Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #6

Het (anti-)schooltopic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 mei 2015 - 12:23:
Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken. Frustraties, blijdschap, trots, beklag, kreten om hulp, yada yada.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 mei 2015 - 12:24:
@Dezh in het vorige topic: het is tegen 22 juni, want dan heb ik examen van dat vak, maar heb tussen nu en dan nog zéven andere examens dus het is niet alsof ik er een overvloed aan tijd voor heb.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 mei 2015 - 10:29:
Nog één examen te gaan morgen, dan heb ik vakantie
Wel het moeilijkste vak, though

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 mei 2015 - 16:27:
Ik heb voor mijn eigen gemoedsrust nog maar eens nageteld of ik het minimale aantal punten dat ik voor wiskunde moet hebben bij een N-term van 0 (wat sowieso niet gaat gebeuren) heb, en dat moet toch wel gelukt zijn. De kans dat ik zak lijkt dus nihil te zijn (want tot nu toe ging de rest goed en ik sta er, op wiskunde na, prima voor).

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 mei 2015 - 16:44:
Een N-term van 0 lijkt me inderdaad heel sterk.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2015 - 15:56:
(sorry voor al mijn scriptiegezeur, maar -)
IK HAAT MIJN SCRIPTIE.
En mezelf, een klein beetje veel, want ik had vier dagen geleden eigenlijk al willen inleveren voor de laatste feedbackronde en het. lukt. niet. en er komt níks uit mijn vingers en ik heb bijna zitten huilen toen ik het m'n vader wilde uitleggen (want hij vond het onzin dat het niet lukt) en. fucking shoot me, ik weet niet wat ik nog bén als van m'n academisch-succes-skills niks overblijft.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 mei 2015 - 16:03:
D'awh dez Wanneer moet je het inleveren dan? En kan je niet misschien even met je studiebegeleider of een docent praten over dat het niet lukt? Misschien willen ze wel helpen. (Of denk ik te makkelijk?)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 mei 2015 - 16:17:
@Dezh: ik weet niet wat voor persoon jij bent, of je ofwel even alles van je af moet zetten en dan met hernieuwde energie eraan beginnen, ofwel gedwongen moet worden om ermee verder te gaan - maar allebei zijn opties waar je de mensen om je heen over kunt aanspreken. Dat het een omgeving wordt waarin je kan doen wat je nodig hebt om je scriptie af te krijgen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2015 - 16:25:
@ Jen; de definitieve deadline is 1 juni, dus over een week. En m'n begeleidster heeft me al uitstel & extra begrip gegeven omdat m'n oma is overleden, dus ik wil eigenlijk niet om nog meer vragen.

@ Kay; tried both, neither work. Alles wat vroeger werkte, werkt nu niet meer.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 mei 2015 - 16:30:
Je hoeft niet per se om uitstel vragen. Je kan ook alleen even met je begeleider praten over dat het echt niet lukt en misschien kan ze je tips en toch nog feedback geven.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 mei 2015 - 16:37:
Kan je je scriptie in herkansing/tweede zit doen? Ik weet niet hoe dat in Nederland werkt, maar in België als mensen hun scriptie niet op tijd afkrijgen, leveren ze het tijdens de herkansingperiode in en hebben ze zes weken meer.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2015 - 16:45:
De feedback krijg ik sowieso, de vraag is alleen wanneer ik het inlever, en of ik dan nog heel veel tijd heb om er iets mee te doen.
& op zich kan het in herkansing, maar ik moet letterlijk nog drie alinea's en een samenvatting schrijven. Het is zo'n onzin dat ik dat niet voor elkaar krijg.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 mei 2015 - 16:53:
Je hebt nog een week, als het echt nog zó weinig is als je zegt, kan je prima even iets anders doen. Daarom hoef je nog niet per se helemaal te relaxen, maar je kan je op een andere manier productief bezig houden, en dan probeer je morgen of overmorgen nog eens. Want om erover te blijven stressen, gaat jou alleen maar rot voelen.
*stuurt positieve vibes*
Ik snap dat 't heel rot is, en zeker als je vader het niet begrijpt, maar je kán het. Het moet niet nu al klaar zijn, je hebt nog een week de tijd, dus gun jezelf het rustiger aan te doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 mei 2015 - 17:00:
Mag ik even ingaan op je punt "ik weet niet wat ik nog ben als m'n academische skills me in de steek laten"? Mate, you're a great friend, a fantastic mom to your cats, an awesome writer, an enthusiastic superhero-fangirl... You are not your academic status. There is more to you, okay? So whether this works out or not, you are still you and you are still awesome. <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2015 - 17:22:
@ Kay: maar ik wil feedback vóór 1 juni. en ik had tegen m'n begeleidster gezegd dat ik het afgelopen donderdag zou inleveren. uuuuugh. *zeur* ik blijf vandaag achter m'n laptop zitten en als het morgen niet af is, schrijf ik een mail naar m'n begeleidster.

@ Bodine: thank you, mate. <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 24 mei 2015 - 18:18:
Precies wat Bo zegt. Jij (en meerderen hier) hebben mij zo goed gesteund toen ik kreeg te horen dat pap ziek is en je vraagt altijd hoe het gaat en je geeft mij het gevoel dat het je daadwerkelijk boeit dus ja - JIJ bent gewoon geweldig, dat heeft ronduit niets te maken met je skills in dit geval *hug*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10