Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - speeltopic

RPG - speeltopic

1 2 3 4 5 6
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 okt 2013 - 17:41:
We leiden schipbreuk. Bring it! (:



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2014 - 15:12:
Niall begon met het verzamelen van langwerpige bladeren, zoals Darren voorgesteld had. Hij wist niet goed wat hij deed en of het nut had, maar het voelde goed om íets te doen. Op het strand zitten pruilen zou hen in elk geval niet redden, misschien zouden deze planten wel van dienst kunnen zijn.
Plots hoorde Niall gestamp dichtbij. "Hoorde jij dat ook?" vroeg hij aan Darren. "Ik dacht dat de andere totaal de andere kant op waren gelopen."
Hij stopte met praten en ze luisterden naar de voetstappen. "Het klinkt niet als een groep van drie. Zouden ze nu al ruzie gekregen hebben?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 maart 2014 - 16:50:
Ook Darren begon bladeren te verzamelen, blij dat ze eindelijk iets te doen hadden dat enigszins nuttig voelde. Hopelijk waren de planten stevig genoeg om een soort schuilplaats van te kunnen bouwen, of op zijn minst een soort matras.
Precies op het moment dat Niall begon te praten, keek Darren op door het gestamp. ''Ja, dat hoorde ik ook,'' ze hij zachtjes, waarna ook hij even stopte om te luisteren. ''Het zou me eigenlijk niks verbazen. Het is vast Louis. Klinkt wel als iets voor hem om op zijn eigen houtje verder te gaan. Misschien moeten we even gaan kijken?'' Hij legde zijn hoop bladeren neer en liep een paar stappen richting het gestamp, nieuwsgierig naar wie ze zouden aantreffen.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 9 maart 2014 - 18:28:
Johnny zat al maanden vast op het eiland. Nooit gedacht dat hij ooit mensen zou treffen. Zouden ze hem redden?
Behoedzaam liep Johnny richting de twee jongens. Met de banaan in zijn rechterhand, klaar om aan te vallen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2014 - 10:59:
Het was Louis niet. Niall keek me grote ogen naar de prachtige verschijning voor hem, een banaan in zijn rechterhand. Niall wist niet dat er zulke mooie mensen bestonden, ook al was hij duidelijk aangetast door zijn verblijf op het eiland. Zijn haar zat wild door elkaar, zijn huid was redelijk grauw, maar hij bleef een indrukwekkende man. Niall stak verdedigend zijn handen op, hopend dat hij niet aangevallen zou worden met een banaan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 maart 2014 - 11:33:
Darren deed een paar stappen terug toen hij zag dat het Louis niet was. Net als Niall hief hij zijn handen op, om te laten zien dat ze geen kwaad wilden doen. Hij keek de man aan en bestudeerde zijn gezicht. Ergens kwam hij hem bekend voor, maar Darren had geen idee waarvan. Wel wist hij dat het zeker weten een van de mooiste personen was die hij ooit had gezien. ''Hallo?'' zei hij voorzichtig.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2014 - 13:28:
"Hallo?" hoorde Niall naast zich. Bij hemzelf stokte zijn stem echter in zijn keel. Hij was verrast, overdonderd. Misschien waren er nog wel meer mensen op het eiland. Aan de man te zien zat hij al tijden vast. Hij begon een beetje de hoop te verliezen, als de vreemdeling niet weg kon komen, zou het misschien ook niet lukken. Ze waren wel met een groot aantal en bekend, hopelijk zou dat in hun voordeel werken.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 10 maart 2014 - 15:37:
"Wie zijn jullie?!"
Johnny's stem klonk dreigend, maar toch zacht. "Doe geen stap naar voren, want ik heb een banaan in mijn hand en ben niet bang om het te gebruiken!"

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2014 - 21:32:
"Wie zijn jullie?!" zei de man dreigend.
Niall vond hem zo mooi dat hij niet zeker was of de man wel van deze aarde kwam. Zoiets prachtigs, zoiets bijzonders, kon eigenlijk alleen maar buitenaards zijn.
"Doe geen stap naar voren, want ik heb een banaan in mijn hand en ben niet bang om het te gebruiken!"
Niall wilde graag naar voren stappen en de vreemdeling in zijn armen nemen, hem aanraken, te kunnen bevestigen dat zijn huid even zacht was als deze eruit zag. Hij respecteerde echter de wens en zette geen stap dichterbij. Hij vond zijn stem terug en zei: "We bedoelen geen kwaad."

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 10 maart 2014 - 22:18:
"We bedoelen geen kwaad."
Johnny legde langzaam zijn banaan neer, beet op zijn lip en vroeg: ''Hoe zijn jullie op dit eiland gekomen?''

