Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #201

Offtopic #201

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 nov 2013 - 21:55:
201, woehooooe
Dit gaat best wel kinda snel.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 nov 2013 - 12:50:
Ik moet er om halftwee zijn voor een practicum (waar ik helaas een verslag over ga moeten schrijven) en dat duurt tot halfvier. Daarna afgesproken met project-genootjes om een keer aan ons werkstuk te gaan werken. Ik ga er zo dus vandooooor. Maar ik ben mijn mobiel kwijt, hmpf.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 nov 2013 - 12:55:
Moet ik hem even bellen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 nov 2013 - 14:22:
Je mobiel nog gevonden, Emms? En dat is inderdaad echt super heerlijk. ^^

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 nov 2013 - 16:17:
Vergeet er hier iemand ook wel eens haar lenzen?? Ik ben ze vandaag vergeten en iedereen verklaart me voor gek... Maar kan toch, of ben ik gek?

Trouwens, iedereen een leuk weekend gehad?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 nov 2013 - 16:34:
Ik was ze gisteren vergeten uit te doen. Schrok om 12 uur 's nachts wakker met het idee dat ik me lenzen nog in had. En dat klopte. Oeps.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 nov 2013 - 16:41:
nee, dat heb ik nou nooit....
Ben ze wel ooit 'kwijt' geraakt in mijn ogen. Hij was kapot gegaan en naar achteren.... gelukkig er weer uit gekregen....

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 nov 2013 - 16:47:
Ja dat had ik laatst ook. Was ik ze vergeten uit te halen en ging me make-up eraf halen. Dus ik sta lekker te boenen bedenk ik me opeens dat me lenzen er nog in zitten. De linker kreeg ik er wel uit maar die rechter was verdwenen. Gelukkig na een paar minuten kwam hij weer tevoorschijn.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 nov 2013 - 17:00:
Ik zou alles vergeten, maar lenzen? Ik denk het niet. Wel met uitdoen, waarschijnlijk. Ligt er ook een beetje aan dat ik stekeblind ben zonder bril.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 nov 2013 - 17:09:
Ik ook wel redelijk, maar ken alles thuis zo vanbuiten dat ik het zelfs helder kan zien zonder lenzen.... dat is eerder bedrog dan dat ik het echt kan zien, maar het is vertrouwd Snap je? Zo kwam ik er ook op weg naar school achter, doordat ik alles zo wazig vond....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 nov 2013 - 17:32:
Mijn mobiel is terug, ik was vergeten dat ik van vest gewisseld was. ^^"

Ik heb min zes, dus ben ook stekeblind zonder bril of lenzen en zou ze absoluut nooit vergeten.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 nov 2013 - 19:00:
mooi dat hij terug is.....
ik heb niet zo'n erge sterkte, min twee nogwat. Maar ben dan ook al halfblind.
Was wel een interessant dagje school. Kon amper iets op het bord zien staan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 nov 2013 - 19:04:
Haha, klinkt inderdaad ernstig interessant ;'

Ik had ook een interessant dagje. Mijn practicum bleek te bestaan uit twee uur waardes opzoeken. Daarna nog even aan een project gewerkt en een van mijn partners heeft het mailtje dat we naar onze begeleider moesten sturen met "God" ondertekend in plaats van zijn eigen naam haha.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 nov 2013 - 19:16:
oh, dat klinkt niet als een strak plan... hopelijk kan hij/zij het waarderen.
Waardes opzoeken klinkt niet als iets heel spannends, zeker niet als je dat twee uur moet doen. Maar zal vast wel ergens nuttig voor zijn.

Waar studeer je eigenlijk Em? Leiden?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 nov 2013 - 20:35:
Mijn weekend was leuk! Nou ja - het begon nogal saai maar ik ging zaterdagavond naar m'n vriend en toen gingen we koken en GoT kijken dus dat was wel leuk.
Ik zit nu bij m'n zus d'r judo maar ze zit aan de andere kant van de zaal en ik zie d'r maar de helft van de tijd want er staan telkens mensen voor. En (een van?) de scheikunde docent(en) van mijn school is een van haar trainers, haha.
En ik zie mezelf er ook wel voor aan m'n lenzen te vergeten, maar ik zie wel gewoon zonder bril en heb hem eerder zodat m'n ogen rust krijgen. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 nov 2013 - 21:38:
@ Josette: Nee, ik kom uit Leiden, maar studeer ondertussen in Maastricht. (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11