Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #235

Offtopic #235

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2015 - 10:48:
*insert post die niet over geslachtsdelen gaat*



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 jan 2015 - 16:53:
Ik heb laatst in Duitsland eindelijk shampoo voor rood haar gevonden en het is zo heerlijk en mijn haar voelt veel fijner <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 jan 2015 - 14:30:
Afgelopen donderdag was ik samen met mijn vader naar de IKEA toe. En toen we daar waren besloten we gelijk daar even te lunchen. Dus eten gehaald en wilde gaan afrekenen. In de rij tegenover ons stond een meisje met een orange-face [aka verkeerde kleur foundation wat oranje uitslaat] die tegen haar moeder stond te schreeuwen, die trouwens achter ons in de rij stond, dat ze godverdomme snel naar haar moest komen omdat die rij sneller was en dat zij echt niet ging betalen omdat dat de taak van een moeder was en blablabla. Kortom, ze was gewoon publiekelijk haar moeder aan het uitschelden en een grote mond aan het opzetten met de halve IKEA erbij. En ik werd daar zooooooo kwaad om. Ik had bijna willen zeggen dat ze 1. is wat aan haar gezicht moest doen omdat dat er niet uitzag en 2. haar grote mond eens moest houden tegen over haar moeder. Het meisje achter de kassa die dat meisje moest helpen stond echt met haar mond vol tanden. Ze wist gewoon letterlijk niet wat ze moest doen. En waar ik gewoon nog bozer om werd, die moeder deed letterlijk alles wat die dochter zei. Ik had mijn dochter een draai om haar oren gegeven en gezegd dat ze haar eigen eten maar kon gaan betalen als ze zo'n toon had aangeslagen tegen mij.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 jan 2015 - 14:32:
Mijn moeder zou weggelopen zijn à la je zoekt het maar uit._. Jeetje, wat belachelijk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 jan 2015 - 14:39:
Dat is gewoon respectloos. In de winkel kreeg ik ook altijd heel wat arrogante kinderen over de vloer die hun ouders voor slaven aanzagen (ik werkte in een winkel die schoolboeken voor middelbare en hogere opleidingen verkocht), maar daar mag je als werknemer niets van zeggen want de klant is koning.
Maar aan zo'n kinderen stelde ik nooit voor dat ik de stapel boeken wel zou dragen. Dan legde ik altijd poeslief de boeken in hun armen zodat ze het niet eens hun ouders konden laten doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 jan 2015 - 14:48:
Mijn moeder had mij letterlijk een klap voor mijn kop gegeven en mij laten staan aan de kassa met mijn eten. Van je zoekt het maar uit, maar ik ga eten. Betaal je eigen eten maar.

@Kay; dat deed je heel goed. Ik heb ook heel lang op het strand gewerkt en daar waren ook altijd van die A**hole kinderen die alles kregen van hun ouders. En die ouders maar ja, nee en amen zeggen tegen die kinderen. Like halloo!! Wie is hier nou de ouder?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 feb 2015 - 4:57:
Nou jongens, ik ben er vandaag achtergekomen hoe het is om je claustrofobisch te voelen. No funn.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 1 feb 2015 - 21:54:
Nooooo dat is het zeker niet.
Wat was je situatie Ems?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 2 feb 2015 - 9:19:
Emss what did you do?

Ik ben zo blij!! zit hier lekker in me uppie in de kamer van mijn vriend in utrecht nog te wachten op mijn meeloopdag die pas 's middags begint.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 feb 2015 - 12:06:
Het meisje dat heel erg op Daan lijkt returnt to mijn bijles.
Maar ze heeft een hufflepuf sjasl om so it posdible can't be Daan :,)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2015 - 12:31:
Daan in disguise.

Ondertussen sneeuwt het hier. Alweer.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 feb 2015 - 15:25:
Gals, even een klein algemeen berichtje. Voor de mensen die mij op Facebook hebben. Ik heb mijn account verwijderd. Ik vond het maar irritant en er kwamen iedere keer rare dingen naar mij toegestuurd. Dus ik heb mijn account ge-deactiveerd. En ik ga hem niet meer activeren. Dus ja. Dat jullie het even weten. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 feb 2015 - 16:11:
Vooruit dan maar. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 feb 2015 - 17:15:
Ik kom je stalken, en aangezien ik een verschrikkelijk Hufflepuff zou zijn, was dat de beste disguise die ik kon bedenken.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 feb 2015 - 17:15:
Hahaha Daaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 feb 2015 - 17:17:
Dubbel, maar ik wil graag even verslag geven van mijn spannende dag.
Om half negen reden er ineens geen treinen meer tussen Rotterdam en Gouda en dus lag het station naast m'n huis plat. Ik ben met de fiets naar Rotterdam Alexander gegaan, ben in de metro gesprongen naar Blaak (wat en doolhof) om de trein te pakken naar Rijswijk om m'n theorie te doen. Theorie gedaan, naar mama geweest, daarna Rijswijk in om schriften te kopen, vanaf Rijswijk naar Delft om spullen op te halen, van Delft terug naar Alexander en weer naar huis gefietst. Spullen gepakt, trein weer in... Ik zit nu kou te vatten op Amstel omdat m'n trein naar Castricum niet rijdt. 'k Ben helemaal uitgeteld haha.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20