Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Camp NaNoWriMo [FF-edition]

Camp NaNoWriMo [FF-edition]

1 2 3 4 5 6
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 mei 2014 - 20:18:
Howdy, FF'ers!

Binnenkort is het weer zover: de maand juli breekt dan aan en daarmee gaat ook Camp NaNoWriMo weer van start. Dit jaar gaan we ons best doen om het een leuk FF-tintje te geven.

W A T I S N A N O ?
NaNo, ook wel NaNoWriMo, is kort voor National Novel Writing Month. Concreet houdt dit in dat je jezelf uitdaagt om op een maand tijd 50.000 woorden te schrijven aan één verhaal. Dat klinkt als veel, en dat is het ook, maar het is zeker haalbaar.
De enige voorwaarde is dat je voor NaNo een nieuw verhaal begint. Je mag dus geen oud verhaal van onder het stof halen (wel alleen het idee, uiteraard). Verder mag je met je NaNo-verhaal doen wat jij wilt.
Als je het op FF wilt posten, moet het natuurlijk wel een fanfictie zijn.
Dit is een linkje naar de officiële site.

E N H E T F F - T I N T J E ?
Of je nou daadwerkelijk een fanfictie schrijft of niet, het leek ons leuk om met zo veel mogelijk leden actief mee te doen.
Om te beginnen hebben we dit topic, waar iedereen kan praten over hoe het er voor staat en kan vertellen waar hun verhaal over gaat.
Ten tweede krijg je een zogenaamde Camp Cabin toegeschreven als je je aanmeldt op de officiële site. Dit is een klein privéforum. Je kan cabinmates aanvragen, dus als je wilt, kan je een cabin delen met andere FF'ers.
Ten derde gaat de crew van deze geliefde site samen motivatiebrieven voor de belangstellenden schrijven. Als je deze graag wilt ontvangen, zal er wekelijks eentje in je inbox liggen, als je het aangeeft.
Het laatste aspect is het leukst: mini-meetings. Voor vier verschillende gebieden willen we elk een kleine meeting hosten: België en het noorden, het westen en het zuiden van Nederland. Of alles doorgaat, hangt af van de interesse ervoor, maar het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn. Bij elke meeting zal een crewlid aanwezig zijn. Tijdens de meetings kunnen we met z'n allen lekker een grote tafel in beslag nemen in een cafeetje en gezamenlijk schrijven. De data staan nog niet vast, daar hebben we jullie hulp bij nodig.

O P R O E P A A N A L L E F F ' E R S!
We hopen natuurlijk dat zoveel mogelijk leden meedoen. Daarom willen we aan iedereen vragen om het te proberen als ze er zin en tijd voor hebben. En heb jij vrienden hier op FanFic die niet op het forum zitten, maar wel dolgraag schrijven en een uitdaging helemaal zien zitten? Spreid dan het woord!

We hopen op een heel geslaagd en FanFicerig Camp NaNo dit jaar!

D E E L N E M E R S
- Kayley
- Jennifer
- Pauline
- Emma
- Bodine

C H A T ?
Hier! Vul bij "Channel" #CampNanoFF in en bij "Nickname" eender wat, en dan zien we je wel verschijnen!

W I T H L O V E
Captain Do, Emma, Bodine, Daan en Kayley



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 juni 2014 - 20:28:
Dat kan bij Camp zelfs op de site trouwens. Alle tussen de 10k en 100k mag.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 2 juni 2014 - 21:28:
Oké, mocht ik dan internet hebben op de camping kan ik me altijd nog aanmelden en uploaden. Heb ik geen internet zet ik gewoon een doel voor mezelf.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 juni 2014 - 21:35:
Ik ben trouwens heel erg geïnteresseerd in de mini-meetings

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2014 - 22:46:
@ Jennifer: Het noorden, niet waar? Hopelijk is er in ieder geval in die regio meer interesse.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 juni 2014 - 10:01:
Begin juli tentamens en eind juli op vakantie. Ik heb volgens mij vijf vrije dagen in juli. Maar als ik in die dagen tijd kan vinden om naar een meeting te gaan, dan zal ik er zeker zijn. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juni 2014 - 18:49:
Heeft iedereen al door hoe dichtbij dit is? ^^
Ik ga zelf niet meteen starten, want ik heb dan tentamens. Ik ga eigenlijk het proberen in een week te doen, wanneer ik op vakantie ben met mijn ouders, want verder heb ik niet echt tijd. (Of Het Lief om me heen en die weet niet dat ik schrijf dus dat is ook een nee.)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 juni 2014 - 21:10:
Ik weet nog niet eens waar ik over moet schrijven *Raakt in paniek* Maar ik heb er wel superveel zin in hoor

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 juni 2014 - 10:56:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn verhaallijn ook nog niet zo goed uitgedacht heb. Oh well.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 22 juni 2014 - 13:57:
Ik was aan het leren en toen kwam het idee zo naar boven en bleef het hangen, dat ik het eerst uit moest werken, voordat ik verder kon met leren. Dus ik denk dat ik voor mezelf mee ga doen, aangezien ik waarschijnlijk geen internet op vakantie heb.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juni 2014 - 13:16:
Mijn hele verhaal staat uitgewerkt in de kantlijn van mijn notitieblok. c:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 juni 2014 - 15:07:
@Kayley dat mag toch niet

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juni 2014 - 23:40:
Ik heb alle plotlijnen uitgewerkt, niet uitgeschreven.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 juni 2014 - 7:35:
Oh haha ik dacht al XP
Ja dat mag. Neem ik aan.
Sorry

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 juni 2014 - 9:23:
Want je mag alles plannen op voorhand als je dat wilt, en normaal gezien doe ik dat nooit, maar aan dit verhaal denk ik al een half jaar. :3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 juli 2014 - 11:43:
En het is juli! Ready set go, loves!
Ik heb last minute mijn plan veranderd en werk deze maand aan een website over klassieke muziek (wat waarschijnlijk ongeveer een encyclopedisch boekwerk wordt, als ik het ooit af krijg). Vijftigduizend woorden over dode componisten, such fun.
Waar schrijven jullie over?



1 2 3 4 5 6