Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #197

Offtopic #197

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 aug 2013 - 20:22:
Lalalalalaaaa



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 sep 2013 - 21:27:
VIVA LA FANFICA.
Die houden we erin.

Maar, ik ben hier nog af en toe ja (: Ik heb zelf alleen niet heel veel interessants te melden, dus zie je vaak niet dat ik er ben haha.
I agree Ems, jullie zijn allemaal awesome en lief en mooi en nog meer awesome <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2013 - 21:41:
OH MIJN GOD, LEVEN OP FANFIC GEDETECTEERD!

Haha, het is niet alsof ik enigszins interessante dingen te vermelden heb. For Christ's sake, ik heb gisteren nog een lulverhaal gehouden over dat ik Pinball op mijn laptop heb. Als dat het spannendste is wat je te vertellen hebt, maak je overduidelijk niets mee.
Of ik denk in ieder geval dat ik met de rest van wat ik meemaak, ik jullie nog meer zal vervelen want dat is biomedische onzin en gezeur haha. Ik heb wel net ontdekt dat Hugh Jackman vroeger een musicalster was HAHAHAHA.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 sep 2013 - 12:19:
Hahaha maar het is /iets/, you know? :'
Het enige dat ik doe is de Sims spelen, rp'en en huiswerk.. dus tja.
EN PINBALL IS AWESOME DUS SHH.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 12:35:
Oh maar daar is vast ook wel wat over te vertellen. Gewoon doen alsof het interessant is, dan trap ik daar in en vind ik het interessant. Zo werkt dat. Super simpel.

Weet je. Ik heb een penvriendinnetje van vroeger weer gecontacteerd gisteren en ze antwoordde en nu hebben we weer een paar mailtjes heen en weer gestuurd EN HET IS ZO LEUK. Ik weet echt niet meer waarom ons contact is verwaterd, maar het is zo leuk om haar weer te spreken. Jup jup.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 sep 2013 - 17:16:
Hehe I'll try :'D

En iiieh, dat is awesome! Het is vaak zo leuk om iemand opeens weer te spreken na heel lang. Hoe lang had je haar al niet gesproken?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 17:30:
Vooral proberen ja, FanFic levend houden whooohooow.

Ik had haar een jaar en een paar maanden niet meer gesproken, dus ik ben ook super blij dat zij het ook weer leuk vindt om contact te hebben.

Hoe is jouw dag verder? (Of jullie dag, als er naast Marit iemand dit leest haha)
Ik heb een werkcollege gehad en nu heb ik het gevoel dat ik samen met een ander meisje de groep "draag". Zij was er namelijk niet, en het liep verschrikkelijk stroef. Ik wist het grootste deel van de antwoorden wel en ben dan ook super veel aan het woord geweest, maar als ik het niet wist, ging het zo verschrikkelijk moeizaam. Alle kennis bij elkaar geharkt kwam er langzaam meestal nog wel wat uit, maar het waren niet echt gesprekken, meer af en toe opgevulde stiltes met "uuuuuhh... misschien..".
Dat andere meisje praat normaal ook heel veel en dan verloopt het wel soepel. Zal lachen worden als we er beiden een keer niet zijn haha.

Verder is mijn dag niet zo spannend (alsof dat wel spannend was - ha). Ik heb zojuist even mijn huisje schoongemaakt en ik probeer contact te zoeken met Het Lief, maar dat lukt niet zo goed. Ik dacht iemand gevonden te hebben om morgen mee terug te reizen (voor de hele weg, een oud-collega, super leuk) maar die heeft me ook meteen weer gedumpt haha. En ik heb boodschapjes gedaan. Voor zeven euro. Ik word er steeds beter in. Ook nodig, want ik word heel snel heel veel armer. Een vriendin is me ook nog tweehonderd euro schuldig en mijn ouders zouden me nog honderd euro geven omdat ik voor mijn studenten-OV inging al meerdere keren naar Maastricht moest en dat duur is, dus dat ik dat allemaal nog niet heb, scheelt ook wel veel. Maar tripjes naar Groningen (doordeweeks namelijk) kosten ook klauwen met geld en dat maakt mij arm. ):

Maaaaaaarrr. Hoe is het dus met jou/jullie?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2013 - 18:47:
Gaat 't verder wel goed met jou en 't lief?

