Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #204

Offtopic #204

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 dec 2013 - 23:38:
I'm friend with the monster that's under my bed.
Get along with the voices inside of my head.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 17:46:
Hahaha, ik ben natuurlijk de allergrootste Darren Criss fan die hier rondloopt. ^^"
(Heb ik zijn naam goed?)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 dec 2013 - 18:10:
(Ja, je hebt zijn naam goed. Haha)
Jaaa daarom juist!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 18:13:
DARREEEEEEN.
Maar pssst, ik schreef vanuit Blaine, niet vanuit Darren hahaha.

Ik ben zo erg dat ik gewoon online kom als jullie zijn naam noemen, Gott. :'
Alsof ik het aanvoel XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 18:14:
Ik denk dat die van Marit, Yara en ik super herkenbaar zijn. Over die van Kol hoeft ze denk ik ook niet heel lang na te denken. Ik zou persoonlijk die van Daan niet herkennen, denk ik, maar ik ken Daan dan ook wat minder goed dan Bodine dat doet.
Die van de niet-forum-mensen zou ik niet herkennen, maar ik denk dat Bodine een deel van hun wel kent. Ik weet niet hoe ze anders zo spontaan hun gezichtjes op het forum zouden laten zien. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 18:15:
DARREEEEEEN.
Maar pssst, ik schreef vanuit Blaine, niet vanuit Darren hahaha.

Ik ben zo erg dat ik gewoon online kom als jullie zijn naam noemen, Gott. :'
Alsof ik het aanvoel XD
Dit ga ik voortaan proberen. Als het te rustig is of ik je nodig hebt en ik wil dat je verschijnt, dan roep ik gewoon "DARREN! DARREN! DARREN!" in het offtopic en geef ik je een kwartier om te komen ;'

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 18:20:
Ja, dat denk ik ook Emma haha. En die van Daan zag ik ook niet aankomen nee.
En de anderen zou ik sowieso niet herkennen.

HAHAHA DEAL EMMA.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 18:22:
Je moet wel begrijpen dat ik uíterst teleurgesteld ga zijn als je dan niet komt hahaha.

Oh jongens, die reclame in mijn gastenboek maakt me zo gek. Ik vind het best jammer dat elke keer als ik wat te zeuren heb, ik naar Elise moet stappen. We hebben zes mods aangesteld at the moment. Ik vind het sneu dat ik dan altijd dezelfde lastig moet vallen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 18:23:
Ik zal mijn best doen Emms! :'D

En ja, same. Het is bij mij de laatste tijd ook weer bezig. *sigh*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 18:26:
Het was een tijdje terug echt verschrikkelijk, nu krijg ik wel wat minder. Ik weet niet of het gewoon minder is geworden of doordat het komt doordat ik in hoofdletters op mijn profiel heb gezet dat ik het niet hebben wil. Maar het is gewoon vervelend dat ik elke keer Elise er mee moet belasten.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 18:28:
Het was bij mij een tijd heel erg, maar de laatste tijd wat minder. Maar een paar dagen geleden begon het weer. Ik vind het idd ook vervelend om steeds naar Elise te gaan, dus soms verwijder ik het ook gewoon. Maar aan de andere kant staat het er toch echt duidelijk... Dus ja, argh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 18:31:
Het staat er echt superduidelijk. We zouden ze neer moeten slaan met koekenpannen.
Of we hebben gewoon nog een mod nodig, maar ik denk niet dat Rutger er het nut van inziet aangezien het zo rustig is.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 18:33:
Ik denk niet dat Rutger zich er mee bezig gaat houden, inderdaad. Maar nog een mod zou op zich wel handig zijn. Ik vind dat eigenlijk wel iets voor jou, hehe.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 dec 2013 - 18:35:
@Ems/Dare; als jullie mij nodig hebben. Roep mij ook maar. Volgens mij heb ik namelijk ook een soort van zesde zintuig voor FanFic dus dat moet goed komen. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 18:36:
Ik zou een hele gemene mod zijn en iedereen onder de duim drukken door te dreigen met een ban
Hoewel dat op zich niet goed zou werken aangezien iedereen niet verplicht is naar FF te komen. Ik denk dat ik dan vooral iedereen weg zou jagen haha.

Just kidding (voor zover dat niet vanzelf spreekt). Ik zou het wel leuk vinden om mod te worden. Ik wilde bij de vorige verkiezing eerst wel meedoen, maar vond het te eng en durfde uiteindelijk niet haha. Toen was ik natuurlijk ook wat korter lid dan nu.
Dorien heeft een keer gezegd dat ik een goede mod zou zijn en toen heb ik geloof ik een kwartier staan springen van blijdschap ahahah faal.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 18:37:
Hahaha, dat zou ik ook doen hoor :'D
Nee, maar serieus, ik denk echt dat je dat goed zou kunnen. Nu Rutger nog even zo ver krijgen dat je een rood naampje krijg :'

En misschien moeten we een 'geen reclame' avatar zien te vinden.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20