Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #35

Gooi-het-eruit-topic #35

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 aug 2012 - 16:08:
Gooi het er maar uit.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 okt 2012 - 15:36:
Ik eindig met een vriendin later.

I VOLUNTEER!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 okt 2012 - 7:06:
IK HAAT MIJN LAPTOP. IKHAAT HEM. JRGKF.
Krijg je EINDELIJK de kans om met Boys Like Girls te praten doet die @$@$&(*@ microfoondingie het niet. JUST. OIJGRFD

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 3 okt 2012 - 18:32:
Ik heb een visagieopdracht binnen gehaald!
Het is een echte shoot en het thema is Burlesque! Mhiii....

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 okt 2012 - 16:11:
Te veel Klaine-feels. Ashbewhgi.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 okt 2012 - 17:00:
Ik heb een visagieopdracht binnen gehaald!
Het is een echte shoot en het thema is Burlesque! Mhiii....
Gefeliciteerd!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 okt 2012 - 17:10:
Te veel Klaine-feels. Ashbewhgi.

I add: agsdgjlsh.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 4 okt 2012 - 22:33:
Grklfsndkrr!!!!!!

Ik heb zo'n grondhekel aan een teamgenoot van mij! En dat is nog zacht uitgedrukt!
Ze moet echt leren haar muil houden voordat ik ontplof. Altijd zegt ze iets negatiefs of zeikt ze over een medespeler.

Net tijdens trainen zegt ze tegen een ander [over mij]: ze is verdediger, dat snapt ze niet.

Ik: WAT?! Praat niet over mij alsof ik een of andere mongool ben! Nog één keer en ik ram je hoofd in elkaar!!

Daarna zegt ze allemaal dingen tegen mij dat ze het zo niet bedoelde en dat ik het niet zo op moet nemen.
Ik had haar genegeerd.
Toen probeerde ze het weer en ik zei: praat niet tegen me, ik ben klaar met jou.


Ik zweer het je, die eet binnenkort vuist!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 okt 2012 - 21:56:
Serieus. Ik wil m'n TV kapot maken. Zet ik hem aan. Verschijnt er in witte letters 'One Direction' op m'n beeld. Fuck. No. Ew.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 okt 2012 - 22:49:
Serieus. Ik wil m'n TV kapot maken. Zet ik hem aan. Verschijnt er in witte letters 'One Direction' op m'n beeld. Fuck. No. Ew.

Hahahahaha n.n
Oh jee. You... do realize the directioners have pretty much taken over the forum? You might wanna run for cover.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 okt 2012 - 23:03:
Waarom was Ludwin zo cute? En waarom kun je de verhaallijn nergens terugkijken? );
Een nog betere vraag is: waarom wil ik GTST terugkijken, want het is écht een hele slechte serie, maar goed.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 okt 2012 - 20:57:
(...)
Hahahahaha n.n
Oh jee. You... do realize the directioners have pretty much taken over the forum? You might wanna run for cover.


Did they? Ooooooh dear. -builds shelter and brings food and water- . Op school. Overal. Omg. 1D everywhere. It's chasing me. (Niet dat ik er een heel groot probleem mee heb dat mensen er fan van zijn, helemaal niet zelfs, maar op school... Ze wrijven het in m'n gezicht.)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 okt 2012 - 0:39:
Marije; Volgens mij hebben we heir niet directioners, right? Ik bedoel ja, we hebben er wel een paar zitten die ze wel leuk vinden. Maar. Niet op de directioner manier. En waarschijnlijk niet zo erg als op school. Want ja ik ken ze. M'n hele klas. Ohmygod. Ik vind ze wel cool. Soort van. Beetje haat-liefde, I guess. Ik kan ze niet uitstaan maar eigenlijk ook wel, want ze doen zo stom soms. Ja. Zoiets. En larry.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 okt 2012 - 0:43:
Ik was vandaag in de kleedkamer en Roos zei dat ze een optreden van 1D op televisie had gezien en dat die fans al gingen huilen voordat die jongens überhaupt op het podium stonden, omdat er een filmpje afgespeeld werd. En toen ging ze lekker in m'n gezicht wrijven dat ik erheen ga en dat ik dan met al die kutkienders opgescheept zit. En even later had ik het met Roos over iets wat in Ierland gebeurd was, dus zo'n meisje reageert: "OMG ga jij naar Ierland?"
Ik zo: "Nee, ik ben er geweest."
Zij: "OMFG DAT IS ZO CUWL DAAR WOONT NIALL IK BEN ZOOOO'N FAN VAN HEM OMFG." Ik dacht in de eerste instantie dat ze een grapje maakte, dat ze ons eerdere gesprek gehoord had, but she was absolutely serious. Shoot me. Someone. Right now, before I go shooting off Directioners.
Ik weet niet helemaal waarom dit relevant is, maar - ja. Het ging over scheiße 1D-fans, dus bij deze.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 okt 2012 - 9:31:
Ik heb een 7,4 voor Engels. En. Ik vind het raar. Want als ik niet leer haal ik minimaal een 8. En. Nu heb ik half geleerd en dan heb ik ineens een 7,4. En. Hij was zo makkelijk. En ugh.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 okt 2012 - 13:54:
Ik verveel me zo erg. Iemand in de buurt van Rotterdam? Hier. Nu. Pl0000x.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20