Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #201

Offtopic #201

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 nov 2013 - 21:55:
201, woehooooe
Dit gaat best wel kinda snel.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 20:11:
Ja, je kan het op de Nederlandse Wattpad zetten idd. Heb geen idee wat archive is. Maar daar kan het vast ook wel. (;

@Dezh; lukt het ook eigenlijk met PadS? Of loop je helemaal vast?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 20:27:
PadS is bitchy. Het is gewoon vanaf het begin teveel uitgesmeerd en nu ben ik bang om te snel te gaan, relatief gezien, snap je. Dus meh. Ik weet wel ongeveer waar ik naartoe wil, maar het is niet half zo leuk als Loki atm.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 20:34:
Het is in ieder geval al goed dat je weet waar je naar toe wilt. En ik zal het vast beter begrijpen als ik de hoofdstukken verder lees. De inspiratie komt vanzelf wel weer. Dat heb ik soms ook. Ben je lekker met een verhaal bezig. Raak je je inspiratie kwijt. Vaak ga je dan heel wat anders schrijven en dan opeens schrik je bijvoorbeeld 's nachts wakker met het idee hoe je dat hoofdstuk ook alweer verder gaat schrijven of zo iets. Writers block is echt lastig. Ik hoop voor je dat het niet lang duurt. En dat je weer verder kan met PadS. Wat het is wel echt een geweldig verhaal!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 20:37:
Danke. (: Ik wil het ook wel echt afmaken, maar wanneer en hoe en zo, geen idee nog.

Trouwens - hoevel FF-mensen schrijven überhaupt nog?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 20:37:
@Hussel; archiveofourown.org
@Dezh; ik wil het best lezen, maar ik heb de films niet gezien. Niet dat ik van plan was om ze te kijken, dus spoilers zijn geen probleem, maar ik kan dan dus niet beoordelen of je verhaallijn aansluit oid.
@Hussel; daarom post ik nooit iets voordat ik het af heb. Nou ja - daarom, en omdat mijn originelen nooit in the slightest lijken op m'n uiteindelijke werk. Hoe gaat 't met je Niall fic?
@Dezh; ik schrijf! Ik schrijf! ^^ En verder... Daan.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 20:39:
@Bodine: na ja, het gaat er meer om of ze niet compleet OOC zijn, want Loki is nogal een gecompliceerd heerschap. Maar bedankt, anyway. (:

Edit: jij en Daan. En de rest is weg. Damn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 20:41:
Yeah. Dan heb je vrij weinig aan me ben ik bang. ^^

&ehm. ja. sad, innit?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 20:44:
@Dezh; Komt vanzelf. Dat weet ik zeker
@Huss; Thanks, ik zal even een kijkje op de site nemen.
Aha. Met mijn Niall fic gaat het lekker. Weet alleen niet of ik hem hier op post als hij af is. C:
@Dezh; ik schrijf ook. Alleen niet op FF. C;

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 nov 2013 - 20:46:
Ik schrijf nog wel een soort van. Maar het is Klaine, dus dat gaat waarschijnlijk toch niemand hier lezen, plus het meeste is onafgemaakt.. Dus tja.

Hallooooo trouwens!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 20:47:
Oooooooh. Jullie schrijven ook nog. 8D 8D 8D
Hoeveel K heb je, Hussel?
@Dare; Vallende Ster?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 20:48:
Kinda sad, yep. Seriously, waar is iedereen?

@Yara: niet op FF, hm? Tssss.

Edit: oh, kijk aan. We zijn al met vijf. :'

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 nov 2013 - 20:49:
Ja maar Bo, dude. Vallende Ster kan je nou niet echt meetellen want niet serieus.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 nov 2013 - 20:50:
@Huss; uhm... Geen idee. Heb me laptop nu even niet bij de hand. Zal straks wel even kijken.
@Dezh: shhh.... Ik heb wel wat op FF staan. [volgens mij] En ik ga mogelijk meer stand alone's plaatsen. Want for some weird reason heb ik die in grote aantallen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 20:51:
Idk. Captain heeft ons opgegeven, Yas hebben we al eeuwen niet gezien, Elise komt af en toe om de hoek kijken, Tesja leest wel mee af en toe & leeft nog en zo maar zegt nooits iets, Mars en Jess hadden laatst een opleving maar zijn weer weg, Emma is nog heel actief, Julia is van de aardbodem verdwenen, Kay, Suki, Mak en zo zijn helemaal wegweg. Ze zijn er nog wel, op Facebook en zo, maar verder? Geldt ook voor Tos, Danique, Kol en alle andere mensen die ik vergeet te noemen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 20:52:
@Yara: doooooeeeeen.

Hey! Keks! (Keks is zo'n verwarrend woord want ik loop daar altijd langs in de supermarkt -langs de koekjesafdeling- en ik moet elke keer lachen.)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16