Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #201

Offtopic #201

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 nov 2013 - 21:55:
201, woehooooe
Dit gaat best wel kinda snel.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 23:07:
Huiswerk, wat is dat?
Serieus, het is hier zo rustig aan de uni. Ik hoef alleen maar een paar hoofdstukjes te lezen van te voren en fertig. Oké, ik heb twee presentaties coming up, maar die zijn a) niet in mijn eentje en b) kort en c) tellen niet mee voor mijn eindcijfer. (Motivatie = nul, lalalala.)
Dit is wel min of meer de reden dat ik twee studies heb gekozen. Ik doe hier alleen Duits, omdat psychologie meeslepen naar Duitsland me te onhandig leek, en het is bijna saai.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 23:10:
Damn. o.o
Ik zit 25 à 30 uur in de week op uni en ik kom om van de hoeveelheid huiswerk. Me jelly.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 23:17:
Ik heb tien uur les per week. :' Thuis het dubbele. Veel zelfstudie, maar toch. Me a bit jelly of you, though, want op de uni verveel ik me te pletter. Veel tijd voor schrijven & leuke dingen, maar ik ben hier toch ook wel een beetje om te studeren. Dus het is ergens ook wel zonde.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 23:23:
Ja, ik snap je. Maar op zich is dat het grote verschil tussen bèta- en alfastudies, volgens mij. Buiten dat je bij alfastudies alfadingen leert en bij bètastudies bètadingen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 23:29:
Thank you, Captain Obvious. :'
Ja, nee. Wij hebben veel zelfstudie. Veel meer lezen, veel minder dingen doen, zo stel ik het me tenminste voor. Zelfs bij Duits, bij grammatica, hebben we weinig uren gewoon oefenen/stampen/hersendood naamvaloefeningen doen. Terwijl jullie veel meer sommen en zo doen. Hab ich Recht? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je wiskunde studeert. But then again, I don't know how to math anyway.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2013 - 23:31:
Nou, ja, dat lijkt me ook. Dat jullie meer droog leren en wij meer doen. Dat eh. Ja, klopt. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2013 - 23:49:
Yesh. In het geval van mijn papa's studentjes idem. (Civiele techniek.) Meer doen en minder gewauwel. To be honest, het gewauwel geht mir auf den Wecker, soms. Literatuur'wetenschappen', like, fuck you, you're not a science. Ik vind literatuur cool en zo, maar verkoop jezelf niet als science.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 8:39:
XD haha
Doet jouw papa civiel in Delft? Hihi. Ik loop wel een rond in dat gebouw.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2013 - 12:05:
Dezh, Dezh, Dezh! Ik heb Thor 1 + 2 en de Avengers gezien en Loki is super cool en ik wil met hem trouwen. Mag ik het nu lezen? *knipperoogjes*
(Ik denk alleen dat Het Lief niet blij zou zijn als ik met Loki zou trouwen. Dat Loki een personage is helpt ook niet.
En Het Lief is echt heel erg leuk, dus ik denk dat ik toch maar bij hem blijf mmmmmmm. Ik zit nu in de trein terug naar Maastricht en ben er dus bijna een hele week geweest en het was echt fantastisch.)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 nov 2013 - 13:00:
Ik was nog wel van plan om Thor en The Avengers te kijken. Als ik ooit tijd heb. Ik moet ook nog ziek veel series kijken.
En aww Emms, dat is awesome! Fijn dat het geweldig was. Mijn vriend moet volgend weekend het hele weekend werken - in Apeldoorn... Dus ik zie hem waarschijnlijk twee weken niet want mijn schooldagen zijn best lang, en als hij vroeg uit is reist ie alsnog haast een uur. Dus heeeel misschien dat we vrijdagavond naar Catching Fire gaan, als het na negenen nog draait. Ik ben er alleen enorm aan gewend geraakt on mijn weekenden met hem door te brengen dis ja. Meh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2013 - 13:04:
Ik ben om 21:10 naar Catching Fire gegaan, dus dat moet mogelijk zijn! Geweldige film overigens.
Maar je kan vast andere nuttige of leuke dingen doen? Huiswerk maken, en dat soort leuks.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 nov 2013 - 14:56:
@Bodine: mijn papa doceert Civiele Techniek in Ontwikkelingslanden. En nog iets maar dat vergeet ik altijd want dat zijn sommetjes. Ik loop daar ook wel eens rond, maar voornamelijk om mijn papa's koffieautomaatkaart te stelen en warme choco te drinken. :'

@Emma: yesh! Ik ben nog niet zo heel ver maar als ik het volgende hoofdstuk af heb, stuur ik het op, is dat oké? I'd really like some comments. (: En ik ben echt blij voor je dat het goed loopt met Het Lief! <3

@Jess: doendoendoen, die films zijn gaaf! *-* En ik hoop voor je dat het doorgaat vrijdagavond. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 15:16:
Goooooodafternoon. Ik heb een broodje pitjeskaas, jealous?? *wbw*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 nov 2013 - 15:59:
@Emms; uhu. En ik heb zaterdag open dag, dus ja. Gelukkig is het niet zo dat ik het hele weekend niks doe. (:
En ik heb vanavond weer judo en ahh het was donderdag zo leuk dus ik ga er wss op. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2013 - 17:01:
@ Dezh: Super & dankje!
@ Jess; Wat leuk!

Jongens. NS is echt fantastisch.
Om tien uur 's ochtends ben ik vertrokken bij Het Lief. Om 10:16 had ik braaf mijn eerste trein. Deze had vertraging waardoor ik op Utrecht te laat aankwam en mijn trein miste. De trein daarna reed niet, er was iemand tussen Boxtel en Den Bosch voor de trein gesprongen. De trein daarna reed wel, maar niet verder dan Den Bosch. Door de NS is mij toen aangeraden over Nijmegen te reizen, dus dat heb ik braaf gedaan, ook al moest ik dan een half uur wachten. De trein naar Nijmegen had ook vertraging, waardoor ik weer een overstap heb gemist en weer een half uur op een station moest wachten. De trein die ik daarna moest nemen, bleek for fuck's sake een stoptrein te zijn waar ik anderhalf uur in moest.
En nu, nu ben ik thuis. Zeven uur later dan ik begonnen ben, tweeënhalf uur later dan gepland. Ik heb hierdoor een college gemist. Ik niet blij ):



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20