Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #210

Offtopic #210

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 12:38:
*brabbel*



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2014 - 15:06:
Strak plan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2014 - 15:07:
En ik heb dus definitief nul voor mijn examen. Want alles is perceptie.
Of conceptie, aan dit gesprek te merken
Man-pregnancies to take my mind off things!
Wat oneerlijk! Wat zeiden ze precies? Kan je er echt niets aan doen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 jan 2014 - 15:14:
Heb net voor de derde keer naar de ombudsdienst gebeld, die nemen blijkbaar middagpauze van elf tot vier. Zou ik daar niet kunnen gaan werken?
En. Nou. Neen, niet echt. Want ze zijn getipt door een klasgenoot. En die papieren. En mijn examen lijkt teveel op mijn samenvatting. Dus heb ik gespiekt. Het is niet mogelijk dat ik gewoon GESTUDEERD had, neen. Ze zijn het niet van mij gewend dat mijn examen zo op mijn cursus lijkt. Ik hoor leerproblemen te hebben.
Ik heb net een gat in mijn kussen gebeten van frustratie en verontwaardiging.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2014 - 15:22:
Maar stel, al zou die samenvatting in het zicht hebben gelegen, dan had je maar één pagina van de tien kunnen zien. Als je héle tentamen overeenkwam, geeft dat aan dat je sowieso negen pagina's kende. Dat je tentamen en samenvatting op elkaar lijken is een onzinargument.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 jan 2014 - 15:28:
Ze denken blijkbaar ook dat ik onhoorbaar kan bladeren, x-ray vision heb, en dat ik arial 10 kan lezen op meer dan een meter afstand.
Blijkbaar zitten er radioactieve spinnen in mijn kelder, want ik barst gewoon van de superpowers! Someone hand me a cape!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 jan 2014 - 15:29:
Nog even over de rekentoests: hij telt voor de huidige VWO5 leerlingen idd nog niet mee, als het goed is. Maar voor de VWO4 leerlingen al wel. En ik ga met de VWO4 leerlingen examen doen, dus ouch.
Ze zijn er idd al een paar jaar mee bezig Dezh, want eerst zou het huidge VWO6 hem moeten maken én zou hij meetellen. Uiteindelijk is dat dus allemaal uitgesteld, omdat het landelijke gemiddelde een 3 was.

Maar de rekentoets is echt raar, want van wat ik gehoord heb, krijg je verhaaltjessommen allá CITO die je grotendeels met een rekenmachine mag oplossen.


Dit is inderdaad een soort van waar. Maar het is heel stom, want bij de meest logische dingen, die je makkelijk uit je hoofd kunt doen, krijg je een rekenmachine. Maar als iets echt lastig is, en het niet om het hoofdrekenen gaat, krijg je 'm weer niet.

Hahaha, nee, kijk, het is heel simpel! 73 x 77 staat gelijk aan 70 x 80 + 3 x 7 en dat kan iedereen wel uit zijn hoofd. ^^


Dit bijvoorbeeld. Als jij dat zegt klinkt het zooo logisch en zo makkelijk, dat ik denk van oooh, dat valt wel mee. Maar als ik doe toets doe kom ik daar gewoon echt niet op :'

En ;akjlgjalsd/ Dat is zó oneerlijk Do ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 jan 2014 - 15:41:
7,4k yay so much for studying x.x

@Do; het is echt heel naar, omdat jij wéét dat je niet gespiekt hebt, maar ik moet zeggen dat ik niet anders verwacht had. In zulk soort gevallen worden alle gevallen gewoon als één behandeld en dan gaan ze van het slechtste uit. Ik hoop voor je dat je hogerop nog iets voor elkaar kunt krijgen, want het is wel echt heel erg naar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2014 - 15:46:
7,4k yay so much for studying x.x

@Do; het is echt heel naar, omdat jij wéét dat je niet gespiekt hebt, maar ik moet zeggen dat ik niet anders verwacht had. In zulk soort gevallen worden alle gevallen gewoon als één behandeld en dan gaan ze van het slechtste uit. Ik hoop voor je dat je hogerop nog iets voor elkaar kunt krijgen, want het is wel echt heel erg naar.
Maar als de surveillant nou iets verkeerd gezien had, oké, dat kan ik beter begrijpen. Maar nu maken ze het woord van een leerling belangrijker dan het andere, en dat is heel oneerlijk. Zoals Dorien eerder al gezegd heeft, weten zij veel, misschien heeft degene die "getipt" heeft wel ruzie met Dorien en gunt ze haar geen goed cijfer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 jan 2014 - 15:49:
Klopt, klopt. Maar ik snap ook wel dat ze toch die samenvatting had.
Nja. Hopelijk lukt het hogerop. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 jan 2014 - 15:50:
@Dorien; *hands cape*

UPDATE leuke jongen stage: Hij loopt met dozen te sjouwen en loopt dus iedere keer langs mijn werkplek. Ik ben een heel belangrijk document aan het nakijken op taal en spel fouten en hij leid mij af. Echt vreselijk frustrerend. NOT

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 jan 2014 - 16:02:
@Yaar: in dat geval, fuck de spelfouten en geniet van het uitzicht.

@iedereen: heb inmiddels eindelijk de ombudsdienst aan de lijn gekregen, en ze gaan mijn "zaak" doorgeven aan iemand die niet in verband staat met mijn opleiding, zodat die niet bevooroordeeld is. Dus voorlopig moet ik maar weer lekker wachten en niks doen.
Ik ga Snagridore fanfics lezen om me eraan te herinneren dat het altijd erger kan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 jan 2014 - 16:05:
@Captain; Hij loopt helaas niet meer zo vaak langs. En dit document moet taal en spel fouten vrij zijn voor vrijdag. En het zijn 175 bladzijdes. Gelukkig ben ik al bijna halverwege en heb ik morgen nog de tijd.

@examenpraat; gelukkig! Thank god voor de ombudsman. Want dit slaat echt nergens op. Ik hoop zo voor je dat je examen als nog goed gekeurd wordt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2014 - 16:07:
Snagridore klinkt als Snape/Hagrid/Dumbledore. Mi Gosh.

175 pagina's? Dat is veeeeel.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 jan 2014 - 16:09:
Eeeeeexactly. :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 jan 2014 - 16:11:
Juuup. Het is een contract voor een aanbesteding. Dus, lots of pages.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19