Ik ben kapot moe en belachelijk druk maar ik leef en het komt vast allemaal goed alleen ik snap geen kloot van complexe getallen en ik moet een algemene oplosmethode geven voor az^2 + bz + c = 0 met a,b,c uit C en ik krijg echt belachelijke breuken en getallen en ik weet niet wati k aan het doen ben en sorry dat ik zomaar binnen kom vallen het spijt me.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 18:59:
Voor zover ik weet wel hoor. We zijn pas net een maandje samen, dus het zou wel jammer zijn als het nu alweer mis zou gaan haha. Het is wel lastig zo ver van elkaar, maar volgende week ben ik maandagavond tot en met donderdagochtend en donderdagavond tot en met zondag in Groningen, dus dat is wel fijn. We hadden maandag een ietsje, maar dat is alweer goed, volgens mij.

Arme schat ):
Ik vrees dat ik je niet kan helpen. Ik herinner me vaagjes iets over dat ik iets wat daarop lijkt bij wiskunde D heb gehad, maar ik weet niet eens zeker of dat hetzelfde is, laat staan dat ik je het uit zou kunnen leggen.
Het geeft helemaal niet dat je zo binnen komt vallen, allang blij dat je nog leeft. :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2013 - 19:04:
Een ietsje is niet meer dan normaal, oder? ^^

En ja nee ik kan mezelf ook niet helpen en dit is echt een klote vak en ik snapte er vorige week al niets van en nu nog minder en volgende week ga ik helemaal dood want telproblemen en oh hell ik snap er geen fúck van. Thank God dat we geen tentamen krijgen. Aaaaaaaaaaaaaah. Oké.

Is het bij jou alweer allemaal een beetje normaal geregeld in Maastricht daarzo? (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 19:09:
Een ietsje lijkt me hartstikke normaal, zeker als het grootste deel van de communicatie getypt en over een schermpje gaat in plaats van face to face.

Dan is het inderdaad mooi dat je er geen tentamen over krijgt? Waarom moet je het dan wel leren eigenlijk? Snappen je "collega's" (want ja, zo noemen wij elkaar hier, blijkbaar. Ik prefereer schoolgenootjes) het wel?

Het is hier nu wel normaal geregeld. Ik heb nu een rooster en heb ook mijn UM card, dus ik kan dingen printen als dat verplicht moet haha. Hoewel dat sindsdien nog niet heeft gehoeven. Maar ik kan er ook eten mee kopen, yay!
Ik heb erg weinig school, vind ik. Volgende week heb ik twee werkgroepen en twee college's, volgens mij. Dat is totaal zeven uur ingeroosterd. Over het algemeen duren dingen ongeveer drie kwart van de tijd die ervoor ingepland staat. Dus dat is wel vijf uurtjes school in een week, wauuuuuuuw.
Nog steeds geen vakken en boeken though, maar daar gaat geen verandering in komen hahaha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2013 - 19:18:
Ik moet niet leren, ik moet groepsopdrachten inleveren voor een cijfer.

Ooooh. Nou, beter! En dude, ik zit gewoon 26 uur in de week in de collegebanken. Fu?

