Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #201

Offtopic #201

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 nov 2013 - 21:55:
201, woehooooe
Dit gaat best wel kinda snel.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 nov 2013 - 18:23:
Gezwellen hahahahah. XD

Neh. Zimmer is liefde. Maar Hummie is toch net iets meer liefde. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 nov 2013 - 18:27:
Jaa jonge, op me rug! Ik zit helemaal onder.

Zimmer is idd liefde. En Humanoid is gewoon Mihihiiii. <33
Maar ik moet het toch houden op één nummer. Durch den Monsun. Hét nummer waarbij ik fan werd. Ik hoorde hem op de duits tv toen ik daar op wintersport was. Hoorde daarna nooit meer wat over tot Monsoon in het engels werd uitgebracht. En tadaa, zo werd Yara een alien. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 nov 2013 - 14:51:
Hahahahah voor een niet-fan is het een hele rare conclusie als je daardoor alien wordt hahaha

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 14:56:
HAHAHAHAAA. *ROFL*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 17:24:
Ik ben mijn TH-vibe zo kwijt. Geen wonder dat PadS dood aan het bloeden is. :/ (Humanoid is voor mij ook meer liefde dan Zimmer, trouwens.)

Maar guys. Ik heb in de afgelopen twee dagen 7000 woorden geschreven, no kidding, aan een Engelse Loki-fanfic. 7000 woorden verspreid over random scènes die ik nog aan elkaar moet knopen, maar toch. En ik kan dat aan niemand melden behalve aan jullie en ik ben zo blij en ik was al bijna vergeten hoe heerlijk schrijven is want PadS is zo'n bitch en mmmmmm.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 17:28:
Asdfghjkl, Dezh. <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 17:29:
Zo voel ik me ook. *-*

Hoe gaat het met jullie? <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 17:35:
Ik heb m'n eerste twaalf studiepunten binnen.

How's life in Germanyyyyy?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 17:43:
Oeeeh, goed zo!

A lot like life in Holland, except everything's in German. :' Side-effects include: ik spelde zowel in mijn eerste bericht van daarnet als in mijn tweede het woord 'zo' met een S voordat ik het doorhad. En ik heb zo weinig huiswerk dat het hilarisch is en mijn beste vriendin komt volgende week op bezoek en I SWEAR TO GOD als er nog iemand zegt "Hey, je komt uit Nederland? Ich war schon mal in Amsterdam!" & vervolgens een imaginaire sigaret opsteekt, dan gaan er klappen vallen.

Het is hier tof.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 17:45:
Dezh! Heeee, je bent weer op het forum.
Ik ben btw heel druk bezig om je mogelijke inspiratie te geven voor Platz door heel slecht te reageren om de hoofdstukken. Hihi hi i..... C:

En ja gaat wel goed. Niet zoveel geslapen, niet zoveel gegeten en a little mental. But the rest is gooood. How's Deutschland? Nog leuke jongens daar? *wbw*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 17:52:
Wat nou slecht reageren? Schatz, ich liiiiiebe deine Kommis. :'D

Leuke jongens, hahahahaha. Uh, nee. Ik had wel sjans met een dude die anti-fracking-pamfletten uitdeelde en wilde dat ik geld zou overmaken naar de milieuorganisatie waar hij bij hoorde. Hij zo: "Weet je waarom ik je heb aangesproken? Je hebt zo'n mooie haarkleur!" En ik geloof dat ik hem toen uitlachte. Maar het was best leuk om te horen want ik had mijn haar niet gewassen. :'

En ik ben naar de Duits nagesynchroniseerde versie van Thor: The Dark World geweest en ik had de eerste tien minuten een geluidloze lachbui, nasynchronisatie is ZO WEIRD. Loki in het Duits, omg. Duits is zo stroef op een bepaalde manier, met hele lange zinnen en de naamvallen die moeten kloppen, dus Loki de trickster, Mr Silvertongue, heeft een beetje moeite.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 17:57:
Aaaaw, danke. <3

Hahahaaa, wat een slechte opening zin. Sorry. Maar op zich wel leuk om te horen terwijl je haar niet gewassen was. ^^

Hahahaa, ik vond de Duitse nagesynchroniseerde tv series al erg lachwekkend als ik daar op wintersport vakantie ging. Moet je nagaan films en andere dingen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 18:02:
Ik kan me zo niet voorstellen dat alles nagesynchroniseerd wordt. Dude. o.o

Oh & gaan we het over slechte openingszinnen hebben? Mijn favoriet uit EJW is: 'Goh, jij hebt zeker ook al een vriend?' en mijn favoriet uit OWee is: 'Normaal werkt deze versiertruc niet, maar eh... ik studeer wiskunde!'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 18:05:
Iemand raadde me aan om eraan gewend te raken door The Fresh Prince of Bel-Air in het Duits te kijken. Kun je je voorstellen, Will Smith in het Duits? Want ik kan het niet. :p
Ik houd van Duits, ik vind het een fantastische taal, maar Engels is veel ... vloeiender. Duits is heel poëtisch en Engels is snel, catchy, je hebt maar een paar woorden nodig om veel te zeggen. Duits is eerder andersom.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 18:08:
Ik kan me zo niet voorstellen dat alles nagesynchroniseerd wordt. Dude. o.o

Oh & gaan we het over slechte openingszinnen hebben? Mijn favoriet uit EJW is: 'Goh, jij hebt zeker ook al een vriend?' en mijn favoriet uit OWee is: 'Normaal werkt deze versiertruc niet, maar eh... ik studeer wiskunde!'
Ik heb ook de nagesynchroniseerde trailer van Catching Fire gezien en seriously, I didn't buy it. Duits is geen taal voor actie. :'

Ik was met een Franse vriendin naar de Duitse Thor 2, en in Frankrijk doen ze ook aan nasynchronisatie, dus voor haar was het niet weird. Ze kende die acteurs niet in het Engels. Het ergste is nog: in heel Hamburg, een serieus gigantische stad, is er welgeteld ÉÉN bioscoop die regelmatig de originele versies vertoont. Kun je nagaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14