Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #188

Offtopic #188

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 0:08:
Vas' happening?



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 16:58:
Waarom zou je in hemelsnaam al die depressiviteit opnieuw doornemen? ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 17:03:
Nou, ik was eerst gewoon allemaal oude topics aan het doornemen, en toen bleef ik een beetje hangen in een van die topics en nu voel ik me aan de ene kant heel triest om weer te zien wat iedereen meegemaakt heeft maar aan de andere kant ben ik wel blij als ik naar mijn eigen posts kijk, want een deel van de dingen die ik toen in dat topic heb gepost, zou ik nu niet meer posten aangezien ik het een beetje te aanstellerig vind, dus ik heb soort van het idee dat ik een sterker persoon ben geowrden of zo?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 17:05:
Ah. Nou, goed zo. ^^
Van mij zitten er ook vreselijk aanstellerige posts bij, trouwens.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 17:40:
Oh my, nu ik oude topics aan het lezen ben, realiseer ik me pas hoeveel mensen niet meer actief zijn.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 jan 2013 - 19:17:
Ik ben oude depressietopics aan het doorlezen en ik ben pas bij nummer drie maar ik wil me nu al verintschuldigen voor mijn tienergezeik. _o_

Ik herlees ook heel vaak oude topics, en soms lach ik me rot of word ik heel nostalgisch, en soms wil ik in de diepste put kruipen van schaamte. (:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 jan 2013 - 20:25:
Haha, idd. Oude topics lezen kan echt heel leuk zijn, maar soms denk ik ook echt van 'nooo waarom heb ik dat gezegd'. Of je ziet van die rare inside-humor van een tijd geleden die je nu niet meer snapt. :'

En nog even over het schrijven:

Oh, dat is frustrerend he! Bij mij is het in mijn gedachten altijd beter dan wat ik op papier krijg.

Het rare bij mij is dat ik wel weet dat het niet klopt met wat ik wilde, maar dat ik dan weer niet mijn vinger erop kan leggen wat er precies verkeerd is en hoe het veranderd moet worden om het meer op het beeld dat ik ervan had te laten lijken.
Ik heb opstartproblemen vooral als ik een tijdje niet geschreven heb en eigenlijk geen inspiratie heb. Soms, hoewel de laatste keer best lang geleden is eigenlijk, heb ik juist een bom van inspiratie en heb ik totaal geen moeite met het begin.

(...)Ik heb in het begin juist dat ik alles tegelijk op wil schrijven omdat ik bang ben dat mijn inspiratie er weer vandoor gaat en dat ik dan alles vergeet wat ik bedacht had. Als het dan een kort verhaal is (tien hoofdstukken of minder) schrijf ik dan allemaal scènes door elkaar op om het later aan te passen.


Ik herken mezelf hier echt heel erg in (en haha, het is allemaal van Emma). Het is wel fijn om te zien dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.
En dat is dan ook meteen de reden dat ik nooit iets op FF zet: ik heb mijn hele computer volstaan met dingen die niet af zijn, of steekwoorden of dingen die ik ooit door iemand wil laten bèta-en en ik niet weet door wie.

Maar. Als jullie inspiratie hebben, schrijven jullie dat dan echt op als in op papier? Want ik ben echt panisch dat iemand dat vind en dat ik me dan doodschaam, maar daardoor vergeet ik vaak dingen of verstop ik ze ergens waar ik ze niet weer kan vinden.

Sorry voor the never ending story

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 20:29:
Ik bied me aan als bèta. (:
Enne. Ik schrijf gedeeltelijk op papier, ja. En in m'n iPhone. Maar ik weet dat mama of zo niet in mijn spullen gaat neuzen, dus no way dat ze het vindt. Dusssh.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 jan 2013 - 20:51:
Oude topics lezen kan leuk zijn. Maar meestal irriteer ik me aan mezelf. Vooral in topics van drie jaar geleden. Ik was zo hopeloos. Wauw.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 21:43:
Mijn ouders kijken niet in mijn spullen, denk ik, dus ik laat het gewoon door mijn kamer slingeren. ^_^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 jan 2013 - 21:45:
Op jezelf wonen is de oplossing

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 21:48:
Lijkt me best wel tof, maar ik denk dat ik wel een beetje te lui zou zijn om elke dag te koken en gewoon pasta zonder saus zou gaan eten en zo dus echt een gruwelijk vitaminetekort en zo zou krijgen. Ik ben dan zo iemand die dénkt te gaan koken en daarom weigert kant-en-klare maaltijden te kopen en het vervolgens niet doet. *fluit onschuldig*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2013 - 21:57:
Mijn vader kijkt ook niet door me spulen heen. Best prettig. Hij zegt alleen af en toe dat ik me kamer moet opruimen. Meer niet. En ik kook 3 keer in de week dus dat moet wel goed komen als ik op mezelf ga wonen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2013 - 22:13:
Haha Emma, One Direction is in Ghana.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2013 - 22:16:
Haha Emma, One Direction is in Ghana.
SERIEUS? Ik ben zooooo jaloers!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 jan 2013 - 22:46:
Danke Bo <3

En en en. Ja. Ik denk ook niet dat mijn ouders of zus dat zouden doen... maar meer het gevoel van wat als? En ze zoeken soms wel dingen in mijn kamer, also ja. I dunno.

Haha, Yas, klinkt idd heel handig, maar ik denk niet dat dat hem wordt binnen nu en 5 jaar :'

En ze zijn in Ghana, lol?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18