Maar ik ga naar werk dus *verdwijnt even plotseling als ze gekomen is*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2013 - 19:21:
Ik ben zó blij dat ik geen wiskunde ga studeren als ik dit zo lees (maar ik raak ook nu al gestresseerd bij de gedachte dat ik over minder dan twee jaar eindexamen moet doen in wiskunde B). Maar ik snap mijn wiskunde op het moment, dus dat is goed. ^^ En scheikunde en natuurkunde ook, maar we zijn net klaar met radioactiviteit. Dat is wel jammer, want dat vond ik leuk. Máár volgend jaar komt het terug. Oh, en het meisje dat naast me zit denkt dat ik goed ben in natuurkunde en kijkt me aan alsof ik helemaal gek ben geworden als ik zeg dat dat niet zo is.
[/ratel]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 19:28:
Oh, maar groepsopdrachten kunnen nu heel voordelig zijn, niet? Ze kunnen natuurlijk heel naar zijn als de rest te weinig doet, maar als jij het niet helemaal begrijpt, heb je een heel groepje dat je er wel uit wil (moet haha) helpen, aangezien het anders ook hun cijfer lager maakt.
Succes!
(En ik moet heel veel zelfstudie doen, dus het is niet echt iets om jaloers op te zijn denk ik. Hoewel ik natuurlijk wel meer vrije tijd heb, ik kan inplannen wanneer ik precies wat doe en kan dus een dagje rust nemen als ik wil.)

Ik vond op de middelbare school eigenlijk bijzonder weinig vakken leuk. Ik had plezier in wiskunde D, maar niet in de wiskunde zelf, alleen de leraar was cool. Grieks vond ik in het laatste jaar wel echt leuk, maar dat was omdat we Homerus aan het vertalen (ik typte vertrouwen, wtf?) waren.
Maar als je het leuk vindt, ben je er waarschijnlijk ook beter in dan de gemiddelde leerling? ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2013 - 19:39:
Ik vind natuurkunde heel erg leuk, maar ik ben er helemaal niet goed in. Wiskunde vond ik best leuk, maar doordat ik in de derde niet op school heb gezeten heb ik een achterstand opgelopen en nu heb ik volgens mij nog hier en daar hiaten en een soort van faalangst. Tja.
Grieks vind ik soms heel erg leuk, maar als ik 'even' zestig regels moet vertalen voor de volgende les is het wat minder. De teksten zelf zijn wel erg leuk, though. We doen nu Medea en in de volgende periode Sapho. Grieks en Latijn zijn eigenlijk de enige talen die ik een beetje leuk vind, de rest is doodsaai.
Informatica vind ik ook leuk, maar onze docent is ziek dus dat valt al het hele jaar uit.
Dat was het wel zo'n beetje, denk ik. Bio vind ik heel erg interessant, maar het hangt er een beetje van af wat we in de les doen of het leuk is. De wat meer praktische lessen (maak een poster waarin je het afweersysteem samenvat e.d.) zijn heel leuk, maar de opdrachten uit het boek zijn vaak vrij saai lees-en-schrijf-over-uit-de-tekst niveau, dus da's wat minder. Maar op zich vind ik het wel een leuk vak.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 19:46:
Je kan altijd een derdeklasser kijken of je zijn/haar boek even door mag kijken en dan controleren of je echt dingen hebt gemist, niet? In de derde haalde ik nog met gemak negens voor wiskunde, dus je zal wel niet zoveel gemist hebben haha.
Ik vond het puzzelen bij Grieks gewoon zo leuk. Alles opzoeken in je woordenboekje en dan de woordjes een beetje door elkaar gooien en dan kwam er een kloppende zin uit en dat was dan oh zo fijn. Misschien maakte dat Grieks ook wel leuk; je had over het algemeen best snel een zin af, dus dan had je vrij vaak een "yay, ik ben verder!"-gevoel en als je iets niet snapte, kon je gewoon verder met de volgende zin. Bij wiskunde en dergelijke was dat een totaal ander verhaal.
Informatica heb ik nooit gehad, hebben we ook nooit kunnen kiezen op mijn school. In de eerste had ik echter techniek en toen had ik ook zo'n leraar die er nooit wat. Elke vrijdag eerste twee uur vrij, hoezee!
Bio vond ik alleen interessant als het over het menselijk lichaam ging, die plantjes interesseerden me echt geen moer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20