Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #59

Gooi-het-eruit-topic #59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2016 - 19:27:
Voor alles dat je er echt even uit moet gooien. <3



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 5 maart 2016 - 17:55:
Aaaah, wat schattig! Een baby's zijn zo leuk (:

Ik ben vandaag met Dobby(mijn hond) naar het bos geweest(hij was zwart door alle modder) en ik lig nu op de bank met cheestrings en gaseuze en I'm happy
(Ondanks dat de vakantie bijna voorbij is)

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 5 maart 2016 - 18:14:
Oh my jouw hond heeft de beste naam <3

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 5 maart 2016 - 18:31:
Ja hè? Hij deed me op de foto al denken aan Dobby, en Dobby is gewoon een schattige naam.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 6 maart 2016 - 12:12:
Okay ik snap echt niks meer van mezelf. Ik bedoel, ik heb nooit echt gedacht dat ik op jongens viel, en nooit echt mezelf daar raar om gevonden, aangezien mijn familie heel erg accepterend is, en ik noemde mezelf ook snel lesbisch, maar wat als ik dat niet ben? Ik bedoel, ik ben in mijn hele leven (ahum maar 14 jaar) maar een keer echt verlieft geweest, en dat was op een meisje. Ik heb van die kleuter vriendjes gehad, maar alleen omdat mijn vriendinnen die ook hadden.
Nu, eindelijk aan mijn vrienden & familie gezegd dat ik op meisjes val, weet ik het opeens niet eens meer zo zeker. Ik bedoel, wat als ik helemaal niet op meisjes val en uiteindelijk iedereen mij voor aandachtszoeker aanziet omdat ik iedere seconde van seksualiteit verander? Ik bedoel, ik ben pas 14, ik heb alle tijd dit uit te zoeken, maar wat als ik het fout had en iedereen de foute informatie heb gegeven?
En, aan de andere kant, ook steeds meer mensen beginnen tegen mij te zeggen dat ik 'iets tegen God's wil' ben, en ik zit ook niet te wachten om vrienden kwijt te raken (wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren als ik helemaal uit de kast kom), dus eigenlijk wil ik helemaal niet op meisjes vallen!?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 maart 2016 - 12:16:
Je hoeft helemaal nog geen labels op jezelf te plakken. En seksualiteit is flexibel: het kan prima dat je ergens anders op het spectrum ligt en dat nog niet ontdekt hebt. Ik zou, als ik jou was, je niet teveel zorgen maken. Kijk het gewoon een beetje aan, hou je hart en houding open, bla bla bla.
En als je toch niet lesbisch bent, dan is dat geen drama. Je familie en vrienden zullen wel begrijpen dat je jong bent en daarom zo'n dingen nog niet helemaal onderzocht hebt op zo'n jonge leeftijd.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 maart 2016 - 12:28:
Wat kay zegt. Seksualiteit is een heel flexibel iets en omdat je zo jong bent hoef je het ook helemaal nog niet te weten. Je hebt nog alle tijd om uit te zoeken wat nu het beste bij je past en zelfs als dat niet lukt is het geen ramp. Labels zijn alleen maar bedacht om mensen in hokjes te douwen en hoewel ze jezelf soms wat meer duidelijkheid geven, hoef je jezelf niet openlijk te labelen. Who cares als jij over twee jaar iets anders zegt dan nu? de mensen die er toe doen zullen je heus wel accepteren

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2016 - 13:03:
Plus - als je vrienden je niet accepteren als je lesbisch zou zijn, wil je dan überhaupt bevriend met ze zijn?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 6 maart 2016 - 14:04:
Plus - als je vrienden je niet accepteren als je lesbisch zou zijn, wil je dan überhaupt bevriend met ze zijn?


Neh, niet echt.. Maar toch

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 7 maart 2016 - 20:43:
Dubbelpost oops

Ik ben zo verschrikkelijk chagrijnig op hoe dom mensen kunnen zijn. Er is een nieuw wetenschappelijk-sociaal programma op tv en daarmee laten ze een gezond mens elke dag, een maand lang, een kilo suiker eten. Well yeah, let's fuck up our body.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 7 maart 2016 - 20:53:
Het heet Galileo en word gepresenteerd door Luuk (<3).
Ik ben het vergeten te kijken tbh, maar is het gewoon echt niet interessant?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 maart 2016 - 20:54:
Das het hele doel van galileo veer :,) ze doen experimenten om te zien wat er gebeurd met bijvoorbeeld het menselijk lichaam

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 maart 2016 - 23:42:
Ik snap dat ze met het oog op "schokkende televisie" zoiets zouden doen, maar als je logisch nadenkt met je gezonde verstand, kan je toch ook wel bedenken hoe verschrikkelijk het is voor je lichaam om zulke dingen te doen? Ik denk dat dat eerder is wat Vera bedoelde.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 maart 2016 - 6:35:
Het uiteindelijke doel van Galileo lijkt me, is de kijker zo goed mogelijk vermaken met stopzinnige dingen en daar dan als het kan ook nog wat bij te leren.
Ik ga het wel terugkijken, want ik vind Luuk gewoon heel leuk :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2016 - 7:35:
Is het niet meer een beetje als Supersize Me? Ik bedoel - in theorie weten we allemaal dat het slecht is, maar soms is het nodig om even met je neus op de feiten gedrukt te worden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 maart 2016 - 7:39:
Probably. Hij moest ook na twee weken alweer stoppen, omdat z'n gezondheid zo slecht was geworden, dus dat is weer een extra shockfactor



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20