Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #35

Gooi-het-eruit-topic #35

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 aug 2012 - 16:08:
Gooi het er maar uit.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 sep 2012 - 0:10:
Ik ben verbrand. Want ik heb twee uur in de zon gezeten. In Nederland. In september. (Oké, begin september, praktisch nog augustus, maar toch. Dat klinkt minder dramatisch.)
Twéé íºíºr. En nu is mijn hals verbrand & mijn neus lijkt net een kersenlolly & mijn bovenarmen alsof iemand me heel hard geknepen heeft. D: Curse you, pale skin. Curse you.

Arme Dezh.
-aait over kopje waar ze niet geroosterd is-

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 sep 2012 - 16:06:
Awh, Dezhie. That sucks. & ik ken dat. *heeft zelf ook een verbrande neus en schouders atm*

En aaargh. Rotschool. Doodleuk niks over wiskunde C zeggen, wij er allemaal vanuit gaan dat we vrij zijn, krijg ik opeens een telefoontje dat ik eigenlijk op school had moeten zijn, morgen om 8:30 verwacht wordt in één van de 3 lokalen die het mens opnoemt en verder krijg ik geen info at all. ><

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 sep 2012 - 16:13:
Never mind.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2012 - 16:55:
klfgjsl. Ik ben echt even zoo boos op alles.

Mijn laptop gaat het echt begeven. Of iig de oplader. Ik heb geen geld voor een nieuwe, dus ja. wat dan?
Leraren denken dat het leuk is om even voor elk vak (7) voor morgen huiswerk op te geven. Lekker op de laatste dag. Voor negen uur ben ik niet klaar met m'n huiswerk.
Mijn gymdocent vind het geweldig om ons 10 rondjes in de hele grote gymzaal te laten rennen. Ja !@@##$ you. Het is verdorie ochtend, we hebben hierna nog zes intensieve uren die net iets belangrijker zijn dan gym. Oh en sorry dat ik na een paar rondjes even ga lopen, maar ik had niet zo'n zin om neer te vallen.
En lieve mentor, als een aantal leerlingen uit de klas enorm veel praten tijdens alle lessen is het niet eerlijk om ons allemaal het achtste uur morgen na te laten komen. Ik heb daar echt even geen zin in.
EN IK HAAAT AK. De eerste paragraaf moet je al gelijk leren welke tijden er zijn waarin de aarde zich ontwikkelt. En het jaartal. En weetikveel. Ik snap het geen eens.
Mehh, ik wil slapen. x.x

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 sep 2012 - 20:22:
Vijf jaar geleden was ik nu de allereerste versie van het allereerste hoofdstuk van mijn allereerste TH-fic (Missing Pieces) aan het schrijven.
Good lord, I'm old.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 sep 2012 - 20:33:
Ik heb iets te veel inzet getoond bij LO. Zo'n. Spierpijn.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2012 - 20:48:
Oh, fuck this. STOMME. Ugh. Communicatie! Dit moet niet foutgaan. "Hi, I'm screw-up!" UGH. *mept*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2012 - 19:08:
Nu ben ik vrij en heb ik de tijd, krijg ik de woorden er als nog niet uit.

[/het is niet zo makkelijk om aan Ade te beginnen dan gedacht]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2012 - 17:21:
Mimimimi, het is hier zooo leuk! ^-^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 sep 2012 - 18:58:
Misschien neem ik toch Grieks...

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 10 sep 2012 - 20:14:
Stomme Ikea. Als je verkondigt op de website dat je ontbrekende onderdelen gerust kan bestellen online en kan laten opsturen, zeg er dan gelijk bij dat je enkel nutteloze schroefjes bedoelt!

Ik mis twee plankjes. Er zouden er vier in de doos moeten zitten, maar er zitten er echt maar twee in. Plankjes behoren echter niet tot de onderdelen die Ikea wel wil nazenden. Conclusie: mijn bed van een paar honderd euro is voor niks gekocht, want ik kan het niet in elkaar zetten, want ik mis. twee. fucking. plankjes.
(En nee, ze zitten echt niet bij al het karton. *drie keer doorzocht*)

Oh ja, en er zit ook een dingesje verkeerd. Dat heeft het vriendje gedaan, per ongeluk. Krijgen we ook niet meer uit het gaatje. WAT DOE IK NU? Uuuuuurgh!



...dat mocht er even uit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2012 - 22:39:
Ik ben zo poëtisch.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 sep 2012 - 15:00:
Yes, I'm a bitch and a weirdo, but parts of me are really sensitive and I'll go fucking ballistic when you hurt me. I'm a girl; DEAL WITH IT.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 11 sep 2012 - 15:29:
Ik heb vrijdag aanstaande een sollicitatie bij United in het Media Park.
O My Gawd, de fucking Media! Mhiiii..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 sep 2012 - 20:33:
They're thinking about taking me back, hell yeah.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16