Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - speeltopic

RPG - speeltopic

1 2 3 4 5 6
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 okt 2013 - 17:41:
We leiden schipbreuk. Bring it! (:



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 nov 2013 - 19:09:
Miley wilde niet denken aan hoeveel mensen er op die boot zaten en verongelukt waren. Gelukkig veranderde Darren het onderwerp snel. Eten. Eten? Ze had wel wat bomen zien staan met bananen erin. Verder dacht ze net alleen maar aan water toen ze het oerwoud in rende.
"Uhm, ik heb wat bananen bomen zien staan vlak bij een waterval. Misschien kunnen we daar heen en een kamp opzetten. Hebben we tenminste genoeg drinkwater bij de hand." Zei ze zachtjes.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 nov 2013 - 20:10:
Darren knikte. ''Dat lijkt me een goed idee. Anders moeten we steeds op en neer naar het strand. Laten we gaan als Jennifer zich wat beter voelt?'' zei hij. ''Ik ga alleen nooit bij die bananen kunnen,'' vervolgde hij grinnikend. ''Dus dat wordt jullie taak dan maar. Oh, en misschien moeten we keien of iets zoeken, zodat we die op het strand kunnen leggen om om hulp te vragen?''
Hij keek even naar Jennifer, die nu rechtop zat, nog steeds met de kokosnoot in haar hand, en schoof wat dichterbij. ''Voel je je al wat beter?'' vroeg hij haar zachtjes.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 jan 2014 - 14:09:
Niall had zichzelf nooit als potentiële held gezien. Hij droomde niet over spannende scenario's waarin hij zijn vrienden, familie, zijn liefje of misschien zelfs de wereld redde. Hij was niet heel stoer, hij was niet heel sterk, hij was niet heel dapper, en dat wist hij zelf ook. Hij had zichzelf nooit als potentiële held gezien, maar dat wanneer er iets mis zou gaan, men zo belabberd weinig aan hem zouden hebben, had hij niet bedacht.
Hij voelde zich alsof hij verlamd was. Met moeite kwamen ee nog wel woorden uit zijn mond, maar tot heel veel meer was hij niet in staat. Hij zat maar stil op het zand, wist geen raad met de situatie. Hij wilde helpen, maar hij wist niet hoe. Hij had iemand nodig die hem zou aansturen, die hem vertellen kon wat hij doen moest. Zelf wist hij het niet, hij kon alleen maar aan zijn familie en vrienden denken.

[Miladies, laten we weer verder gaan!]

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 jan 2014 - 14:23:
Toen niemand aanstalten maakte iets te doen, besloot Darren maar even de leiding te nemen. Hij sprong op en fronste lichtjes, terwijl hij nadacht. ''Oké, als Miley en Louis wat te eten gaan zoeken, dan gaan Niall en ik wat keien, takjes en bladeren verzamelen?'' stelde hij voor, na een diepe zucht. ''En iemand moet Jennifer meenemen,'' vervolgde hij, terwijl hij naar haar keek.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 jan 2014 - 15:57:
Eten, Louis, Jennifer, hoorde Miley. Ze greep Louis bij zijn arm, sleurde hem mee richting Jennifer, greep Jennifers arm en vertrok het oerwoud in. "Ik zie jullie bij de waterval!" Schreeuwde ze nog richting de twee andere jongens.
Eenmaal in het bos gingen de drie opzoek naar iets eetbaars.
"Ik heb bananen bomen gezien vlak bij de waterval. Maar we kunnen ook ander eten gaan zoeken? Is dat goed" vroeg ze en keek Louis en Jennifer aan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 jan 2014 - 16:05:
"Dan blijven we met z'n tweeën over," zei Niall nadat Miley enthousiast weg was gerend en de twee anderen meesleepte.
"Denk je dat het hier 's nachts erg koud wordt? Misschien moeten we voor de nachturen beschutting zoeken, maar het voelt onveilig om van het strand weg te gaan. Wie weet wat voor wezens zich allemaal schuilhouden op dit eiland."

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 jan 2014 - 16:16:
''Is goed!'' riep Darren terug, toen hij Miley hoorde. Hij wendde zich tot Niall en knikte langzaam. ''Vast niet vreselijk koud, maar het zal wel flink afkoelen denk ik. Beschutting klinkt goed, maar ik vrees dat we die hier op het strand niet gaan vinden. Misschien moeten we ergens aan de rand van het oerwoud gaan zitten. Daar zullen niet zo snel beesten zitten, maar we zijn toch beschut. En nog steeds dicht bij het strand.''

