Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #210

Offtopic #210

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 12:38:
*brabbel*



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 16:01:
Oh jongens, jullie moeten CL wel lezen hoor, dat is een van mijn favoriete verhalen hier

@ Dezh: Marit zei: "OMN, waar ik op het moment mee bezig bent draait eigenlijk ook vooral om liefde, oooeps." dus ik dacht, ik zeg nog even dat er niets mis mee hoeft te zijn. (:

Ik vind zelf Initium een beetje erg meh, dus ik betwijfel of ik het ooit af ga maken. Maar ja, da gebeurt bij mij wel vaker haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 jan 2014 - 16:02:
@Dezh; thank god! Hahha

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 jan 2014 - 16:04:
@Emms; ja, ik ben al... ergens. Geen idee bij welk hoofdstuk ik gestrand ben, maar ik ben in ieder geval al begonnen & I definitely like, maar 't schiet er steeds bij in om verder te lezen. Ik loop ook al achter met LOP (van Daan) en... alleen bij met Do's Finnick, volgens mij. Shame on me.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 jan 2014 - 16:05:
@ Emma: I know, ik ben het met je eens. (over het feit dat er niets mis is met liefdesverhalen - ik zei toch ook 'maar het is niet oeps'?) & danke, hehe. -blush-

@ Yara: na ja, ik was ooit eens van plan om al mijn verhalen hieraf te halen, you know? Ben ik met Fledermaus & PadS -als ik dat kreng ooit eens afkrijg- nog steeds wel van plan, maar CL niet, want CL is tof.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 jan 2014 - 16:09:
Je gaat Fledermaus weghalen? What? ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 16:11:
@ Dezh: Maar vind je het niet zonde om alle reacties dan kwijt te zijn?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 jan 2014 - 16:13:
Wel, het plan is om die (& PadS ook, dus) te herschrijven & dan de nieuwe, verbeterde versie te uploaden -als iemand daar interesse in zou hebben. Maar aangezien ik nauwelijks de moed heb om daaraan te beginnen, blijft het nog wel even staan. (:
Ik heb me gerealiseerd dat het niet zozeer gebrek aan tijd, maar gebrek aan moed is om door te schrijven (en atm gebrek aan pijnloze handbewegingen, maar dat gaat wel weer over). Irgendwann schaff ich's noch.

@ Emma: over Initium - als je er ooit aan verder wil en een brainstormbuddy nodig hebt, I'm right here.
edit: over de reacties - jawel. Natuurlijk is het zonde dat ze dan niet meer op de pagina staan, maar ik sla ze op. Is bij het editen ook handig om ernaast te hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 16:16:
Wat heb je met je hand gedaan?
En is het wel een goed idee om alles te herschrijven? Want denk je over een paar jaar niet, maar nu kan ik het nóg beter, en dan kan je weer van voor af aan beginnen.

Ik gok dat de kans groter is dat ik verder schrijf aan het naamloze met goden-gebeuren dan Initium, want dat ligt me beter, soort van.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 jan 2014 - 16:22:
RSI. Al jaren, speelt soms op.
Over een paar jaar denk ik vermoedelijk: ja, ik kan het beter, maar dit verhaal is oud en ik wil me nu op andere dingen concentreren. Het is ook oefening voor mezelf, nu, om mijn eigen oude tekst door te spitten & te zien hoe mijn ideeën over schrijven zijn veranderd. Ik heb nog nooit een heel verhaal geëdit.

Waar gaat het naamloze-met-goden-gebeuren over, eigenlijk?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 jan 2014 - 16:22:
@Dezh; DO NOT DARE DELETE PLADZ. Not my baby!
Maar ja, ik snap wel waar het vandaan komt. Maar Platz. :C

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 jan 2014 - 16:23:
Maar Dezh, kun je niet beter Fledermaus laten voor wat 'ie is en gewoon beginnen aan iets nieuws? ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 jan 2014 - 16:24:
@ Yara: PadS is nog niet eens af, dus zo'n vaart zal het niet lopen. Sowieso blijft alles fijn waar het nu is tot ik de moed uit mijn schoenen heb gevist om te herschrijven & dat herschrijven daadwerkelijk gedaan is. :' which might take another year or two.

@ Bodine: misschien denk ik dat over een jaar ook wel, ja. Maar op het moment is mijn filosofie dat ik al meer dan drie jaar aan PadS klooi (en tussendoor CL + een deel van het vervolg heb geschreven) en mijn hoofd is leeg en ik zie het niet zitten om weer een hele nieuwe wereld from scratch te creëren. Ik studeer voor een deel literatuurwetenschappen en dat heeft mijn ogen geopend, min of meer, voor nieuwe/andere manieren om verhalen vorm te geven. Ik wil die dingen uitproberen, maar niet in een verhaal dat nog niet volledig bestaat. Wenn das irgendwie Sinn macht.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 jan 2014 - 16:29:
Ach so. Nee, ja, ik kreeg uit één van je vorige berichtjes de indruk dat je allemaal nieuwe ideeën in je hoofd hebt zitten maar dat die er niet uitkunnen omdat je al met zoveel bezig ben. Maar dat begreep ik dus verkeerd. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 16:30:
@ Dezh: Oh, wat naar van je hand. Hoe lang heb je er meestal last van?
Naamloze-gebeuren gaat dus over goden en een soort halfgoden. Daar zit een hele indeling in met wat hun taak is bla bla bla en een van die takken is eigenlijk machtiger dan de andere vier en daar maken ze dan misbruik van en dan oorlog. Dat, zeg maar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 jan 2014 - 16:31:
@verhalenpraat: Als we het over romantische clichés en onzinverhalen gaan hebben, dan knal ik hier nog maar eens lekker Missing Pieces tussen. Wat een draak Maar wel een nostalgische draak, dus ik wil 'm ook weer niet weghalen...
En ik ben over het algemeen wel goed in liefdesbullshit, als ik het zo eens bekijk. Kan niet meteen een fic bedenken waar het niet om everlasting looooove draait. Behalve Scar Tissue misschien.

@Dezh: Laat ze inderdaad sowieso staan tot je nieuwe versies hebt. Dan kunnen wij ze blijven herlezen, en dan heb jij ook nog toegang tot de comments. Kan je daar nog tips uithalen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13