Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #8

Het (anti-)school topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 nov 2015 - 14:17:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.^^



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 jan 2016 - 9:52:
Ik haal ook al heel het semester tienen voor Engels mondeling, maar de maatstaf is ook lager dan ik gewend ben. Dus nja.
Ik ben ook blij voor je, Jess. :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 jan 2016 - 10:33:
Ja maar. 't Is zo raar, want, als het niet foutloos is, is het geen tien, regardless de schaal. In mijn beleving, that is. Maar goed. A2 is vrij laag inderdaad.

&er staat nog steeds geen literatuurlijst online asdfghjkl ik word hier zo agressief van. Misschien ga ik wel stalken waar d'r kantoortje is en ga ik vragen of ze 'm al heeft en of ik 'm alvast mag zien. Niet dat ik daar de ballen voor heb, maar jeez, ik moet toch zeker m'n boeken kunnen bestellen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 jan 2016 - 14:31:
@Bo: heb je de literatuurlijst ondertussen?

Jongens. Well, meisjes. Een vriendin van mij loopt stage op een middelbare school in Merksem... en die school heeft een heel park op hun campus. Met een vijver. En een KASTEEL. De derdegraadleerlingen (17/18 jaar) hebben daar tijdelijk zelfs les omdat een van de schoolgebouwen gerenoveerd moet worden.
THE FUCK KIND OF HOGWARTS IS THIS? ikwilhierheenpls

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 26 jan 2016 - 14:48:
Omg Kay datbklinkt zo awesome 0.0
Een kasteel?!? Had ik maar les in een kasteel.

Ik heb een cjp pas binnen en niiiiiice. Je krijgt zoveel kortingen. 0.0 Thanks school ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 jan 2016 - 17:12:
@taalniveaus: maar aan alle ERK-niveaus zijn eisen. Dus op A2 niveau kun je simpele boodschappen uitdrukken in korte zinnen en daarbij ligt de focus op inhoud en grammaticaal hoef je alleen te kunnen wat je tot dan toe hebt geleerd (en dat is vrij weinig). En als je aan die eisen voldoet, dan kun je daar toch een 10 voor krijgen?

@Kay: OMG ._.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 jan 2016 - 17:29:
I'VE GOTTA GET BACK TO HOGWAAARTS. Dude, ik wil ook les in een kasteel :'

Maar op zich vind ik het ook niet zo gek dat je een 10 krijgt op A2 niveau, zelfs als je fouten maakt. Zoals Juul zegt - zolang je aan alle eisen voldoet waar je op A2 aan moet voldoen, zou je in principe gewoon een 10 moeten kunnen krijgen toch?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 jan 2016 - 18:57:
Een paper over Al Gore schrijven brengt me toch zo veel plezier :,) #not

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 jan 2016 - 14:04:
Laatste examinatie van 't semester zit erop. Ik had maar vijftig minuten van de vier uur nodig voor Engels (inclusief een heel mondeling deel).
:'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 jan 2016 - 14:05:
Ik hoef nog maar één opdracht voor faillissementsrecht en dan ben ik gewoon kláár en het is echt een lang iets en maar. Gelukkig vind ik het wel leuk. En als ik dan vandaag klaar ben, ben ik mooi twee dagen voor de deadline klaar en dan kan ik morgen de puntjes op de I zetten voor burgerschap en procesrecht en dan heb ik nog de volledige week voor SLB ;-;

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 jan 2016 - 14:06:
Je kan het, Jess! *\o/*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 jan 2016 - 15:26:
DONE. Twee deadlines done, drie te gaan - waarvan twee ook al bijna afgerond *.*

Hahaha van dje mensen die boos op je worden als je ze wat uitlegt omdat ze er heilig van overtuigd zijn dat het niet klopt. "Ik vraag t wel aan de leraar; zullen we vanzelf zien" en er dan achterkomen dat ze zelf ongelijk hebben hehehe

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 jan 2016 - 23:45:
IK HEB VANDAAG MIJN LAATSTE LESSEN GEGEVEN EN MIJN KINDJES KLAPTEN VOOR ME EN IK HEB ZE NOG EENS FEEDBACKDINGETJES IN LATEN VULLEN EN ZE HEBBEN ZULKE LIEVE DINGEN GEZEGD mimimimimi *-*<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 jan 2016 - 10:51:
Leiden is écht een belachelijk zooitje ongeregeld. What the actual fuck. Hoe kan je nou niet vrijdag de literatuurlijst online hebben staan voor een vak dat MAANDAG begint? Wanneer verwacht je dat ik die boeken ga lezen? In het verleden? Ik studeer misschien aan de TU, maar tijdreizen hebben we zelfs daar nog niet onder de knie.

@Juul; aw <3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 jan 2016 - 14:09:
@Bo maar hoedan? Want wtf, je moet dat soort dingen toch op tijd weten? Of ze moeten je uitstel geven?

Ik begin zometeen met de open dag en daar heb ik absoluut geen zin in, want ik moet alleen maar mensen begeleiden :'(

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 jan 2016 - 15:03:
@ Bodine: dat is echt belachelijk van Visser, wtf .__.

Ik lees de Parzival, specifiek de stukken met Feirefiz (scriptieonderwerp), en ik moet zo lachen, het is zo gay. Ze zijn halfbroers, maar komen daar pas heel laat achter, en dan zegt Feirefiz dit: "Al mijn goden zijn geprezen! [noemt een paar goden] Oh, jij verschrikkelijke en toch beminnelijke held, (...) jij edele sleutel tot de kamer der liefde, hoe gelukkig kan zich elke vrouw prijzen, die jou mag zien!"
Parzival reageert: [blablabla] "Met mijn hele hart voel ik de noodzaak om een loflied op uw roem te zingen!"
Feirefiz: "Edele held, je bent een waar meesterwerk van Jupiter!"

Just kiss already _0_



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20