Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #35

Gooi-het-eruit-topic #35

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 aug 2012 - 16:08:
Gooi het er maar uit.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 sep 2012 - 22:24:
Strinic, Šimunic, Radosevic, Modric, Perisic, Jelavic, Mandžukic...
-kijkt BelKro en maakt zich vrolijk om de Kroatische namen-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 12:27:
Stomme Ikea. Als je verkondigt op de website dat je ontbrekende onderdelen gerust kan bestellen online en kan laten opsturen, zeg er dan gelijk bij dat je enkel nutteloze schroefjes bedoelt!

Ik mis twee plankjes. Er zouden er vier in de doos moeten zitten, maar er zitten er echt maar twee in. Plankjes behoren echter niet tot de onderdelen die Ikea wel wil nazenden. Conclusie: mijn bed van een paar honderd euro is voor niks gekocht, want ik kan het niet in elkaar zetten, want ik mis. twee. fucking. plankjes.
(En nee, ze zitten echt niet bij al het karton. *drie keer doorzocht*)

Oh ja, en er zit ook een dingesje verkeerd. Dat heeft het vriendje gedaan, per ongeluk. Krijgen we ook niet meer uit het gaatje. WAT DOE IK NU? Uuuuuurgh!



...dat mocht er even uit.
Wat een onzin! Kan je het niet ergens gratis afhalen of zo?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 sep 2012 - 15:01:
Denk je dat Live while we're young het dieptepunt van Take me home wordt, is de volgende titel die bekend wordt gemaakt Kiss you. Really? Really? Ik ga huilen. Dit wordt het tweelingbroertje van What makes you beautiful en als klap op de vuurpijl krijgen we ook nog een tweelingbroertje van I shoulda kissed you.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 15:02:
Zelfs wanneer ik in Ghana ben, ben ik hier nog een van de actiefste op het forum. Ik heb echt geen leven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 sep 2012 - 15:04:
Nee, wij hebben geen leven. Ik heb gewoon niets te vertellen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 sep 2012 - 15:10:
Mhi factor to the limit!
Ik liep een winkel om iets terug te brengen en toen werd er gevraagd of ik werk zocht en ik zei: toevallig wel ja. En toen vroeg hij mij of ik zo snel mogelijk m'n cv kon opsturen, en dat hij echt zocht naar iemand zoals ik met een gevoel voor mode. Hij wilt dat ik de winkel aankleed. Hoe vet is dat?!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 15:20:
Dat klinkt echt geweldig! Super leuk voor je! ;D

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 sep 2012 - 15:54:
Denk je dat Live while we're young het dieptepunt van Take me home wordt, is de volgende titel die bekend wordt gemaakt Kiss you. Really? Really? Ik ga huilen. Dit wordt het tweelingbroertje van What makes you beautiful en als klap op de vuurpijl krijgen we ook nog een tweelingbroertje van I shoulda kissed you.

wauw. just. Wauw.

Edit; Wauw, het lijkt wel alsof iedereen me negeert. Of Vodafone heeft problemen. Maar. Ik heb nu al naar 4 mensen een smsje gestuurd of ze het huiswerk kunnen doorgeven, maar ik heb van niemand nog iets terug gehad. Ik vroeg iemand zelfs rond 12 uur of ze in de pauze (om één uur) kon smsen wat voor huiswerk ze hadden opgekregen zodat ik alvast kon beginnen, Niets. Dus dat wordt straks weer stressen terwijl ik ook nog ziek ben.
Waarom hebben ze geen planners voor elk vak? Ugh.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 sep 2012 - 18:20:
Ugh, het is zo nervend dat ze helemaal geen duidelijkheid kunnen geven over hoe vaak ik op woensdag het negende heen moet. Klere natuurkunde.
En waarom gaat ANW er vanuit dat iedereen verschrikkelijk dom is? Hallo, het was al vrij snel duidelijk dat die overlijdensgevallen werden veroorzaakt doordat de medici hun handen niet wasten, laat me dan geen stompzinnige hypotheses opstellen als "Doordat de priester met zijn bel lawaai maakte werden de vrouwen ziek en overleden ze.".

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 sep 2012 - 18:46:
Anw is nou eenmaal een dom vak.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 sep 2012 - 23:09:
EINDWERK KOMT MIJN STROT, NEUS, OREN, EN ALLE ANDERE LICHAAMSOPENINGEN UIT.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 sep 2012 - 15:21:
@Dorien: *Hugss* You can do it. <3

Okay, ik haat mijn klas. En mijn scheikunde docent hoeft niet te verwachten dat ik het achtste ga terug komen, omdat er zeven mensen elke les zo ontzettend bijdehand en vervelend doen. Ik irriteer me er dood aan, we lopen al achter en de opdrachten die ik niet snap wilt u niet uitleggen? Het is niet mijn schuld dat die kinderen zo vervelend doen, stuur ze er dan gewoon uit? Ga ze niet eerst 10 waarschuwingen geven, daarna strafwerk, het strafwerk verdubbelen en nog eens verdubbelen. En daarna zeggen: ''De hele klas komt het achtste terug.''
Vind u een waarschuwing voor een pak ijsthee door de klas doorgeven, pepernoten gooien, uw bureaustoel jatten en hele bijdehante opmerkingen genoeg? Ik had ze bij de ijsthee er al uitgegooid. Just. Ugh.

Edit; Er is iemand uit een flat gesprongen. En. Die flat was dichtbij mijn oude basisschool, dus ik ken daar redelijk veel mensen in. En. Mehh

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2012 - 15:56:
@Do; maar. Vind je het niet meer leuk om te schrijven? Of lukt het niet? Of haat je gewoon deadlines?
@Mars; haha aangebrande leraar much. Wie geeft er nou strafwerk voor pepernoten eten? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt (onze leraren reageren meer zo van; oh lekker mag ik ook en daarna moet je het wegstoppen). Maar goed, ik kan me sowieso niet herinneren dat wij ooit strafwerk hebben gekregen.

Okay. Ontopic: ik haat Duits huiswerk want het is nutteloos.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 sep 2012 - 23:01:
@Mars: ThnQ x3
@Bo: het gaat heeeeeeeel langzaam, ik zit al meer dan een jaar met een gruwelijke writer's block die komt en gaat en op sommige dagen zit ik uren naar mijn worddocument te staren en komen de woorden gewoon niet. En het is dat ik een deadline heb en nu heel erg in paniek begin te slaan, dan kan ik mezelf forceren en lukt het toch een beetje, maar erg goed is het niet. Ik voel dat het niet klopt als ik het herlees, dat mijn hart er niet in zit. Ik weet niet goed wat het is met mij de laatste tijd, maar schrijven is echt moeilijk geworden xs

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 sep 2012 - 9:57:
Hihihi, Tokio Hotel is een voorbeeld in mijn cursus indexsystemen xp
Een paar jaar geleden was ik nu heel fangirl'ish geweest.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17