Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #187

Offtopic #187

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 nov 2012 - 16:00:
Tell me, tell me, tell me, tell me something I don't know, something I don't know.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 16:01:
Tell me a lieeeeeeee.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 16:35:
Ik ben vandaag in een zware Tokio Hotel bui. Guuuys, ik wil ze zo graag zien. D:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 16:44:
Ik ook en ik ben suddenly zo bang dat het niet meer gaat gebeuren.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 16:45:
Ze zeggen al 3 jaar dat ze met een nieuw album bezig zijn. Dus. Ooit moet het af zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 16:55:
Ja, ofniet. Ik keek gisteren toevallig of er al een nieuwe site is, maar de oude is gewoon weer terug. Sounds like giving up to me. Aan de andere kant, die DSDS interviews gaven me wel hoop maar ja. Daarbij: een album betekent niet per se een tour. Als zij een tour plannen en het verkoopt niet goed, wordt het gewoon gecancelled. En hoe groot is de kans dat ze iets van HMH> kunnen nemen? Hoe groot is de kans dat hun ego genoegen neemt met iets kleiners?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 16:59:
Bij mij is het nog steeds ''new website comming soon'' Maarja. Dat soon kennen we wel.
En true. Maargoed, als Tokio Hotel met een tour komt weet ik zeker dat heel veel oude fans weer komen. Daarbij zijn er waarschijnlijk ook weer heeel veeel nieuwe fans. En anders. In Duitsland zijn ze sowieso wel bekend, right? Dan ga ik wel gewoon daarheen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 17:03:
Nee in Duitsland zijn ze juist gehater dan waar dan ook. Dabei. Nieuwe fans, really? En de meeste oude fans zijn overgestapt op One Direction en/of andere bands. Can't blame them. Except some. Maar dat doet er niet toe. Ze hadden in 2010 al moeite met de tour. Dat is er echt niet beter op geworden.
Maar over de site: mooi, dat komt dan waarschijnlijk omdat ik op iPhone zit of zo.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 17:12:
Hoezo zijn ze daar gehaat? Heb ik iets gemist ofzo? Of is het omdat ze verhuist zijn?
Natuurlijk, er komen altijd wel nieuwe fans. Misschien niet genoeg nee. Maar. Ze komen wel.
Ennn natuurlijk zijn er heel veel afgehaakt, maar als ze horen dat TH weer terug is komen er een heleboel weer terug.
Maaargoed. Ik word nu ook wel een beetje bang.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 17:17:
Oké. Vijf nieuwe tegenover drie duizend afvallers. Dat zet zode aan de dijk. Tenzij ze een hit scoren maar kom op. Dat zit er echt niet meer in. En. Nee, ze komen niet meer terug. Die fans waren dertien toen ToHo actief was en nu zijn ze dus 18+ en hebben ze een leven los van ToHo en maakt het ze niet meer uit. Ja, er zijn er misschien een paar honderd die terugkomen. At most. Maar HMH is 5,5K en daar komen ze echt niet aan. Laat staan Ziggo want dat is 17K. Tussen HMH en Paradiso zit basically niets, dus.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 17:57:
Ik ben afgehaakt (: Al een hele poos geleden. Ik denk rond de laatste tour. Ik ben toen met Yas naar het optreden in Vorst gegaan en dat was echt fijn en ik heb er de grootste lol gehad, maar het was toch niet meer het wauw-gevoel van 2007-2008. Ik zat toen ook al aan de bovengrens van de fans qua leeftijd, ik was net zeventien toen Monsoon doorbrak. Niet dat het om leeftijd alleen draait, ik ken iemand van twee jaar ouder en die is nog steeds een diehard fan, maar het is voor mij wel een factor geweest. TH bleef zich op dezelfde doelgroep toespitsen en ik was er naar mijn gevoel gewoon uitgegroeid.
Ik ben nooit een hysterische gillende fan geweest maar ik heb wel mijn fangirl-periode gehad, en toen ik daar in Vorst stond besefte ik opeens dat ik daar gewoon overheen was. Ik vond de liedjes leuk, maar de bandleden waren geen halfgoden meer. En zowat al mijn vrienden die ik heb leren kennen toen ze ook fan waren, groeiden er ook zachtjesaan overheen en toen was dat gevoel weg. I kinda stopped caring. (:
Ik luister de muziek niet meer, maar mijn smaak is sinds 2007 ook enorm veranderd, of eerder ruimer geworden. TH doet me gewoon niets meer, hooguit een beetje nostalgie als ik het eens toevallig hoor. Vandaar dat al mijn TH-fics al ruim twee jaar in limbo zitten: ik ben de feeling met dat fandom helemaal kwijt.
Ligt het aan een gebrek aan nieuwe albums of tours of sites? Voor mij niet. Ik was er tijdens de vorige tour al uit aan het groeien, dat concert met Yas was een soortvan afscheid in mijn ogen. Ik heb een paar heerlijke jaren beleefd als fangirl, maar toen was het mooi geweest (: Misschien had het voor andere "ex-fans" een verschil kunnen maken als ze in de voorbije twee jaar meer nieuwe muziek en tours en aandacht gekregen, meer stress voor tickets en posters en handtekeningen om die fangirlgevoelens aan te wakkeren. Misschien hadden ze zich dan niet laten "afleiden" door andere bands. Maar voor mij had het alvast niks uitgemaakt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:03:
Voor de jongere fans waarschijnlijk wel. ^^
Maar ja, wat gebeurd is, is gebeurd. Ik denk gewoon niet dat ze nog 5K naar een concerthal kunnen trekken, en dat ze zich te goed voelen voor kleiner.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 18:07:
Ja nou, maar wat verwachten ze dan zelf? Denken ze nu serieus dat ze zich twee jaar in Los Angeles of god-weet-waar (see, ik ben echt geen fangirl meer, ik weet niet eens waar ze zijn!) kunnen ophouden, zich volledig voorzien van nieuwe tattoos en piercings en kapsels (daar ving ik soms iets over op), hun fanbase laten verkommeren, en dan verbaasd zijn als ze drie jaar na hun laatste tour niet weer dezelfde Beatlemania ontketenen? Ik vind het op het randje van beledigend. Hoe arrogant wil je zijn? Zelfs de grootste namen in de muziekwereld weten dat je zoiets niet kan maken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:09:
Could not have said that any better.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 nov 2012 - 18:13:
Do - perfect verwoord. I totally agree with all of you. Ze krijgen echt geen HMH oid meer vol, maar ze willen zelf vast niet iets kleiners - I mean. Bill is zo'n verschrikkelijke, diva, gott.
En er is nog maar een klein groepje fans - en ja.

Ik hoop natuurlijk dat dat album er ooit nog komt, maar ik heb ook af en toe zó erg genoeg van ze. Door kamp was ik weer helemaal fan, maar het zakt weer weg. En. Ik heb gewoon het gevoel dat we straks nooit meer een album krijgen.
Like, als ze komen: awesome, dan ga ik zeker heen. Maar als ze niet komen. Dan. Nouja. Ik verwacht het gewoon niet meer ofzo. Met die arrogantie en alles. Nee.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 18:14:
Natuurlijk weet ik ook wel dat ze geen HMH meer volkrijgen. Maar ik wil de hoop gewoon niet opgeven. Want. Dan. Nee. Ik heb ze nog nooit gezien. En. Het moet gewoon.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10