Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #201

Offtopic #201

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 nov 2013 - 21:55:
201, woehooooe
Dit gaat best wel kinda snel.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 21:21:
I don't know. Dad made it. And I've finished it already.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 21:23:
Ow. Was it good? My tea is also finished. And I am too lazy to walk down the stares to make myself another one.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 21:28:
Awh, poor you. ):
Ik ben onzin aan het opschrijven over de tussenwaardestelling, dus ik heb geen tijd om nieuwe te maken.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 21:35:
Ik ben very shamelessly Happily en Strong achter elkaar aan het luisteren. Getting mayor Larry Feels right now. De liedjes zijn namelijk wel heel erg larry. En vooral als je de lyrics voor je neus hebt. But yeah.....

How was your weekend?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 21:38:
Ik heb 't album nog in 't plastic zitten, hihi.

Ehm. Rustig, really. Zwembad, zwembad, en gisteren wezen birthdayshoppen voor Flappie. 'k Was vrijdag uitgenodigd om film te gaan kijken ("mijn ouders zijn niet thuis - zin om een filmpje te pakken?") maar daar had ik geen zin in dus ik heb lekker geslaaaaaapen van 't weekend. 8D
Yours? 1DDay?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 21:43:
Ow, haha. Ik heb de mijne op iTunes gekocht. Toen ik hem con Pre-orderen. ^^

Flappie?
Oooeeehhh, wie nodigde jou uit? *wbw*
Uhm, eerst boodschappen, bijna me rechter ringvinger verloren. Top. Toen avond eten gemaakt, daarna voor de laptop geploft en 1DDay gekeken tot kwart voor 4 's nachts. Sliep pas half 5. Werd om half 9 alweer wakker. Voelde me niet zo chill. Na twee aspirines weer me bed ingedoken en tot 3 uur geslapen. Werd door me vader wakker gemaakt omdat ik 'toch echt wat moest gaan eten' dus... Dat heb ik gedaan. En ben op zondag "vroeg" naar me bed gegaan. [/blame PadS! Het was zo spannend en ik kon het niet wegleggen]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 21:45:
But I prefer hard copy. :3
Flappie is 'n vriend van uni. Hij's cool.
En een andere studiegenoot nodigde me uit.
What did you do with your finger sweety?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 21:49:
I know that! ^^
Ow, heet hij echt Flappie? Of is dat zijn bijnaam? Want als hij echt Flappie heet dan echt blame your parents dude. You got a shitty name.
Gezellig!
Nou, ik wilde een vriesvak open schuiven en toen schoof een mevrouw aan de andere kant echt kneiter hard de andere kant van het vriesvak open. En toen zat me vinger tussen twee glazen platen. Ik heb wel echt staan vloeken en tieren in de winkel. En het enige wat ik kreeg van die mevrouw was een 'oeps'.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 21:51:
Nee natuurlijk heettie niet echt Flappie. It's kind of a funny story, really. Ik kon hem gewoon niet onthouden. Ik heb gewoon, niet overdreven, een week lang elke dag gedacht dat ik 'm voor het eerst zag. En op een gegeven moment zei die van als je me naam niet kunt onthouden, noem me dan maar Flappie. Toen heb ik z'n naam onthouden, really. Maar Flappie is er toch een beetje ingeslopen.
Oh my God. Oh my. Dat moet zo pijnlijk zijn. o.o auuu!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 21:56:
Gelukkig maar. Ik zag al helemaal de ouders bij de geboorte van hun zoon. "Hoe zouden we hem noemen?" "Wat dacht je van Flappie?" "PERFECT!!" "Flappie it is!"

Jaaaa, jezuschrist. Me vader heeft daarna die vrouw ook bijna aangereden op de parkeerplaats. Hij was zo kwaad dat ze niet eens even haar excuses aan had geboden. Zij ramde die glasplaat over mijn vinger heen.
But thank god dat ik nu alleen nog maar een doffe pijn voel en dat me nagel alleen nog gevoelig is. Me vinger was namelijk helemaal opgezwollen, paars en zat vol met bloeduitstortingen. Didn't look pretty.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 21:57:
Oh damn. o.o
Ik ben ook heel sexy btw, want mijn vingers was ontstoken, dat is onder m'n nagel gekropen en nu issie misvormd. Muwhaha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 22:00:
Please leg het niet verder uit. Anders kan ik vannacht niet slapen en zie ik iedere keer jou misvormde vinger voor mijn ogen. Brrr....

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 22:03:
M'n vinger is niet misvormd. Alleen 'n nagel zit half los. x)
But okay I'll stop. Genade, genade!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2013 - 22:04:
IIEEEWWWWLLL, nog erger!! Brrrr
But I forgive you, Huss!

Op naar volgend onderwerp. Weet je al wat je in de kerstvakantie gaat doen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2013 - 22:07:
Eh. Nee. ^^
Ik weet wel dat ik binnenkort zwembadfeest heb ha-ha.
Wat ga jij doennnn?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20