Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #204

Offtopic #204

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 dec 2013 - 23:38:
I'm friend with the monster that's under my bed.
Get along with the voices inside of my head.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 dec 2013 - 20:33:
Sinds Sinterklaas. :' Dus het valt wel mee. Ik heb er eigenlijk niet zoveel behoefte aan om ze te zien, hoewel het wel leuk is dat ik even niet voor mezelf hoef te koken. Maar mijn mama denkt dat ze deze kerst + nieuwjaar super speciaal moet maken omdat we allemaal in Duitsland zijn en meh. Ik was liever naar Nederland gegaan, dan had ik in de kerstvakantie niet alleen mijn familie, maar ook mijn vrienden kunnen zien.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2013 - 20:47:
Hmmm ja, dat kan ik wel begrijpen, zeker als je ze zo recent nog gezien hebt. Maar je komt in januari weer terug toch? Anders moet je ook zoveel heen en weer reizwn.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 dec 2013 - 20:54:
Nederland is maar een uur langer met de trein dan München, dus zo'n verschil is het niet. Ik kom op 31 januari terug, ja. En dan begin ik op 3 februari direct weer in Leiden met het semester. Nul overgang, nul pauze. Daarom had ik me zo op de kerstvakantie verheugd, want dat is het enige rustmoment dit schooljaar. Alleen lijkt het erop dat het voornamelijk jaknikken naar mijn moeder wordt.

Ugh. Ik wil niet zo zeuren. Misschien moet ik gewoon ongesteld worden, dat ik alles nu zo negatief zie. :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 dec 2013 - 21:03:
Dezh, iedereen heeft zo even zijn klaag momenten. Gelukkig ben je hier op FanFic aan het goede adres! Klaag maar zoveel je wilt. Wij zijn altijd een luisterend oor. C:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 dec 2013 - 21:13:
Danke. <3
Mijn was wordt maar niet droog en ik weet niet wat ik mee moet nemen en of mijn koffer misschien te klein is maar als ik de grote koffer neem, dan pak ik waarschijnlijk teveel in en ik heb ook nog een rugzak, en er zit nog spul in de koelkast dat bederft als ik er niet ben en ik moet de post nog halen maar de brievenbus is beneden en ik heb mijn pyjama al aan en mijn koekjes zijn op ... even denken. Nope, verder niks te klagen. :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2013 - 21:16:
Ja, vooral niet verontschuldigen als je een keer je hart moet luchten. (:
En ik snap dat je even pauze nodig hebt, zeker in zo'n andere omgeving met allemaal nieuwe mensen en je vrienden die ver weg zitten. Niet dat je je daar niet op je gemak zou vorlen of geen nieuwe vrienden gemaakt zou hebben, maar waarschijnlijk voelt het pas echt als vakantie als je in Nederland terug bent. Het enige advies wat ik je kan geven is; probeer er het beste van te maken, je lekker te laten vertroetelen door je mama, maar dat had je zelf waarschijnlijk al bedacht haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 dec 2013 - 19:21:
LOUIS IS BEARDLESS! I REPEAT LOUIS IS BEARDLESS!
Zal het dan eindelijk uit zijn? *fingers crossed*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 dec 2013 - 19:39:
Wow. Wacht. Ik volg het niet echt helemaal. Care to explain? Is El ein-de-lijk gone?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 dec 2013 - 19:47:
Hij had een baard?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 dec 2013 - 19:53:
@Daan; ja dat weet ik dus niet. Hij is gespot met geschoren gezicht. En als dat betekend dat El eindelijk is ontslagen door Modest, dan is Lou beard free.

@Emma; jaa hij had een baard as in facial hair. Maar we denken(ik weet het zeker) dat hij ook een beard heeft = iemand die zich voordoet als vriend/vriendin om zo het beroemd persoon hetero te laten lijken. Want ja, Louis is gay. Dat is gewoon zo.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 dec 2013 - 20:20:
Ach so. De verwarring. Maar zou kunnen ja, het rommelt al even aan die kant van de lijn en het zou wel echt iets voor die idioten zijn om dan zoiets te doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 dec 2013 - 20:47:
Jaa daarom juist. Misschien is het dus een soort van simbolisch teken van ik heb me beard eraf geschoren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 1:57:
Nah. I wouldn't count on it.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 1:57:
Nah. I wouldn't count on it.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 12:44:
Sorry voor dubbel. But. Jongens, ik ben aan het leren voor m'n tentamen (van over een maand, I'm being a good girl!), en het is een semestervak, dus het vak waar ik mee begon in de eerste week van september. En het is zo nice, want het eerste hoofdstuk heb ik helemaal over kunnen slaan en het tweede hoofdstuk snap ik ook helemaal, terwijl ik het toen echt heel moeilijk vond. En het is zo nice om te weten dat het inderdaad wel te overkomen is, ook als je het eerst niet begrijpt. En ik vind het stiekem zelfs leuk om te leren (terwijl ik het niet echt een bijzonder leuk vak vind) en mwiiiii. I'm a happy girl doing my homework. (":



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14