Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 23:01:
Hoi, me moeder is manisch depprissief, en word weer opgenomen (duurt minimaal 1,5 week).
En me bff is overleden aan kanker

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 april 2014 - 9:15:
Oh babe :C dat moet echt verschrikkelijk zijn *hugs tightly*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 april 2014 - 12:18:
Oh shit._.

Trouwens, kan iemand alsjeblieeeeeeft de titel veranderen zodat 'ie correct gespeld is? ^^

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 20 april 2014 - 18:48:
Dank je, ken dr vanaf jongs af aan, dus is wel klote. Vrijdag begravenis

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 april 2014 - 20:04:
Fuck man. Sinds wanneer was ze ziek?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 april 2014 - 20:49:
Fuck hee. Heftig

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 21 april 2014 - 9:43:
2,5 jaar geleden kreeg ze de uitslag. Ze belde me op en zei dat ik moest komen. Dus ik daarheen en was echt heftig. Op school kwam ze bijna niet, en ondertussen verzorgde ik haar huisdieren. Tijdens gym kreeg ze een bloedneus, en haar ouders werden gebeld. Ze begon met haar kuur.
Ze werd zwakker en zwakker, maar heel af en toe werd je iets sterker. Ze werd kaal geknipt en ze ging een pruik dragen. Het ergste waren de pillen die je moest slikken. Ik noem ze stemmingspillen. Het ene moment ben je vrolijk en het andere moment ben je tegen iedereen chagrijnig.
2 maanden later overleed ze. Het ergste vond ik van het overlijden dat ik haar een knuffel gaf en ze dood was.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 21 april 2014 - 22:30:
Dat was heel eng en naar

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 april 2014 - 19:05:
Ik moet weer naar het ziekenhuis deze zomer, want het loopt weer uit de hand. En het is mijn eigen keuze om in opname te gaan, en ik ben me ervan bewust dat ik hulp nodig heb, maar toch voel ik me nu zo blah.
Vorig jaar rond deze tijd wilde ik ook terug binnen en toen heb ik niet doorgezet omwille van zoveel redenen, maar nu moet het echt. En ik ben bang dat niemand me dit keer serieus gaat nemen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 april 2014 - 19:06:
What's wrong do?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 24 april 2014 - 19:15:
@Do: Wij zullen je altijd serieus nemen! Het is heel goed dat je zelf inziet dat je hulp nodig hebt. & Ik vind het echt heel knap van je dat je er zelf voor gekozen hebt. Probeer je niet te druk te maken over hoe andere mensen zullen reageren, je echte vrienden en familie zullen je altijd steunen. Je moet nu gewoon echt aan jezelf denken; jouw gezondheid gaat namelijk voor. Ik hoop dat je het dit keer wel echt gaat doorzetten en dat ze je kunnen gaan helpen.*Hugs* We're always here for you.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 april 2014 - 21:19:
What's wrong Do

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 24 april 2014 - 21:34:
@Do: We zijn er voor je en nemen je serieus ALTIJD!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 april 2014 - 22:43:
Captain, als jij vindt dat het nodig is, dan moet je het doen. Zoals je zelf al zegt: je gezondheid gaat voor. Je kunt beter nu wel teruggaan met een meh-gevoel, dan niet gaan, het nog verder laten escaleren en in het ziekenhuis belanden omdat het helemaal verkeerd is gegaan (althans, ik neem aan dat het voor hetzelfde is als drie (?) jaar geleden), dan krijg je alleen maar spijt. Achteraf. En dan kun je er niets meer aan doen.
Ik vind het heel dapper van je dat je het gaat proberen en ik wens je heel veel succes. Vorige keer hadden we een brievenproject, toch? Als het helpt, wil ik iig best deelnemen aan een nieuw brievenproject. Als dat je erdoorheen zou helpen. ^^
Sterkte, lieve Captain. <3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 april 2014 - 0:30:
Ik denk eerlijk gezegd wel een beetje te weten waar dit over gaat.
Sterkte Do <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10