Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #35

Gooi-het-eruit-topic #35

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 aug 2012 - 16:08:
Gooi het er maar uit.



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 sep 2012 - 15:52:
Ik heb m'n stage plek ''gereserveerd''. Ohgod. Ik kan het. Ik kan het. Ik vind het zo eng. o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 sep 2012 - 16:02:
My god, the new companion made me cry already. And she's a fucking genius. (And there're only four Pond episodes left)
MOFFAT!
Is dat meisje in de robot de companion? Nee toch? En. Lestrade dude, Lestrade.

@Mars; wat voor beperkingen hebben ze ongeveer?


Ik ga komend jaar waarschijnlijk dagelijks te horen krijgen dat ik hem honderd euro verschuldigd ben. (':

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 sep 2012 - 16:06:
Jawel, zij wordt de nieuwe companion.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 sep 2012 - 16:07:
@Bodine; eh er zitten mensen met autisme, tienermoeder, slachtoffers huishoudelijk geweld, verslaafden, dak- en thuislozen, zwerfjongeren, mensen met een psychiatrische achtergrond en mensen met een psychosociale diagnose. :'

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 sep 2012 - 16:10:
@Mascha; Jeetje o.o' Heftig! Maaar t komt wel goed en je zult t er vast leuk hebben 8D! Wanneer begint je stage?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 sep 2012 - 16:12:
Dat weet ik nog niet. x'D Ik heb me nu alleen nog maar aangemeld. Nu is het wachten op een goedkeuring en dan moet ik bellen/mailen. :'
En ik doe dit 12 uur, dan nog 10 uur op een kinderboerderij en misschien ook nog 10 uur iets met kinderen.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 3 sep 2012 - 16:19:
O jeetje. Drukkigdruk! o.o Maar wel heeeel leuk! ^^ Hoop dat je snel goedkeuring krijgt dan ;D!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 sep 2012 - 16:43:
@Mars; oh dat is anders dan wat ik deed, spannend! Ik wil wel alles horen hè!
@Jess; ik dacht dat ze dood was, maar ze is leuuuk!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 sep 2012 - 17:38:
@Bo, dit is Doctor Who. :'

Edit: ugh, ik ben morgen óf drie kwartier te vroeg op school, of net te laat.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 sep 2012 - 20:51:
Goed, ik heb al mijn Duits af voor deze week, en ik moet nog drie opdrachten wiskunde (waar ik morgen nog anderhalf uur de tijd voor heb), en biologie moet ik nog twee basisstoffen, maar daar heb ik morgen nog drie kwartier voor en red ik dat niet, plak ik het 's middags wel aan mijn te verkrijgen Latijnhuiswerk vast. Dit jaar ga ik alles bijhouden, jippie. Ik heb zelfs al tien pagina's Duits volgeschreven, dat is meer dan vorig jaar in totaal (hoewel ik Duitsman wel duidelijk heb gemaakt dat 'ie niet moet verwachten dat ik m'n boek open ga trekken). Woensdag eerste toets, maar daar heb ik toch geen f*** aan, want je kunt niet hoger halen dan een zeven. Oké, oké, oké. Ik kan dit. Ik kí¡n dit. *ademt in* Dit jaar gaat 'm worden. *ademt uit*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 sep 2012 - 21:00:
@Bo Wat is dat voor onzin? Niet hoger halen dan een zeven? o.o
EN OHMYGOD goood girl<3 Je kunt het <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 sep 2012 - 21:07:
Ja, het is zegmaar een soort van opvanger-toets. Als in. Als je lager haalt dan een zeven, telt het als compensatiepunt voor je SE, mocht die lager zijn dan een zeven. Dus je mag niet hoger halen dan een zeven, want dan is het verschil te groot. En. Maar ja, ik was dus niet van plan om voor Duits onder de zeven te halen [of voor welk vak dan ook] dus ik verdoe mijn tijd weer 'ns.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 sep 2012 - 21:44:
..Dat is echt onzin. Just.
Maar verder, inderdaad - YOU GO GIRL. YOU CAN DO IT.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 sep 2012 - 21:51:
Eigenlijk is het geen onzin. Ik bedoel - voor heel veel mensen is het heel handig, maar zelf heb ik d'r geen f*** aan.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 sep 2012 - 23:09:
Ik ben verbrand. Want ik heb twee uur in de zon gezeten. In Nederland. In september. (Oké, begin september, praktisch nog augustus, maar toch. Dat klinkt minder dramatisch.)
Twéé íºíºr. En nu is mijn hals verbrand & mijn neus lijkt net een kersenlolly & mijn bovenarmen alsof iemand me heel hard geknepen heeft. D: Curse you, pale skin. Curse you.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15