Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #204

Offtopic #204

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 dec 2013 - 23:38:
I'm friend with the monster that's under my bed.
Get along with the voices inside of my head.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 dec 2013 - 15:52:
Hahaha Dare. XD
@Hussel; niceeeee. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 dec 2013 - 15:55:
@ Yara: Leuk (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 dec 2013 - 13:44:
Over dromen gesproken, ik heb gedroomd dat iemand op FF een topic had geopend waarin mensen op iets moesten stemmen (waarop - no idea) en Emma was all "Maar ik kan niet stemmen want ik zit op mijn mobiel, dus Yara, ik leen jouw laptop even" ondanks het feit dat ze niet in dezelfde ruimte waren, want Yara zat op school en Emma zat bij mij thuis achter de piano en ik wist dat het FF-Emma was maar ze zag eruit als Emma Watson, en toen kwam Mars ook nog binnen omdat ze hulp nodig had bij haar wiskundehuiswerk, en toen werd ik wakker.

Fijne Kerst & zo. Ook al ben ik een dag te laat. Was er sneeuw in Nederland? München is groen. :/

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 dec 2013 - 13:52:
Nederlands is ook niet bepaald wit, haha.
Je droom is wel echt geniaal. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 dec 2013 - 14:20:
Iedereen mag mijn laptop lenen! Ook al zit ik op school! Hahahaa.

En en en! Ik heb The Fault in Our Stars gekregen voor kerst van me mama! Me so happy. Nu het boek lezen en dan wachten op de film! C:
En nope, geen snee hier. Alles groen. We hebben wel regen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 dec 2013 - 14:25:
Oh damn, wij hebben ook regen. Maar regen is gezellig. 8D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 dec 2013 - 15:38:
Hihi wat een leuke droom, Dezh! Ik heb er altijd al als Emma Watson uit willen zien haha.
Ik ga trouwens proberen morgenavond het bèta-en van hoofdstuk 3 af te maken. Kan zijn dat Het Lief me naar een film sleept, though, maar waarschijnlijk niet.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 dec 2013 - 15:42:
Hahaha Dezh, dat klinkt ook echt geniaal :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 dec 2013 - 15:45:
Wat doen jullie allemaal? Ik ben op weg naar mijn opa's verjaardag en het is een kwartier geleden begonnen maar ik ga een uur te laat komen want ik faal. Gelukkog mocht ik van mama te laat komen aangezien het een feest gaat zijn met meer dan dertig mensen en het allemaal bejaarden zijn en ik me toch ga vervelen en ik moet toch heel lang blijven want ik moet afwassen haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 dec 2013 - 15:46:
Hahaha. Wauw. Hoe oud wordt je opa?
Ik eh. Leer voor m'n tentamens.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 dec 2013 - 15:47:
Wat ik nu aan het doen ben? Wil je een eerlijk antwoord of een verzonnen antwoord?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 dec 2013 - 15:48:
Gefeliciteerd met je opa! Haha, ja, dan maakt het niet heel veel uit als je een uurtje later bent toch? :'D
Veel plezier, hoop dat het ondanks het leeftijdsverschil toch gezellig is, haha.

Ik ga vandaag helemaal niks doen na alle kerstdrukte. Gewoon lekker een filmpje kijken en schrijven voor le Schrijfwedstrijd. En rp'en.
Heeeeeerlijk om weer ik een joggingbroek rond te lopen, na al die jurkjes de afgelopen dagen :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 dec 2013 - 15:49:
Opa wordt 85, dus groot feest haha.
En wat goed dat je zo gemotiveerd bent om te leren (:

En Yara, waar jij je prettig bij voelt haha

Edit: Marit, wat leuk dat je ook mee gaat doen aan de schrijfwedstrijd! Echt tof hoe goed het wordt ontvangen en dat ook niet-forummensen mee doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 dec 2013 - 15:52:
Verzonnen antwoord: Ik ben vroeg opgestaan vanochtend. Heb het hele huis schoongemaakt en zit nu gezellig beneden met mijn vader.

Eerlijk antwoord: Ik kwam pas om half 2 me bed uitrollen. Heb een joggingbroek en een shirt aangetrokken en lig nu met eten en drinken in mijn bed YouTube filmpjes te kijken/aan mijn blog te werken met een slapende kat bij me voeten. C:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 dec 2013 - 15:52:
@Hussel; now I want an honest answer. How're you wastin' your timeeee?
@Emms/Dare; jaaaaa! Ik vind het zooo awesome dat ik al zoveel inzendingen heb gekregen en en en. En. Precies. Ik hoop dat het zo goed blijft lopen.

EDIT; well, doesn't sound too bad does it?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16