Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #197

Offtopic #197

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 aug 2013 - 20:22:
Lalalalalaaaa



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2013 - 20:28:
Ik heb het boek wel gehad, maar daar heb ik snel doorheen gewerkt. Je merkt gewoon dat dingen dan niet altijd helemaal goed zijn blijven hangen. Het is grotendeels goed, maar soms weet ik niet helemaal zeker hoe je iets doet en dan ga ik twijfelen en doe ik hele gekke dingen. Mijn wiskundeleraar zei vandaag nog dat hij het volste vertrouwen heeft dat ik met een voldoende voor wiskunde van school ga, dus het komt vast goed. (als ik het echt niet kan, had hij me vast naar wiskunde A gestuurd, want dat is met bijna een hele klas aan wiskunde B'ers gebeurd)
Het puzzelen is inderdaad leuk! Dat heb ik toch minder bij Latijn, op één of andere manier. Waarschijnlijk omdat Latijn gewoon in ons alfabet staat of zo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 20:43:
Oh, als je wiskundeleraar vertrouwen in je heeft, moet je dat zelf zeker hebben! En ik heb het ook, dus dan zijn we al met z'n drieen haha! (Mijn nieuwe oude laptop is Engels en ik snap niet hoe ik een trema moet doen. Als in, Engels toetsenbord. De " zit bij de twee en @ zit bij de '. Super raar)

Ik had het bij Latijn inderdaad ook minder, en ik denk daarom. En omdat Latijn zinnen had van vijf regels waarbij niets op een logische plek stond en ik er wanhopig van werd. Bij Grieks is dat minder.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2013 - 20:56:
Even door de discussie heen - ik werk dus samen met een vriendin van middelbaar en zij is zo iemand die dan denkt "oh Bodine heeft nog niets gedaan dus ik doe het wel even", met als resultaat dat zij alles heeft gedaan en één opdracht aan mij over heeft gelaten, en ik vind het enorm lullig om haar die ook nog op te leggen.

en @Daan; maar stiekem ben jij gewoon geen "echte" bèta. Niet zoals ik iig. Maar je bent wel belachelijk slim dus je komt er wel. : D

Ik zat in OWee te eten met twee van m'n mede-studenten en die hadden het over dat het Latijneindexamen zou makkelijk was... nou, ik voelde me een partij dom.

En over leuke vakken... ik vond Duits leuk en wiskunde en scheikunde. En Nederlands. (:

EN IK HEB EEN NIEUWE PARAPLU YAY

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 21:07:
In OWee? Hahahahah. Okay. Dat klinkt grappig.
Maar - als ze de rest heeft gedaan, snapt ze het in ieder geval. Ze hoeft toch niet alles te doen, maar kan je misschien wel op weg helpen? Of je stuurt haar wat je nu hebt en ze legt even uit waar je fout bent gegaan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2013 - 21:18:
@Bo. Ben ik ook niet. Ik ben een gekke alpha die per se bèta wil doen, maar ik ben gewoon veel beter in talen, eigenlijk. En zo slim voel ik me niet, eigenlijk. Maar dat zit wel grotendeels in het exacte dus. Eigenlijk denk ik dat het veel beter zou gaan als ik niet zo zou stressen voor proefwerken, maar daar moet ik nog even een oplossing voor vinden. Het wordt wel steeds beter though.

Gefeliciteerd met je paraplu! Hoe ziet 'ie eruit?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2013 - 21:26:
It's black. 's All.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 sep 2013 - 21:30:
@Emma
Mijn dag was gooooed. Het was mijn thuisdagje, en ik heb helemaal geen huiswerk deze week, dus ik heb lekker de hele dag een beetje series gekeken en op tumblr gezeten (:
Haha, dat wordt inderdaad wat als jullie er beide niet zijn, het klinkt niet alsof ze dan erg ver komen :' En even applaus voor je budget-boodschappen doen haha.
Maar ja, ik weet als geen ander hoe duur het is om van of naar Groningen te reizen.. Dat kost inderdaad nogal wat :'D

En gott, Bo. Dat klinkt echt onmogelijk haha.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 21:30:
Wel handig, een paraplu, met dit weer. Ik ben mijn regenjas en mijn paraplu vergeten mee te nemen naar mijn nieuwe huisje. Niet het praktischte wat ik ooit heb gedaan.

Edit: @ Marit: Dat klinkt inderdaad als een heerlijke dag haha!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2013 - 22:14:
Ahw, Marit, jaloers! Dat klinkt echt heerlijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2013 - 22:19:
Hahahahaha jongens, even tussendoor.
Een meisje van studie en ik hadden allebei de pil doorgeslikt en blijkbaar werden we allebei daar een beetje nerveus van (ongesteld zijn is vervelend, maar maandelijks te horen krijgen dat je niet zwanger bent, is fijn), dus toen besloten we samen naar de abortuskliniek te gaan als we zwanger waren en daarna een abortustaart te maken en anders een "hoera, niet zwanger!"-feestje te houden. Dus ik vroeg wanneer ons feestje zou zijn, in de app samen met nog een jongen. Zegt die jongen: "Jongens, hoe test ik of ik zwanger ben? Ik ben deze maand niet ongesteld geworden."
En het is zo flauw en ik moest ZO HARD LACHEN.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 sep 2013 - 11:43:
Jaaa het was yum :3 GUYS GUYS WIE GAAT ER 24 JUNI?
En og Ems dat is idd echt heel flauw

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 sep 2013 - 12:48:
Wie gaat wat 24 juni? Is dit weer eens een fandom iets waar ik geen fan van ben haha?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 sep 2013 - 17:41:
Haha One Direction komt (: En ik kan deze keer ook echt heen dus ik ben happy. Maar nu moet ik natuurlijk nog wel even aan kaartjes zien te komen.
Maar ik dacht, als anderen ook gaan (wat hoogstwaarschijnlijk zo is) kunnen we misschien samen kaartjes kopen of iets (ik heb geen idee of dat handig is maar shh) (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 sep 2013 - 17:43:
Ik weet echt niet of ik ga. Nog geheel afgezien van het kaartjes-probleem. Ik zou kunnen, want het is een dag na de laatste dag van mijn toetsweek, so. Maar goed, ik weet het dus echt niet.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 sep 2013 - 17:44:
Ah oké. Ik kan me idd voorstellen dat het dan misschien niet lukt.
Ik heb weer heerlijk veel geluk wat dat betreft: mijn toetsweek is de week ervoor. Ik heb officieel nog wel school de 24e, maar na de toetsweek doen we toch helemaal niks, dus ja.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20