Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #210

Offtopic #210

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 jan 2014 - 12:38:
*brabbel*



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 feb 2014 - 13:21:
Als ik het moet overdoen, dan valt het op vrijdag. Ga eerst bij de ombudsman mijn beklag doen, want volgens het reglement mag je in geval van examenfraude geen nieuw examen krijgen en moet je het vak gewoon opnieuw volgen. Dat ik wel een extra examen zou krijgen wil zeggen dat er toch twijfel is over mijn geval, en bijgevolg zou ik het niet opnieuw moeten afleggen maar gewoon de punten moeten krijgen die ik verdiend had met dat éérste examen.
I'm still slightly pissed off, can you tell?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2014 - 13:35:
Het is uw goed recht om pissed te zijn want wtf.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2014 - 1:13:
Philip Hoffman (aka Plutarch Heavensbee) is dood.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 feb 2014 - 8:56:
Ik las het ;o Ze denken aan een overdosis, toch? Hij was echt nog niet zo oud.

Ennn
Guys. Ik heb vandaag mijn eerste schooldag op mijn nieuwe opleiding/school en ik ben zo nerveuuuus. Hihi.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 feb 2014 - 9:17:
Ik las het net in de krant ;(
WHEI.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 feb 2014 - 17:48:
Hoi iedereen. Ik verzuip iets minder in schoolwerk dan eerst. Of eigenlijk negeer ik het want het is niet leuk. Hoi.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 feb 2014 - 21:08:
Hoi! Ik ben net thuis van les.
En mijn leraar N&S is de KONING van de nerdy gays.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 feb 2014 - 1:32:
Hebben jullie ook wel eens dat je naar en foto van een model kijken en haar zó lelijk vindt dat je zelfs jezelf knapper vindt en dat je dan echt denkt wtf hoe kan dat en - oké. Soms zijn modellen zo lelijk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 feb 2014 - 2:59:
Yes - to the first part. Soms zijn modellen inderdaad niet zo knap als je zou denken. Ze zijn vooral dun :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 feb 2014 - 7:38:
Ja maar sommige modellen zijn graatmager. En dat vind ik nou ook niet mooi. Je mag best dun zijn, maar niet zo dus dat als er een zuchtje wind komt, je weg waait.

Oh meiden ik ben zo blij. Vanwege de regen en harde wind die er stond had ik het al bijna opgegeven om mijn trein te halen. Had hij vertraging en kon ik dus zo instappen en ben ik alsnog op tijd op mijn stage. Yay!!!
En, vandaag gaat missie stage jongen weer van start. I'll keep you guys updated.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 feb 2014 - 11:24:
Ja, dat bedoel ik dus, Yaar. Maar dat is net waar men naar zoekt in catwalkmodellen. 'Facial beauty' is verwaarloosbaar zolang ze maar graatmager zijn.
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben! Maar het is wel zo, jammer genoeg.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 feb 2014 - 11:26:
Ik had het toevallig juist over een shoot van plussize modellen, waar er toevallig eentje tussen zat die een gezicht heeft dat ik echt heel lelijk vond.
Maar dat ze zo graatmager moeten zijn, vind ik ook niet mooi.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 feb 2014 - 11:53:
Je hebt plus-size modellen die heel mooi zijn, en je hebt er draken bij. Net zoals er bij de graatmagere meisjes ook heel mooie bij zitten.
En net zoals pro-ana modellen walgelijk mager zijn, vind ik dat er soms ook plus-sizers zijn die gewoon té zwaar zijn om nog mooi te zijn. Ik weet dat je dat niet mag zeggen in onze tolerante maatschappij, maar zo denk ik erover. Té is nooit goed, behalve in tequila.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 feb 2014 - 11:56:
Klopt helemaal. ^^
Maar dit waren modellen die maatje 38-42 hadden (en dan bijna 1.90 waren), dus dik waren ze niet echt, en de shots waren mainly van hun gezichten en bij een enkeling ook de schouders, dus dan zíé je niet eens dat ze geen size zero hebben.
Wat ik gewoon niet snap, is dat er van die mensen zijn die een gezicht hebben dat echt gewoon - écht niet knap is, en dat ze dan toch model kunnen worden en... oh well. Misschien vinden andere mensen ze wel knap. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 feb 2014 - 12:03:
Smaken en kleuren, my friend (:
Maar ik snap je wel, als je naar zo'n model kijkt en het eerste wat je wil doen is met een zwaard haar hoofd afhakken voor ze vuur spuwt, dan is er ergens iets fout gegaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20