Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #204

Offtopic #204

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 dec 2013 - 23:38:
I'm friend with the monster that's under my bed.
Get along with the voices inside of my head.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 dec 2013 - 18:39:
Ik heb dus echt helemaal geen last van reclame. En als ik het wel krijg, kijk ik eerst waar het over gaat maar meestal gaat hij gelijk de prullenbak in. Als je verhaal goed genoeg is, vind ik hem zelf wel. Ga mij er niet mee lastig vallen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 19:10:
@ Marit: Ik zou het fantastisch vinden, maar we moeten het wel eerlijk houden en zo, dus dan zouden er verkiezingen moeten komen en ik weet niet of iemand zin heeft om die moeite te doen. (Want alle inzendingen nakijken moet dan door Elise/Rutger gebeuren.)

@ Yara: Ik lees het nooit. Ik vind het zo irritant dat ze reclame maken dat ik ze niet ga 'belonen' met een extra lezer.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 19:11:
Ja, dat klopt Ems. En ik denk niet dat dat gaat gebeuren, tbh.

En haha, nee, same. Ik lees het ook niet. Maar vaak is het ook 1D en dat lees ik eigenlijk gewoon nooit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 19:15:
Nee, ik denk het ook niet. Beetje jammer dat om het werk over mods te verdelen, de enige mod eerst super veel werk zou moeten doen. Een beetje een cirkel waar je niet uitkomt haha.

Ik lees op zich de meeste fandoms wel. Ik ben van te onpopulaire dingen fan om alleen uit mijn eigen fandoms te lezen. Op FF.nl, dan. Er zijn genoeg sites met Harry Potter-ficties (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 dec 2013 - 19:20:
@Ems: nee ik bedoel mee van wat kom je "promoten" op mijn account. Ik kijk niet wat ze proberen te promoten. Ik ga niet zorgen dat ze een extra lezer krijgen. Daaaaaag!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 19:28:
Ik snap dat mensen meer lezers willen, maar zoals Cyril Connoly al zei: "Better to write for youself and have no public, than to write for the public and have no self."
Ik vind het leuk als mensen lezen, daar niet van, maar mijn verhalen zijn nooit echt populair geweest and that's fine with me.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 dec 2013 - 19:29:
Er komen ook heel veel mensen bij de wedstrijd doordat een paar 1D-mensen reclame maken voor hun schrijfwedstrijdinzending. Is reclame toch nog ergens goed voor.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 19:31:
Hmm. Ik vind altijd dat reclame niet mag, maar we hebben niet eens huisregels, dus misschien mag het wel. Maar ja, meer mensen bij een wedstrijd is natuurlijk wel leuk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2013 - 19:38:
Ik vind lezers hebben heerlijk. Maar ik schrijf voor mezelf. Dat blijkt misschien ook wel uit hoeveel het publiek ervan begrijpt.

Hoe is jullie weekend? Beetje uitgebuikt van kerst?

Oh en over de wedstrijd - natuurlijk is het niet honderd procent waterdicht, maar ik vind het wel beter. Daarbij: als ik alles in 1 keer nakijk (ik heb tijd genoeg onderweg naar uni en terug) is het juist makkelijker om constant te blijven, omdat ik dan ik hetzelfde humeur zit. Zegmaar. Als jullie me voelen.
En I dare you guys om veertig deelnemers te vinden. Ik zou het alleen maar leuk vinden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 19:45:
Mijne was niet heel bijzonder. Was gisteren bij Het Lief en heb zijn zus voor ongeveer vijf minuten ontmoet. Vandaag absoluut niets gedaan. Et tu?

Veertig deelnemers? Dat is half FF haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2013 - 19:46:
Ik ben net thuis uit Brabant inclusief hand ingepakt in pleisters want fietsen en alcohol gaat niet goed samen en asfalt is hard.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 dec 2013 - 19:50:
Ik ben eigenlijk op het zelfde tempo aan het door eten als met kerst. Is dat raar? Iedereen loopt te klagen over 'al dat eten' en ik zit hier omringt door eten alles rustig op te eten. C:

@Huss; is asfalt hard? No way??!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 dec 2013 - 19:52:
You goed Huss!

En. Nou. Ik dacht: misschien is het in Brabant wel zacht. Maar nee.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2013 - 19:52:
Ik ben ook nog heel veel aan het eten haha. Maar wel minder taart.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 dec 2013 - 19:58:
Ik snap dat mensen meer lezers willen, maar zoals Cyril Connoly al zei: "Better to write for youself and have no public, than to write for the public and have no self."
Ik vind het leuk als mensen lezen, daar niet van, maar mijn verhalen zijn nooit echt populair geweest and that's fine with me.


This exactly.

En Bo, ik zou heel graag veertig deelnemers voor je halen. Maar. Nee. C:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20