Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #35

Gooi-het-eruit-topic #35

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 aug 2012 - 16:08:
Gooi het er maar uit.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 aug 2012 - 16:10:
Oeh, voor nog geen vijfentwintig euro heb ik een lnb en een lnb rekje en dan kan ik dus (als het goed is en zodra ik papa ervan heb overtuigd om het aan de schotel te hangen) de BBC ontvangen. <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 aug 2012 - 16:46:
School eet me op. Het is pas de tweede week.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 aug 2012 - 16:50:
School eet me op. Het is pas de tweede week.
Welk schooljaar zit jij ook al weer in? Je laatste?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 aug 2012 - 16:51:
Uhu, zesde.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 aug 2012 - 16:58:
Uhu, zesde.
Dan moet je zorgen dat je goed bijloopt wat betreft boeken lezen. Daar gaat meer tijd in zitten dan je zou verwachten, en ook al zit je er misschien nu niet op te wachten, maar als je dat te lang uitstelt, wordt het echt stressen.
Of je moet het risico nemen dat ze alleen naar boeken vragen die je hebt gelezen. Heb ik gedaan, is goed gekomen.

Niet om je te ontmoedigen, slechts een tip.

Verder moet je je niet al te erg op laten jagen door je leraren. Op mijn school deden de leraren in ieder geval erg moeilijk het laatste jaar, maar dat was dan hun poging om de slechtere leerlingen te motiveren. Jij lijkt me een prima leerling, dus als ze weer eens een speech houden over hoe belangrijk het is en dergelijke, moet je je echt niet te veel op laten jutten. Als je je best doet, red je het echt wel. Hell, ik voerde bijzonder weinig uit en ik heb het ruim gehaald.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 aug 2012 - 17:00:
Ik weet ook wel dat ik het haal, enzo, maar toch, ik word er gestoord van dat m'n huiswerk me nu al zo veel tijd kost. Bah.
Ik ben wel al begonnen met lezen enzo. Want ik weet dat het niet verstandig is om mijn boeken voor Duits net als vorig jaar allemaal binnen een week uit te lezen... *kuch*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 aug 2012 - 17:02:
Jij bent slim, Julia, you'll get there. <3 Wat Emma zegt: je moet je niet teveel laten opjutten, want het is alleen voor de leerlingen die lage cijfers hebben een rennen-en-vliegen-en-springen-jaar. *aai* Sowieso, het is de tweede week, je zit nog half in vakantiestemming. Things are going to be fiiiine. *plet* (En anders kom je je maar afreageren in mijn inbox of zo. ^^)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 aug 2012 - 17:07:
*krijgerverf*
IK KAN HET.
En nu ga ik verder met dingesen voor debat bij Nederlands. *terrified*

Thanks<3

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 27 aug 2012 - 18:49:
Meh, bepaalde mensen mogen niet op vakantie gaan. Nu kan ik geen uren praten met iemand die me begrijpt en me niet gek vindt als ik sommige dingen zeg. It's going to be a long week/6 days.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 aug 2012 - 20:39:
Hello from Dublinnnnn (: hoi = Tahmina

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 aug 2012 - 20:47:
Hello there. n.n

Morgen ga ik samen met mijn zus Utrecht onveilig maken. Ik hoop dat ik het overleef en de volgende dag nog enig herinnering ga hebben.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 aug 2012 - 3:31:
Ik kan niet slapen, dus ik lig al sinds elf uur naar de lichtgevende sterretjes op mijn plafond te staren en langzaam af te glijden in waanzin. En mijn eigen hoofd fuckt met mijn mentale gezondheid, want ik hoor de heeeeeeeeele tijd Dragostea Din Tei.
*iwanttodie*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 aug 2012 - 7:39:
Ohhh dat nummer. Ohmygod. x'D

Waarom moeten we om 8:30 al het rooster halen. x.x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 aug 2012 - 10:46:
Mijn God, ik vind Omegle echt geweldig. *praat met iemand uit portugal die heel cool is*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 aug 2012 - 11:26:
@Emma; haha cuwl! Ik ging altijd vragen of ze van pokémon hielden, maar toen ging iedereen altijd weg.

Heerlijk begin van het jaar. Rooster halen was om 8:30, komt mijn mentor om 9:10 aanlopen...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10