Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - speeltopic

RPG - speeltopic

1 2 3 4 5 6
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 okt 2013 - 17:41:
We leiden schipbreuk. Bring it! (:



Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 10 mei 2014 - 16:10:
"Ja, dat is goed," zei Johnny goedkeurend. "Ik weet de weg naar een waterval. Komen jullie?"

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 mei 2014 - 19:25:
"Prima," antwoordde Niall.
Johnny leek wel betrouwbaar. Iemand of iets beters hadden ze toch niet.
"Is dat misschien een slimme plek om een kamp op te stellen?"

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 10 mei 2014 - 20:54:
‘‘Een kamp opslaan?! Doe geen moeite!'' Lachte Johnny. ‘‘Jullie mogen in mijn boomhut overnachten. Da's veiliger. 's Avonds is het erg gevaarlijk, geloof me nou. Ik woon hier al langer dan jullie,'' zei Johnny terneergeslagen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:10:
"Is er genoeg ruimte in je boomhut dan?" vroeg Niall. "Wij zijn met best wel veel. Naast ons twee zijn ook mijn mede-bandlid Louis, Jennifer Lawrence en Miley Cyrus hier aangespoeld. We zijn opgesplitst om het eiland te verkennen, maar ik wil ze niet in de steek laten, zeker Louis niet."
Louis was de enige connectie naar thuis, naar zijn verleden. Hij wilde zich absoluut niet bij Johnny voegen als dat betekende dat hij Louis achter moet laten.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 mei 2014 - 16:42:
‘‘Eh, er is genoeg ruimte voor 5 personen..'' zuchtend haalde Johnny zijn neus op. ‘‘Idee! Kunnen we niet met z'n allen mijn boomhut wat groter maken? Dan kunnen we met 6 personen in de hut! Wat zeggen jullie daarvan!'' Trots glimlachte Johnny naar de 2 jongens.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 16:46:
"Is goed," antwoordde Niall op Johnny's voorstel om met z'n allen zijn boomhut uit te breiden. "Misschien kunnen we dan het beste de rest maar gaan zoeken? Vele handen maken licht werk. Bovendien begint het volgens mij een beetje te schemeren, en ik betwijfel of we ze terugvinden als het eenmaal donker is."
Niall hoopte dat niemand merkte dat hij begon te rillen van het idee dat ze een nacht op het eiland door moesten brengen.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 mei 2014 - 17:26:
‘‘Goed idee.''
Johnny merkte Niall rillen. Johnny's ogen waren scherp. Hij legde zijn hand op Niall's schouder en glimlachte geruststellend. ‘‘Maak je geen zorgen, i'm here.''

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 mei 2014 - 12:32:
Niall werd er een beetje ongemakkelijk van dat Johnny blijkbaar zo snel doorhad dat hij zich niet fijn voelde. Hij gaf hem een kort knikje als kleine vorm van dank en keek snel naar Darren. "Weet jij nog waar de anderen ongeveer heen gelopen zijn?" Kort keek Niall om zich heen, maar hij kon zich niet meer herinneren waar Louis heen was gegaan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 juni 2014 - 17:10:
''Uitbreiden klinkt zeker als een goed idee. En het is waarschijnlijk minder werk dan aan heel nieuw kamp,'' knikte Darren. ''En het lijkt me inderdaad een goed idee om de rest te zoeken. We kunnen maar beter bij elkaar zijn als het donker is; het liefst ook al bij de boomhut.'' Hij keek rond, terwijl hij zich probeerde te herinneren waar de anderen heen waren gegaan. ''Richting het Westen, geloof ik. We splitsten in de buurt van een opvallend grote boom. Misschien moeten we die eerst zien terug te vinden?''

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 sep 2014 - 20:23:
"Klinkt goed," antwoordde Niall na een stilte. "Laten we ze meteen gaan zoeken, ik weet niet of het nog wel lang licht blijft. Misschien is het handig als we van tevoren wat afspraken maken. Blijven wij sowieso samen? Wat doen we als het donker wordt? Hoe zorgen we dat we de boomhut terugvinden?" Hij hapte even naar adem. "En zoeken we ondertussen ook naar materiaal voor de hut?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 okt 2014 - 20:54:
Darren knikte. ''We zien vast geen steek in het donker. Ik niet, tenminste,'' zei hij. ''En dat klinkt goed. Het lijkt me een goed idee om bij elkaar te blijven. We hebben geen idee hoe groot het eiland is en of we elkaar überhaupt nog wel terug zouden vinden als we ons opsplitsten. Maar misschien is het goed om een centrale plek af te spreken, voor als iemand toch verdwaald?'' Hij twijfelde even en zuchtte. ''We kunnen wel wat kleine dingetjes meenemen, maar ik denk dat het het beste is om de anderen zo snel mogelijk terug te vinden, en samen terug te gaan naar de hut.''



1 2 3 4 5 6