Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #188

Offtopic #188

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 0:08:
Vas' happening?



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 jan 2013 - 7:52:
Ik wil wel schrijven maar ik ben nergens fan van..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 8:54:
Naar school gefietst zodat de directeur me kon vertellen dat de toetsen van vandaag zijn afgeblazen wegens sneeuw. *kruipt in bed en gaat slapen*

@Rianne; je was toch fan van One Direction? Plus. Je hoeft niet (die hard) fan van iets of iemand te zijn om erover te schrijven.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 10:04:
Naar school gefietst zodat de directeur me kon vertellen dat de toetsen van vandaag zijn afgeblazen wegens sneeuw. *kruipt in bed en gaat slapen*

@Rianne; je was toch fan van One Direction? Plus. Je hoeft niet (die hard) fan van iets of iemand te zijn om erover te schrijven.
Huh, toetsen aflassen vanwege een beetje sneeuw? Waarom dat nou weer? Dat is super kut, dan moet je het een andere keer weer gaan inhalen terwijl je ook weer normale school hebt, waarschijnlijk. Maar ja, jij dacht het toch niet goed genoeg te kennen? Dn is het wel een meevallertje. (:

@Rianne: Desnoods schrijf je gewone fictie en verander je de hoofdpersoon aan het eind in een beroemd persoon, of zo. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 11:10:
@Emma; er ligt twintig í  dertig centimeter dus het was nogal lastig om bij school te komen. Zeker omdatde trams niet rijden.
Maar inderdaad, het komt mij wel goed uit. Hoewel ze je de volgende keer mogen zeggen voor ik een half uur door de sneeuw geploeterd heb.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 11:17:
Ligt er zoveel? Ö
hier ligt er volgens mij echt minder. Het is wat lastiger om vooruit te komen, maar het gaat nog wel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 11:20:
Nou hier ligt echt veel. En de helft van ons komt uit Het Westland (lees: tuinders), waar dus ook niet gestrooid is etc. Het is vrijwel onmogelijk om op sommige stukken te fietsen en om nou te gaan lopen... Dan ben ik wel even onderweg. Laat staan mensen die dieper uit het Westland komen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2013 - 11:20:
Hier ligt ook niet zoveel sneeuw. Er ligt net genoeg om het wit te laten lijken. En er ligt net niet genoeg om een sneeuwpop te maken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 11:22:
Ik zou een sneeuwpop kunnen bouwen met wat in de tuin ligt alleen al. En de tuin is niet eens zo groot.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 11:26:
Ik denk dat er bij ons zo'n zeven centimeter of iets ligt, dus dat is nog wel te doen. Ben ik even blij dat ik niet woon waar jij woont, ik heb het niet zo op sneeuw. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 11:30:
Ik vind het geweldig. Maar ja, toetsweek.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 jan 2013 - 11:35:
Haha, hier ligt echt helemaal niks :'
Ja, een heel klein beetje op het dak, maar niet eens zoveel dat het helemaal wit is ofzo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 11:44:
Ik heb wel een hele coole berenmuts met oortjes die me door deze winter heen gaat helpen. Dat maakt het wat draaglijker.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 jan 2013 - 11:46:
Haha awesome. Ik moet ergens nog een hebben liggen met kattenoren, misschien moet ik die ook maar eens gaan zoeken :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2013 - 11:47:
Ik moet echt nog een paar nieuwe oorwarmers hebben. Me mooie grijze zijn vorige winter kapot gegaan. En nu heb ik zo'n zwarte calimero muts.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 11:54:
Ik heb zelfs nog bijpassende handschoenen, alleen die bedekken alleen mijn handpalm en het begin van mijn vingers, zeg maar. (Ja,ik ben echt heel trots op mijn winterberendingen.)

Sneeuw houdt mij echt tegen om sociale dingen te gaan doen, serieus. Ik probeer altijd mensen hierheen te laten komen, en als dat niet lukt, ga ik er alleen heen als ik er redelijk lang kan blijven. In de zomer ga ik echt wel twintig minuten heen en twintig minuten terug fietsen om ergens een uurtje op een terrasje te zitten met iemand of zo, maar ik ga nu niet zo lang fietsen om zo kort ergens koffie te drinken, zeg maar. Dan ben ik nog niet eens opgewarmd voordat ik weer naar buiten moet. Maar ja, ik ben dan ook een aansteller.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13