dan haar.

xx -Me

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 30 maart 2015 - 14:57:
L,

Why did you do it? Just why? You know it hurts, but still, you go on with it. Stop it, please. It hurts me, it kills me, very much..

Love, me

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 7 april 2015 - 20:21:
D,

JUST PLEAS STOP! Niemand is toch perfect! Soms ben je aardig en dan weer een enorme bitch. Ik snap echt niks van jou. En pleas laat me gewoon zijn wie ik ben ja! Ik geef echt niks om jou mening als je dat soms denkt.
EN LAAT ME LEKKER FAN ZIJN!


Bye
Me

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 april 2015 - 9:03:
Mam,

Ik snap dat je het goed bedoelde, maar doe zulke
dingen alsjeblieft nooit weer zonder met mij te overleggen.
Nu laat ik je alleen nog dingen lezen als je erom vraagt, niet
uit jezelf. Teveel risico, dat snap je wel toch?

Maar nee, ik ben niet meer boos. Ik vond het niet leuk, nee, maar
uiteindelijk bedoelde je het goed.
Doe het gewoon niet nog een keertje.

Kusjes Cyn

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 11 april 2015 - 0:13:
J,

Kan je even stoppen met doen alsof je me aardig vindt? Je bent een klasgenoot. We gingen veel met elkaar om ja, in de tweede en derde periode. We hebben bijna een keer gelogeerd?! Weet je nu hoe kut ik me voel over het feit dat je me zo laat vallen en stikken? Letterlijk om het feit dat ik nu ergens ander zit, of is er ook een andere reden? Laat me het dan maar eens weten, dat kan er ook nog wel bij.
Alsjeblieft, maak een keuze, vrienden of niet. Het is jammer als het niet is, maar doe dan niet meer alsof en geef me dan geen valse hoop meer. Want wat je nu hebt gedaan, heeft me heel veel pijn gedaan. Zelf zoveel dat ik er, blijkbaar, anders van ga gedragen, dat zelfs mn vrienden het merken en aan me vragen wat er is. Nou, dit is er. Het ergste is nog, dat je hele groepje in de klas, nu ook tegen mij is/ aan jou kant staat.
Het spijt me als ik misschien geen goede vriendin ben of niet de ideale, maar maak een keuze. Because this hurts.

Lindy

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 11 april 2015 - 15:53:
Lindy,

Alles komt goed en ik ben er altijd voor je you know that right?
I love you
XX
Chantal/Donut

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 11 april 2015 - 20:01:
D,

Luister eens goed naar me. Ik weet dat ik soms niet de beste vriendin was, maar dat hoef je niet in mijn gezicht te wrijven. IK SNAP HET! En kan je dan ook even opflikkeren met je zielige gedoe? Ik bedoel, als jij niks tegen me zegt, dan kan ik je ook niet helpen eh? Eens daar over nagedacht?
Get over it and forget it, if you stay like this, like such a bitch, then I'm done with it, then I don't wanna be friends anymore with you..
Ik zal je dan nog zien als een clubmaatje, maar niet als vriendin. En als je dan zo close gaat doen of shizzle, dan ben ik weg. Dan mag je opflikkeren. Echt waar.

No love, Lindy

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 14 april 2015 - 16:38:
J,

F* off ofzo, ik bedoel, eerst aardig doen, dan me laten stikken en nu weer een beetje bij me aanpoten?! Kom op hé, ik ben geen hondje dat elke keer dat ie een koekje wil niet meer boos is. Ik ben ook een mens, heb ook gevoelens en ben geen chemisch stofje of zo iets. Nogmaals, maak en keuze. Ik word er schijtziek van. It still hurts you know?

Lindy

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 15 april 2015 - 20:59:
J,

Serieus?! Wil je het zo spelen? Mij een beetje miserable laten voelen, alleen tijdens natuur/scheikunde. Ik bedoel, de hele dag mij negeren, niet tegen me praten, pal langs me aflopen. En dan bij natuur/scheikunde, waar we nog steeds naast elkaar zitten, ga je aardig doen?!
Eigenlijk dat nog niet eens. Ik bedoel, als we samen een proef moeten doen, ja dan ben je aardig. Maar zelfs als we klaar zijn, laat je me weer stikken en stapt naar je vrienden.
Ik ben al blij dat ik tenminste 4 goede vrienden in de klas heb, waar ik bij 3 van de 4 dichtbij zit in de klas, en de 4e, die spreek ik heel vaak en ken ik al langer dan dit jaar.
Die zijn er voor me, die praten tegen me, die negeren me niet en zijn juist heel aardig tegen me. Oké, we spreken niet na school af, maar in de klas zijn ze super aardig. Ik heb ook wel mijn eigen vrienden voor na school om mee af te spreken, maar in de klas heb ik niemand behalve hen.
Dus, please, kap met dat nep gedoe en valse hoop geven, en wees of een echte vriendin, of laat me dan gaan en dan ook niet meer nep doen. Oké, naast elkaar zitten vind ik oké, maar dan niet zo nep doen, dankje.

Lindy



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14