Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #188

Offtopic #188

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 0:08:
Vas' happening?



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 15:54:
@Do; maar als je al klaar bent, waar heb je dan examens voor?

Andere school, bibliotheekschool. (:

@Yara: hehe, maybe n.n

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 15:54:
@ Yaar: Dat was inderdaad wat ik bedoelde, ik dacht dat je misschien nog ergens anders stage moest lopen of zo, maar blijkbaar niet. Mooi dat het in het begin wel druk was dan, denk je dat je klasgenoten betere stages hadden of zat iedereen ergens opgescheept waar ze eigenlijk niet wilde werken?
@ Dorien: Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Ik doe nu een schrijfcursus, wat natuurlijk helemaaaal niets voorstelt vergeleken met wat jij de afgelopen jaren heb gedaan, en ik merk al dat ik er telkens niet echt zin in heb en me er toe moet verplichten. Ik kan me best voorstellen dat dat dan bij jou nog veel erger is. En ja, ik vind het belangrijk dat mensen voor hun plezier schrijven, dus als ik jou was, zou ik inderdaad even wachten met een nieuw project tot je er echt weer zin in hebt. Dan gaat het schrijven zoveel fijner, dat is het wachten wel waard.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 15:57:
@Dorien: :3
@Emma; ja iedereen had zeg maar wel echt een leuk bedrijf en had het tot de kerstvakantie echt naar hun zin enzo. Maar toen we in het nieuwe jaar kwamen hadden we allemaal echt gewoon geen zin meer om stage te lopen. En dat heb ik ook. Ik heb het heel erg naar me zin op me stage maar ik heb gewoon geen zin meer. De tijd gaat nu ook echt heel sloom. Me vorige stage vloog echt voorbij. Ik had daar echt het gevoel of ik nog maar 2 dagen daar werkte en toen ging ik alweer weg. En nu heb ik het gevoel of ik al jaren hier werk. En volgende week eindelijk ontslag neem. Snap je?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 16:01:
@ Yaar: Volgens mij snap ik het wel, ja. ^^"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2013 - 16:02:
@Yara; en is dit je laatste jaar, of moet je hierna nog door? Want dan moet je volgend jaar weer stage, neh?
@Do; is dat een opleiding? Awesome, awesome. Awesome. Gaat 't een beetje goed?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 16:02:
@Emma;Top!
@Bo; Nee dit is me 2de jaar. Volgend jaar nog een jaartje en dan ben ik klaar. En klopt, ik moet volgend jaar weer stage lopen. Maar wil dan naar het buitenland. Dat is een stuk leuker als in Nederland. We mogen namelijk niet eens in een andere provincie stage lopen. We moeten stage lopen in een gebied van 25 kilometer. Of in het buitenland. Ik kreeg een stageplek aangeboden bij een bedrijf in Den Haag. En toen mocht ik daar niet stage lopen van me school. (assholes)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 16:06:
@Emma: exact, ja. En waar volg je die opleiding? Wat is 't precies?
@Bo: meh, soms... Als ik er zin in heb

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 16:12:
@ Dorien: Oh, het stelt niet zoveel voor. Het is bij LOI en het is wat theorie en wat oefenopdrachten waarvan ik een deel naar een lerares moet opsturen die het dan beoordeeld. ^_^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 16:15:
Dat is soortvan precies hetzelfde als wat ik de voorbije 4 jaar gedaan heb ;p

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 16:28:
Haha, maar ik doe het maar vier maandjes en ik hoef er waarschijnlijk heel wat minder tijd aan te besteden. ^^" En ik doe niets klassikaal, het enige contact dat ik heb is ongeveer een keer per maand via de mail.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 jan 2013 - 19:08:
ik kom even melden dat jullie mijn dag hebben gemaakt met jullie IKEA meeting plannen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 19:18:
ik kom even melden dat jullie mijn dag hebben gemaakt met jullie IKEA meeting plannen.

You're welcome n.n
@Emma: oké ja, wij hadden wel klassen. Maar zolang je er iets aan hebt is het allemaal eender, vind ik.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 19:33:
Ik weet nog niet helemaal of ik er veel aan heb, ik had al een beetje een writer's block voor ik begon, en dat is allemaal alleen maar erger geworden. Maar uiteindelijk heb ik er vast wel wat aan. Hoop ik. Anders is het een beetje weggegooid geld. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2013 - 19:46:
En Howard's Tale?
Wat heeft FF met writer's blocks lately? My God._.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 jan 2013 - 19:49:
Ik wil schrijven, maar al mijn spul staat op mijn laptop, en die is weer eens bij de computerwinkel. ):



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11