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 maart 2014 - 14:30:
Darren, die zich zo min mogelijk probeerde te bewegen, knikte snel om Nialls woorden te bevestigen. ''Dat is Niall en ik ben Darren. Er was iets mis met het schip waar we opzaten. Ik weet niet precies wat er gebeurde, maar er was overal rook, en het schip was aan het zinken. Samen met de paar andere overlevenden zijn we hierheen gezwommen. Het was de enige manier om te overleven,'' legde hij uit. Zijn stem klonk rustig en beheerst, maar van binnen voelde Darren een vreemde mix van paniek en bewondering. ''Hoe - hoe lang bent u hier al?''

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 maart 2014 - 17:24:
Diep van binnen had Johnny het gevoel dat hij hun kon vertrouwen. Maar waren hun de enige hier op het eiland?
''4 maanden. Ik heb een boomhut gebouwd op een gigantische eikenboom.
Oh, mijn naam is Johnny Depp. Zijn jullie de enige hier op het eiland?''

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 mei 2014 - 21:27:
Darren's wenkbrauwen vlogen de lucht in, toen hij hoorde hoe lang Johnny al op het eiland was. Vier maanden was lang. Zo lang, dat Darren al lang geen hoop meer zou hebben ooit nog gered te worden. Maar aan de andere kant was het goed om te weten dat het in ieder geval mogelijk was om op het eiland te overleven. ''Dat - wow, dat is echt heel lang. Zouden we de hut misschien mogen zien?'' Toen Johnny zich voorstelde, kon Darren het niet helpen enthousiast te grijnzen. ''Ik wist dat ik je ergens van kende! Dit eiland wordt steeds leuker!'' zei hij grinnikend, voor hij weer serieus werd. ''Nee, er zijn nog een aantal anderen. Maar we zijn opgesplitst. Wij doen een poging bouwmateriaal te zoeken en de rest zoekt eten.''

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 8 mei 2014 - 13:34:
Mm, dus ze zijn met meer?
"Ja natuurlijk mogen jullie allemaal op bezoek komen. Enne, hebben jullie honger? Ik wil jullie graag helpen," zei Johnny met een warme glimlach.
"En-.." Johnny werd onderbroken door een geluid dat achter hem vandaan kwam. Vanuit het niets kwam er een aap tevoorschijn en viel Niall en Darren aan. De aap krabde aan hun benen.
"Jack! Stop ermee!" Nadat Johnny de naam Jack dreigend had uitgesproken, stopte de aap meteen met bewegen en klimde op Johnny's schouder.
"Het spijt me zo erg! Deze aap is mijn beste vriend," zei hij lachend. Omdat het zo raar klonk. "Als hij iets ziet wat hij nog nooit gezien heeft, valt hij meestal aan. Het spijt me zo erg! Jack! Bied je excuses aan." Johnny klonk woest. De aap piepte zachtjes en verborg zijn gezicht met zijn kleine handjes.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 mei 2014 - 13:58:
Niall keek verwonderd naar het aapje en Johnny. Even dacht hij dat hij droomde, dat dit allemaal een verschrikkelijke nachtmerrie was die steeds vreemdere wendingen kreeg. Een prikkende pijn in zijn benen haalde hem echter weer naar de werkelijkheid.
"Auw," mompelde hij zachtjes, terwijl hij de wondjes bestudeerde.
Erg diep waren de wonden niet, maar het bloedde toch flink. Een paar straaltjes van de rode vloeistof dropen over zijn benen.
"Zullen we weer richting het water?" stelde hij voor. "Dan kunnen we ons even schoonspoelen."

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 mei 2014 - 14:26:
Orlando zat op de stam van een omver gevallen boom, zuchtte diep en keek verveel om zich heen. Het was hem aardig gelukt om in leven te blijven. Hij wist niet hoe lang hij zich al tussen de bomen schuil hield en hij wist ook nog steeds niet of er anderen waren. En vandaag was hij een beetje ten einde raad. Hij wist dat het handig zou zijn om ergens een vaste slaapplaats te maken, maar hij wist niet hoe hij zou moeten beginnen. Tot nu toe had hij elke dag een stukje door het bos gelopen en tegen de avond had hij een boom opgezocht wat hij makkelijk in kon klimmen en de nacht goed door kon brengen. Dit was natuurlijk niet ideaal, maar zo bleef hij uit het schot van jachtdieren. Hij vond zelf dat hij enorm veel geluk had gehad en hij was blij dat hij - tegen de verwachtingen die hij had toen hij aanspoelde in - nog leefde.
Hij stond op, pakte de stok die hij als wandelstok en als wapen gebruikte en vervolgde zijn toch door het bos.



1 2 3 4 5 6