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2014 - 16:20:
"Ander eten, zoals precies wat?" vroeg Louis geërgerd. "Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb voor vertrek toevallig nul survivalgidsen uit mijn hoofd geleerd. Ik zou niet weten welke blaadjes en worteltjes er eetbaar zijn en welke niet. Ja - bananen kunnen we vast wel eten, en kokosnoten, maar veel meer? Ik betwijfel het. Zelfs bessen zijn regelmatig giftig. Zoveel weet ik dan weer wel. Dus tenzij jij op de één of andere manier een expert bent in het analyseren van jungleplanten, zie ik er weinig heil in."
Met die woorden nam hij plaats op een omgevallen boomstam. De stam was vochtig en het vocht drong, hoogstwaarschijnlijk in combinatie met een flinke hoeveelheid vuil, door zijn broek heen. Louis trok een vies gezicht.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 jan 2014 - 16:30:
Miley rolde met haar ogen en zuchtte diep bij de opmerking van Louis.
"Maak je dan maar nuttig met het zoeken van dingen die we in de brand kunnen steken. Vuur moet ook gemaakt worden. Dan zoeken Jennifer en ik wel naar eetbare dingen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn." Zei ze en liep een willekeurige kant op.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 jan 2014 - 16:33:
"Voor het geval het je nog niet opgevallen was: alles hier is doorweekt. Doorweekte dingen zijn niet brandbaar. Zoektocht voltooid. Resultaat: onsuccesvol. Sorry," riep hij achter haar aan. Demonstratief bleef hij op de boomstam zitten, toekijkend hoe Miley en Jennifer zicht steeds verder van hem verwijderden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 jan 2014 - 18:37:
Niall vond het idee om aan de rand van het oerwoud te overnachten niet erg geruststellend, maar knikte toch. "Okay, goed plan."
Even viel de stilte en zwijgend liepen ze naar het oerwoud, gezien de kans het grootst was dat ze daar nuttig materiaal zouden vinden.
"Hoe gaan we de rest eigenlijk terugvinden?" vroeg Niall zich hardop af.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 jan 2014 - 18:52:
''Ik weet nog ongeveer waar de waterval is. Als het goed is zien we ze daar,'' zei Darren. ''Nu maar hopen dat niemand van ons verdwaald raakt...''
Hij raapte onderweg een aantal bladeren van de grond, die hij aan elkaar bond met wat gras. ''Ik heb ook echt geen idee hoe we hier iets mee moeten bouwen...'' mompelde hij, meer tegen zichzelf dan tegen Niall. ''Jij hebt zeker niet toevallig een zakmes bij je?''

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2014 - 15:27:
Niall voelde in zijn zakken. "Ja, ik heb een zakmes!" antwoordde hij. "Ondanks alles is hij blijkbaar toch in mijn broekzak blijven zitten. Er zit een klein mesje aan, een vijl, een schaartje en een kurkentrekker. Nu nog een fles wijn vinden in een andere zak en we kunnen ons verdriet wegdrinken." Niall grinnikte.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 jan 2014 - 15:47:
Darren lachte. ''Zoek jij maar naar die fles in de bosjes,'' antwoordde hij. ''Nee, maar dude, het is echt geweldig dat je dat ding bij je hebt. Dat gaat ons een hoop werk schelen. Laten we dan maar wat bladeren gaan verzamelen, om mee te beginnen?''
Hij keek rond, op zoek naar iets bruikbaars. ''Misschien kunnen we wat van die langwerpige planten verzamelen? Die zien er vrij stevig uit.''

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 jan 2014 - 13:22:
Na ongeveer een kwartier begon Louis zich te vervelen, dus stond hij op van de boomstam en begon hij aan zijn wandeling terug naar het strand. Hij hoopte Niall daar aan te treffen, omdat hij erop rekende dat Niall zijn verdriet deelde - uiteindelijk waren het ook zíjn vrienden die waarschijnlijk omgekomen waren in een schipbreuk. Louis weigerde het te geloven, hoe hard hij ook probeerde de waarheid onder ogen te zien. Het concept was de abstract. Hij kon zich niet voorstellen dat hij nooit meer wakker zou worden naast Harry, hij kon zich niet voorstellen dat hij zich nooit meer af zou moeten vragen waar Zayn was en hij kon zich ook niet voorstellen dat hij nooit meer van Liam op zijn kop zou krijgen omdat hij te laat was.
Lopen - lopen moest hij. Iets anders doen. Zichzelf afleiden. Niall zoeken, maar Niall was niet op het strand en Louis was intelligent genoeg om niet moederziel alleen de jungle in te trekken, dus besloot hij een wandeling langs de kustlijn te maken. Misschien zou hij iets nuttigs vinden. Misschien, heel misschien, zou hij tot de ontdekking komen dat Harry en Zayn en Liam de schipbreuk ook overleefd hadden en op hetzelfde eiland zaten en dat ze hun kamp een halve kilometer verderop hadden opgezet. Misschien - nee, zei hij tegen zichzelf. Lopen. Zoeken naar kokosnoten en droog hout en bananen.



1 2 3 4 5 6