Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #59

Gooi-het-eruit-topic #59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2016 - 19:27:
Voor alles dat je er echt even uit moet gooien. <3



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2016 - 1:21:
Ik moest ineens oppassen op de vervelende, dertienjarige zoon van vrienden van mijn ouders, deze avond en morgen. Zonder waarschuwing en waarschijnlijk zonder er betaald voor te worden.
Baal echt als een stekkerblok en best wel gefrustreerd, want daar gaat mijn vrijdagavond en zaterdag.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 feb 2016 - 15:53:
HET SNEEUWT HIER.

@Kay: ah, dat is naar :'( Hoe was het uiteindelijk? [en hoezo hebben dertienjarigen een oppas nodig? ._.]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 feb 2016 - 15:57:
Hij is echt heel onvolwassen voor zijn leeftijd en rotverwend. Hij is er nog steeds en hij blijft tot vanavond, en het is echt supersaai geweest want hij speelde spelletjes en ik moest maar toekijken. Mijn ouders vonden dat normaal. x.x

Mag ik naar daar komen om in de sneeuw te spelen?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 feb 2016 - 15:58:
Damn :'( *aai* *thee* *koekjes*

Natuurlijk

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 14 feb 2016 - 16:42:
Ik ben ook onvolwassen voor mijn leeftijd, ik ga om met volwassenen if that makes sense maar ik snap wat je bedoelt.

Ik ben een beetje chagrijnig over het feit dat mijn moeder achter mijn laptop langs loopt, ik mijn vent weg klik en dan zegt ze "als je het op het internet zet kan iedereen het lezen, dus laat het maar gewoon aan mij lezen" en ik zeg simpelweg "mam dit is op Wattpad en ik heb het niet gepubliceerd, dat ga ik ook niet doen dus het is helemaal niet openbaar."
Mam: "je schrijft toch helemaal niet meer?"
Ik: "Jawel, maar ik ben niet tevreden en post het niet."
Mam: "Mag ik wat lezen?"
Ik: "Nee, ik ben er niet tevreden over."

Ze bedoelt het allemaal heel goed maar jezus alsjeblieft mam.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 16 feb 2016 - 20:14:
Dubbelpost maar ehm ja jullie zijn bijna allemaal volwassen en hebben meer levenservaring dan ik dus hmm idk?

Chase, een vriend van mij, is transgender en hij heeft er echt moeite mee, zoals de meeste transgenders waarschijnlijk, maar ik ben echt heel bezorgd? Hij is niet blij met zijn lichaam en met zijn borsten en met zijn ongesteldheid, en nu is hij aan het proberen af te vallen. En, natuurlijk *sigh*, denkt hij dat afvallen het best gaat als je niet eet.
En ik ben echt super bezorgd en ik ben bang dat als het erger wordt dat ik hem niet meer kan helpen, en hij woont ook weer niet echt bij de deur.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 feb 2016 - 20:56:
Afvallen helpt niet bepaald met het verliezen van borsten. Wat ik heb gezien op jullie foto samen op IG is hij gewoon normaal gewicht, dus je moet het zeker wel in de gaten houden. Ik zou vooral met hem blijven praten en als je denkt dat hij te ver gaat moet je ingrijpen of in ieder geval iemand inseinen. Als iemand bezig is met het ontwikkelen van een eetstoornis kan je nog iets makkelijker ingrijpen dan als hij al te ver is. Ik zou hem ook adviseren om alvast te gaan praten over mogelijkheden. Zo'n traject duurt best lang

Also, dat hij niet naast de deur woont hoeft qua steun die je hem bied niet uit te maken. Tuurlijk het is moeilijker, maar app en skype kunnen ook goed helpen

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 feb 2016 - 21:39:
Afvallen helpt wel bij andere dingen, though; als je teveel afvalt, krijg je bijvoorbeeld geen maandelijks huisbezoek van Satan meer.

@ Vera: het belangrijkste wat je kunt doen, denk ik, is hem laten merken (zo onsubtiel mogelijk) dat je hem accepteert zoals hij is, als jongen, ook zolang hij borsten heeft en ongesteld wordt. Op die manier help je hem hopelijk met zijn dysforie. Dat kan, zoals Iv zei, ook via app en Skype en mail, al is het natuurlijk fijn als je hem gewoon kunt knuffelen.
Also: kan hij er met zijn ouders over praten? Of met een ander volwassen vertrouwenspersoon, een huisarts of zo? Want het is heel lief van je dat je hem zo graag wil helpen, maar uiteindelijk is het niet jouw verantwoordelijkheid. Als hij inderdaad een traject in wil, en als hij zulke problemen heeft lijkt me dat niet onwaarschijnlijk, dan heeft hij vermoedelijk een volwassene nodig.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 feb 2016 - 0:00:
Sorry dat ik er door heen kom met een onzinnige post. Maar ik een gigantic ass buise op mijn been. Een deze zat er vanochtend nog niet. En ik heb echt geeeeeeeen idee hoe ik eraan kom. Het enige wat ik heb gedaan is stofgezogen. Wat mogelijk de blauwe plek verklaard. Verder niets. Like, I'm so confused.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2016 - 0:14:
Ik zou hem inderdaad laten weten dat je er voor hem bent en dat je hem accepteert. En. Wat de rest eigenlijk al gezegd heeft.
Wat heftig, ey, Veer :c

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 feb 2016 - 7:06:
En er proberen te zijn voor iemand met zo'n zware problemen zal ook op jou gaan wegen, dus zorg ervoor dat jij ook iemand hebt om mee te praten. Er kruipt zo ontzettend veel energie in constant piekeren en iemands last mee helpen dragen enzo, dus wees daar voorzichtig mee. <3

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 17 feb 2016 - 15:10:
Zijn ouders, eh ja.. Ik heb zijn moeder een keer ontmoet - verschrikkelijk mens, al zeg ik het zelf. Ze geeft Chase de schuld van zich niet goed voelen in zijn lichaam en wordt ook nog eens heel boos als Chase te weinig eet, wat niet echt helpt. Ze heeft (zei hij) hem ook een paar keer fysiek iets aangedaan maar hij zegt nu niet meer, maar wie weet.
Zijn vader is overleden, toen hij rond de 7 jaar was.

Aan zijn ouders kan hij misschien niet zo veel hebben op dit vlak, maar zijn tante is - als ik het goed begrijp - wel heel begripvol. Hij is nog niet als trans uitgekomen, maar ik probeer hem te overtuigen dat het beter is als een volwassene dichtbij het weet.

Plus, het gaat beter nu hij op de middelbare school zit (hij is 13 en is een brugpieper c: ) omdat hij nu goede vrienden heeft gemaakt, en is zelfs naar een van zijn vrienden uitgekomen als trans.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 feb 2016 - 16:28:
okay well fuck that
mn beste vriendin en ik hadden een soort van heel erg afgesproken dat we samen naar pinkpop zouden gaan en nu gaat ze opeens niet meer. Well fuck that

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2016 - 20:50:
jeez, Vera, wat jong om zulke dingen door te maken ._.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 18 feb 2016 - 16:12:
Ben ik de enige die zwaar verkouden is? Op dit moment schrijnen mijn keel en neus en ik heb morgen mijn eerste toetsdag en procrastination so ehm yeah



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17